X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האגף לסיסמולוגיה מבצע ביום ב' בשעות אחה"צ ניסוי לשיפור מערך המדידות הסיסמיות בישראל והסביבה העוצמה המשוערת של הפיצוץ הצפוי הינה של רעידת אדמה בעוצמה של 2.8-3.0 בסולם ריכטר
▪  ▪  ▪

האגף לסיסמולוגיה מבצע בשעות אחה"צ ניסוי בשיתוף פעולה ישראלי, אמריקני, ירדני לשיפור מערך המדידות הסיסמיות בישראל והסביבה.
הניסוי נועד לשפר את יכולת איתור רעידות האדמה של הרשתות הסיסמיות הישראלית והירדנית ואת תחנות הניטור של בסוכנות הבינ"ל לאנרגיה גרעינית.
הניסוי ייערך במחצבה בעמק בית-שאן ויכלול בתחילתו מספר פיצוצים של 0.5 ו-2 טונות חומר נפץ. לאחר מספר שעות יבוצע פיצוץ של 20 טונות של חומר הנפץ נוזלי (מסוג אנפו), אשר יפוזרו במספר בורות בשטח המחצבה, ויופעלו במקביל.
מטרת הפיצוץ הינה לשפר את מודל המהירויות האזורי, על מנת לכייל את הרשתות הסיסמיות של ישראל וירדן ואת תחנות הניטור במסגרת אמנת הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית לאיסור ניסויים גרעיניים (CTBTO).
העוצמה המשוערת של הפיצוץ הצפוי הינה של רעידת אדמה בעוצמה של 2.8-3.0 בסולם ריכטר. כידוע, כ-40 רעידות אדמה טבעיות כאלה מתרחשות בישראל מדי שנה מבלי שהציבור חש בהן. כך למשל אירעה ביום ד' שעבר רעידה בעוצמה של 3.7 בסולם ריכטר באזור מצדה, והיא הורגשה רק בסיסמוגרפים של רשת הניטור הסיסמית. יש להניח כי גם הפיצוץ המתוכנן יורגש רק בסביבתו הקרובה ביותר.
בשנים האחרונות בוצעו מספר ניסויי כיול במסגרת התוכנית. האחרון שבהם היה לפני שנה וכלל פיצוץ של 32 טון באזור סיירים בנגב הדרומי.

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המקורב - בן משפחת הדוברת שלו, רוני גלס    ח"כ דורון פנה לשר התחבורה וליו"ר ועדת הכלכלה לקיים דיון, אף שאינו חבר הוועדה    עוזרו מאיים על עיתונאי Nfc: "אם תפרסמו את שם היזם, יהיו לכך השלכות!"
מיכאל דבורין
אמר את הדברים בעקבות בג"צ פסטינגר שניתן בסוף השבוע שעבר בו נדחתה עתירת חברי אופוזיציה בלשכה נגד הלשכה ושלמה כהן; כזכור בעתירה נטען שיש לבטל מינויים לנשיאויות של הוועדות המקצועיות של הלשכה, והועלו טענות שונות לגבי אופן ניהול מוסדות הלשכה; טענות אשר נדחו תוך הנחיית הלשכה ליישם עקרונות שנקבעו בבג"צ שלמה כהן לפני מספר שנים
ארי סירקין
בית משפט השלום בתל אביב-יפו חייב סוכנות ומכללה לדוגמנות פרסום ומשחק, לשלם ללקוחה שלה סך של 5,500 ש"ח, הואיל ולא מצאה לה מקום עבודה בתחום
ענבל אביב
1,500 מוזמנים הגיעו להשקת המגזין שיצא הבוקר לדוכנים; נכחו באירוע בין השאר: גלית גוטמן ובעלה הצלם זיו קורן, מירי בוהדנה ואילנית לוי, ליהי אלון, ילנה ראלף, מיקי בוגנים ועוד
אלעזר לוין
המגדל בן 150 דירות יהיה מוכן בעוד שנתיים    600 אלף דולר לדירה    שטייניץ קנה פנטהאוז ב-6 מיליון דולר   
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il