X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום ראשון הקרוב יתקיים סיור "היכרות" למי שאינו מכיר את הדרכים העוקפות המדובר בדרכי קיצור, דרך עפר ושדות הנסתרים מעיני המשטרה "הסיור חשוב מאד, יכול לחסוך לכם בעתיד כאב ראש ורגליים"
▪  ▪  ▪

מתנגדי ההינתקות מפרסמים דרכי עיקוף ממחסומי המשטרה ביום הפינוי. כבר ביום ראשון הקרוב, ערב חג שבועות, יתקיים סיור "היכרות" שנועד למי שאינו מכיר את הדרכים העוקפות.
המדובר בדרכי קיצור, דרך עפר ושדות, כאשר מארגני הסיור מסבירים כי הדרכים מוכרות בעיקר לתושבי המקום והסביבה, אך יהיו נסתרים מעיני המשטרה.
"באמצעות דרכים אלו נוכל לעקוף ביום הפקודה את מחסומי המשטרה בדרכנו לסייע לאחינו שעלולים להית במצור בביתם ברצועת עזה. המשתתפים בסיור יוכלו להתוודע לקיצורי הדרך שרק בני המקום והאזור מכירים. הסיור חשוב מאד, כי הוא יכול בעתיד לחסוך לכם כאב ראש ורגליים, כיוון שלמידת השטח כבר כעת, תחסוך לכם מרחקים כאשר יקרא לכם המצפון שלכם להיכנס לגוש קטיף", כך נכתב.
בכוונת מארגני הסיור לבקר בין היתר בצמתים הבאים: צומת הודיה, צומת נירעם, צומת יד מרדכי, סיבוב מפלסים, צומת סעד, צומת גמא, צומת מגן וצומת בארי. על-פי הפרסום, הסיור נועד לבעלי רכבים מכל רחבי הארץ, כאשר המפגש יתקיים ביום א' בשעה 11:00 בצומת הודיה, עם הפנים לכיוון דרום.
ועדת החוקה תפעיל מוקד חירום
לתלונות בנושא הפרות זכויות אזרח
ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת תפעיל מוקד חירום לתלונות בנושא הפרות זכויות אזרח. כך הודיע (יום ב', 6.6.05) יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל איתן. המוקד הוקם בתיאום עם המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו"ד שי ניצן, במגמה לייצב את היחסים בין גורמי אכיפת החוק למפגינים נגד תוכנית ההינתקות, וזאת על רקע תלונות על הפרות זכויות אזרח במסגרת פעולות מחאה כנגד תוכנית ההינתקות.
כל התלונות יועברו לגורמים הרלוונטיים במערכת אכיפת החוק ובזמן אמת, ויענו בתוך מספר שעות. במידת הצורך ינתן טיפול גם בשעות הלילה. על אף שהמוקד הוקם בעקבות התקריות של מפגינים נגד התוכנית, הוא ישמש לקבלת תלונות על הפרות זכויות אזרח גם במקרים שאינם קשורים לנושא זה
בימים האחרונים התלוננו אזרחים על פגיעה בזכויותיהם, כגון תלונות שהושמעו כנגד המשטרה במהלך אירועים בהר מירון בל"ג בעומר, כאשר על מתנגדי ההינתקות נאסר להיכנס למתחם קברו של ר' שמעון בר-יוחאי כיוון שלבשו חולצות כתומות ונשאו סרטים כתומים. כמו-כן, הוסרו דוכנים שהוצבו במקום בהם חולקו חומרי הסברה נגד ההינתקות. בעקבות התקריות פנו הנפגעים באופן ישיר ליו"ר הוועדה, בעזרתו כמו-גם בתיווכו של עו"ד ניצן הפניות טופלו, מה איפשר המשך תקין ורגוע של האירועים.

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
עיקרי התוכנית: גיוס כח אדם, טיפול במקומות בילוי ותגבור כוחות מג"ב בערים
רנית נחום-הלוי
שר האוצר, בנימין נתניהו סקר בפני חברי ועדת הכספים של הכנסת את חשיבות הרפורמה בשוק ההון    הוועדה החלה היום להכין את הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית    נציגי הבנקים הזהירו מפני הרפורמה שיוםז האוצר    גם חברי הכנסת השמיעו השגות ראשונות
עומר כרמון
האגף לסיסמולוגיה מבצע ביום ב' בשעות אחה"צ ניסוי לשיפור מערך המדידות הסיסמיות בישראל והסביבה    העוצמה המשוערת של הפיצוץ הצפוי הינה של רעידת אדמה בעוצמה של 2.8-3.0 בסולם ריכטר
אלעזר לוין
המקורב - בן משפחת הדוברת שלו, רוני גלס    ח"כ דורון פנה לשר התחבורה וליו"ר ועדת הכלכלה לקיים דיון, אף שאינו חבר הוועדה    עוזרו מאיים על עיתונאי Nfc: "אם תפרסמו את שם היזם, יהיו לכך השלכות!"
מיכאל דבורין
אמר את הדברים בעקבות בג"צ פסטינגר שניתן בסוף השבוע שעבר בו נדחתה עתירת חברי אופוזיציה בלשכה נגד הלשכה ושלמה כהן; כזכור בעתירה נטען שיש לבטל מינויים לנשיאויות של הוועדות המקצועיות של הלשכה, והועלו טענות שונות לגבי אופן ניהול מוסדות הלשכה; טענות אשר נדחו תוך הנחיית הלשכה ליישם עקרונות שנקבעו בבג"צ שלמה כהן לפני מספר שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il