X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרופ' קוה מכהן כנשיא האוניברסיטה מאז 1996, ושימש כיו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות בשנים 1999-2000; בתקופת כהונתו הוכפל שטח הקמפוס ונפתחו מרכזי מחקר ומעבדות; פרופ' קוה הודיע על כוונתו להגדיל את מס' הדוקטורנטים ל-1,600 ולהקים מרכז ננו-טכנולוגיה
▪  ▪  ▪
הוכפל שטח הקמפוס

פרופ' משה קוה נבחר (יום ג', 7.6.05) מחדש לכהן כנשיא אוניברסיטת בר-אילן. חבר הנאמנים של האוניברסיטה המקיים השבוע את דיוניו השנתיים, בחר בפרופ' קוה פה אחד.
פרופ' קוה מכהן כנשיא אוניברסיטת בר-אילן מאז 1996, ושימש כיו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות בשנים 1999-2000. בתשע שנות כהונתו כנשיא, הוכפל שטח הקמפוס ונפתחו מרכזי מחקר, מכונים ומעבדות, אשר הוקמו בזכות סכום שיא של תרומות שהצליח פרופ' קוה לגייס. סך כל התרומות שהצבטרו עד היום מגיע לכרבע מיליארד דולר.
עם היבחרו, הודיע פרופ' קוה כי בכוונתו לגייס בחמש השנים הקרובות רבע מיליארד דולר נוספים בעזרת ידידי האוניברסיטה ושוחריה בארץ ובעולם.
במושב חבר הנאמנים, הכריז פרופ' קוה על מגבית יובל שנועדה בין השאר להגדיל את מספר הדוקטורנטים באוניברסיטה ולהעמידו על כ-1,600 דוקטורנטים, בהשקעה של כ-20 מיליון דולר. 30 מיליון דולר ייועדו להקמת מרכז ננו-טיוטכנולוגיה ו-15 מיליון דולר, לחיזוק התשתיות האקדמיות. 20 מיליון דולר מכספי התרומות יוקדשו לגיוס מדענים מובילים בעולם, 50 מיליון דולר - לבינוי ולתשתיות, 5 מיליון דולר לרכש ספריות, 50 מיליון דולר למחקרי דגל לפקולטאות השונות, ו-10 מיליון דולר לרווחת הסטודנטים, פעילות בקהילה ותוכניות העשרה ביהדות.
בעבר כיהן פרופ' קוה כראש המחלקה לפיזיקה, כדיקן הפקולטה למדעי הטבע וכרקטור האוניברסיטה. הוא עמד מאחורי רפורמות כמעט בכל תחומי הלימודים והמחקר באוניברסיטה, כולל פתיחת מסלולי לימוד ישירים למתקדמים, מלגות קיום עבור דוקטורנטים, הקמת מרכזי מצויינות ומסלולי לימוד בין תחומיים, והרחבת חמש המכללות האזוריות של בר-אילן.
פרופ' קוה הוא פיזיקאי בעל מוניטין בין-לאומיים. בלמעלה מ-30 שנות עיסוקו במדעים פרסם פרופ' קוה כ-300 מאמרי מחקר בנושאי הפיזיקה של המצב המוצק, מערכות לא מסודרות, תיאוריות של כאוס בחומר ומזעורם של מכשירים אלקטרוניים.
תיזת הדוקטורט שלו הפריכה את "חוק בלוך", שנקבע ב-1928 על-ידי חתן פרס נובל פרופ' פליקס בלוך, בנושא המוליכות החשמלית של מתכות. בהמשך דרכו המדעית פיתח פרופ' קוה חידושים מדעיים רבים וביניהם גישה חדשה להפיכת מבדדים למתכות, אשר עבורה קיבל פרס מיוחד מהאגודה המלכותית למדע באנגליה.
פרופ' קוה נחשב כאחראי על מפעל קליטתם של מדענים עולים מרוסיה באוניברסיטת בר-אילן. בתחילת שנות ה-90 הביא קוה לישראל קבוצה של מדענים נבחרים, על משפחותיהם, והקים עבורם את מרכז ג'ק ופרל רזניק לטכנולוגיה מתקדמת באוניברסיטת בר-אילן, הקולט ומכשיר מדענים ותלמידי תואר שני ושלישי שעלו מרוסיה.

תאריך:  07/06/2005   |   עודכן:  07/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי גלסקה
הקרואטי יגיע בצהריים לארץ כדי לחתום באופן רישמי ובערב יוצג במסיבת העיתונאים ביחד עם כל שחקני הרכש החדשים של מכבי ת"א
גלית יצחק
ביום ה' קשת תעלה משרד מיוחד אשר יעסוק בתאונות השכיחות ביותר בקרב ילדים בסביבת הבית והחצר    200 ילדים נהרגים מדי שנה מפגיעות בבית או בסביבתו    חצי מיליון ילדים מגיעים לחדרי מיון כתוצאה מחבלות קשות
ברוך לוי
במסגרת המכרז לציבור של SFK התקבלו ביקושים של כ-15 מיליון ש"ח והוא נסגר בריבית המקסימום, דהיינו, שיעור של 4.8% לשנה
אלעזר לוין
מתווה חמישה מסלולי פעולה לענף הביטוח, לאחר פרישתו
ברוך לוי
מחזור המסחר היומי בשוק המניות הסתכם בכ-900 מיליון ש"ח, בדומה למחזור הממוצע מתחילת השנה    גם בשוק איגרות החוב שב מחזור המסחר היומי לרמת המחזורים מתחילת השנה, והסתכם בכ-1.3 מיליארד שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il