X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה "GEO-DIRECT" תושק בהשקעה של למעלה ממיליון דולר היו"ר פרופ' דגני: "תהליך עבודה ומחקר של שנים הסתיים. ברשותנו מוצר שישפיע באופן משמעותי על עולם השיווק הישיר"
▪  ▪  ▪

קבוצת גיאוקרטוגרפיה הודיעה על השקת חברת-הבת - "GEO-DIRECT" , אשר תעסוק בסיוע לחברות בתהליך איתור לקוחות פוטנציאליים ועד להמצאת כתובות ספציפיות, על בסיס שיטה חדשנית, שעל פיתוחה שקדו בקבוצה בשנים האחרונות.
השירות כולל תהליך ייחודי, במסגרתו תלווה GEO-DIRECT את לקוחותיה לאורך ארבה שלבים מהותיים: הראשון - אפיון הלקוחות העתידיים; השני - זיהוי גיאוגרפי ומיפוי של כל בית ברחבי ישראל שמתגוררים בו לקוחות פוטנציאליים; השלישי - איתור ריכוזי לקוחות, וקביעת סדר קדימות שיווקי כדי לשפר את התוצאות ולחסוך במשאבי הלקוח; והרביעי - זיהוי ברמת בית ואדם בודד.
כל התהליכים מתבצעים תוך שימוש במתודה ובמאגרי מידע ייחודיים הנמצאים בקבוצה, פרי עבודה של שנים. פרופ' דגני מציין, כי "אין ספק שהעובדה שבידי הקבוצה מערכות מידע ייחודיות וידע מתקדם, איפשרה לנו לייצר את המוצר, בלעדיהם לא ניתן היה לעלות על הדעת קיום הפעילות החדשה".
מערכת GEO-DIRECT
אוכלוסיית ישראל, לדברי דגני, "הינה בבחינת מועדון לקוחות אחד גדול, ובידי GEO-DIRECT היכולת לפלח מועדון זה, ולזהות ולאתר מתוכו את כל מי שמהווה קהל מטרה בכל תחום, מנקודת ראות של כוח קנייה ונטיות רכישה".
השקענו במוצר עד עתה למעלה ממיליון דולר, אומר דגני, השקעה אשר מקרינה על פוטנציאל השוק הגדול, אותו אנו חוזים לפעילות".
למנכ"ל החברה מונה דוד יגאל, אשר בתפקידו הבכיר הקודם כיהן בקבוצת D&B. יגאל, מומחה בתחום השיווק והמכירות, ציין כי "מערכת GEO-DIRECT מבוססת על מערכת מידע כלל ארצית (GDB) ושהיא ייחודית, ידידותית, ומתעדכנת באופן שוטף, כמו גם על מתודולוגיה IT חדשנית, שפותחה ע"י מו"פ הקבוצה (GEO-IT IS). המערכת (MTTM) כוללת מודלים לניתוח כוח הקנייה של כל סגמנט באוכלוסיה, בקשר עם כל מוצר ושרות (SPPM)".
עוד הוסיף יגאל: "היתרון בפעילות החברה הינו יכולת "פיצוח" דרישות הלקוחות בכל גודל. אנו מסוגלים לתת פתרונות אמיתיים לכל לקוח, החל מרשת ארצית וגמור במינימרקט/חנות שכונתית, המידע זמין ועדכני, אין לי ספק שכניסתנו תחולל שינוי מרחיק לכת בהתנהגות השיווקית של גופים רבים במשק, העושים שימוש בשיווק ישיר או שוקלים גם אופציות כאלו".
GEO-DIRECT מכוונת לשרת ישירות כל לקוח, וכן חברות העוסקות בשיווק ישיר.

תאריך:  07/06/2005   |   עודכן:  07/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קריות באינטרנט
כתובות נאצה בגנות ראש הממשלה והיועץ המשפטי לממשלה התגלו על גבי קיר בניין בקריית ביאליק
ברוך לוי
דב קוטלר: "רק כך נשיג יתרונות לטובת הצרכנים. אין סיבה לחשוש מאפליה מתקנת שנעשתה גם בשוק התקשורת"
ברוך לוי
"עמלת הגזל" - כך כינו נציגי בתי ההשקעות המובילים במשק את עמלת ההפצה. לטענתם, עמלת ההפצה תנציח את המונופול של הבנקים בשוק ההון, ותרוקן את הרפורמה בשוק מתוכנה
ברוך לוי
ברוך לוי
נשיא לשכות המסחר, אוריאל לין, אמר בכנס, כי על כל מדינות האזור להניח למחלוקות הפוליטיות; "רק כך נוכל לנצל את הפוטנציאל הטמון באזור ולהפוך את המזרח התיכון לאחד הגושים הכלכליים החזקים בעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il