X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההוראות החדשות כוללות שלושה חלקים: דרישות לניהול אבטחת המידע בחברת הביטוח, דרישות לבקרת אבטחת המידע, צורת הטיפול בנושאים הדרושים תשומת לב מיוחדת חברה פרטית פיתחה פתרון למניעת הונאות בענף הביטוח
▪  ▪  ▪

המפקח על הביטוח, איל בן שלוש, פירסם (יום ד', 8.6.05) הוראות לניהול סיכוני אבטחת המידע בענף הביטוח וקרנות הפנסיה. ההוראות יסדירו את הטיפול במידע העיסקי והאישי (מידע רפואי) הנמצא אצל חברות הביטוח, כדי למנוע מצב שהוא יגיע לידיים לא רצויות.
מקורות בענף הביטוח הביעו היום את ההערכה, כי המפקח הוציא את ההוראות החדשות בעקבות הפרשות האחרונות של ריגול תעשיתי, וכדי למנוע מקרים דומים בענף הביטוח והפנסיה.
ההוראות החדשות כוללות שלושה חלקים: דרישות לניהול אבטחת המידע בחברת הביטוח, דרישות לבקרת אבטחת המידע, צורת הטיפול בנושאים הדרושים תשומת לב מיוחדת.
המפקח דורש מחברות הביטוח ומקרנות הפנסיה להפעיל מנגנונים לאבטחת המידע. מנגנונים אלו ימנעו חשיפת מידע לעיניים זרות, יגלו מקרים של זליגת מידע, יתריעו על כל אירוע ויתעדו אותו. כן נדרשות החברות וקרנות הפנסיה לטפל בנושאים כמו שימוש ברשת האינטרנט, שמירת מידע, הרשאות גישה למידע מסווג ונעילת המחשב כשאינו בשימוש.
המפקח אומר כי הוא נעזר בשירותי יעוץ של חברה המתמחה בנושא זה, לשם הכנת ההוראות, אך אינו נוקב בשמה של החברה. כן הוא אומר, שההוראות מבוססות על עקרונות שהותוו על-ידי ארגון התקינה הבריטי, המפקח על הבנקים בישראל, ועדת בזל לפיקוח בנקאי וגופים אחרים.
במקביל, הודיעה היום חברת SPSS, כי פיתחה פתרון טכנולוגי, שיאפשר לחברות הביטוח לאתר מקרי הונאה בתביעות שמגישים מבוטחים. הפתרון מבוסס על טכנולוגיה, המנתחת את התביעה, בהשואה למערכות נתונים אחרות, וממליצה האם לשלם מיד את התביעה, או לערוך חקירה. החברה סבורה, כי המערכת שפיתחה מאפשרת לחברות ביטוח בענף אלמנטרי (רכב, רכוש וחבויות) להקטין מאוד את ההפסדים בגין תביעות שוה, ולזהות הונאות בשלב מוקדם ברמה גבוהה של דיוק. החברה מעריכה, כי המערכת החדשה גם תחסוך 20 עד 40 אחוז מהזמן הדרוש לטיפול בתביעות.

תאריך:  08/06/2005   |   עודכן:  08/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מבצעת שינויים ומודיעה כי תדווח על החדשות ולא תדבר עליהם    בין השינויים המתוכננים - שינויים בתכנים, הזזת לוח השידורים בהתאם לתוכניות השונות ועוד
רנית נחום-הלוי
כך בסקירה שהעביר, עו"ד שי ניצן בוועדת החוקה של הכנסת    יו"ר הוועדה: לא אתן ששולחן הוועדה יהפוך לשולחן של הסתה מאורגנת נגד שלטון החוק    עו"ד ניצן מבהיר: הוצאת ילדים מחזקת הוריהם - לא כאמצעי הרתעה
אלעזר לוין
אחד המוכרים - עו"ד חנניה גיבשטיין    140 אלף דולר לקרקע לדירה    תרכוש מגרשים לעוד 51 דירות    הבנייה - לא מייד
הדר פרבר
יזמים ברוסיה הודיעו על השקת ערוץ בשפה האנגלית שישודר בצפון אמריקה, אסיה ואירופה
רנית נחום-הלוי
כך עולה מדיון שהתקיים בוועדת הכספים של הכנסת    באוצר זועמים על הגידול המשמעותי בייבוא הסיגריות לישראל ואומרים: "אנו מנסים רק ליצור איזון ולשמור על העובדים בישראל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il