X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך בהצעת חוק שאושרה היום בקריאה טרומית במליאת הכנסת יו"ר הקואליציה אפשר חופש הצבעה - והתוצאות היו ברורות: 43 ח"כים בעד ורק 17 נגד ח"כ חיים כץ מגיש ההצעה: 240 ש"ח בשנה זה סכום די והותר תמורת אפס שירותים
▪  ▪  ▪

"מלחמה" שקטה התרחשה (יום ד', 8.6.05) במליאת הכנסת, כאשר בהצעת החוק שהגיש ח"כ חיים כץ מהליכוד להוריד את מס החבר שגובה ההסתדרות, החליט יו"ר הקואליציה, ח"כ גדעון סער לאפשר חופש הצבעה.
בכך התיר סער לחברי הכנסת מהליכוד "להסתער על עמיר פרץ - [יו"ר ההסתדרות]". התוצאות לא איחרו לבוא, בעוד רבים מבין חברי סיעת הליכוד התייצבו מאחורי ח"כ כץ והצביעו בעד החוק, רק 7 ח"כים מהעבודה נכנסו והצביעו להגנת ח"כ פרץ - נגד החוק.
כך, ברוב של 43 תומכים מול 17 מתנגדים אישרה המליאה בקריאה טרומית את הצעת החוק הקובעת כי מס החבר לא יעלה על 20 ש"ח בלבד. היום עומד מס החבר על 95 ש"ח.
ח"כ כץ: זה סכום די והותר ל-0 שירותים
מס הארגון הוא המס אותו נדרשים לשלם עובדים שאינם מעוניינים להיות חברים בהסתדרות, אבל מחוייבם לשלם כיוון שהם עובדים במגזר הציבורי. המצב היום הוא, שכ-300 אלף איש, מתוך ה-700 אלף אינם חברי הסתדרות, אבל משלמים בעל כורחם דמי ארגון. רק לאחרונה העלה יו"ר ההסתדרות, ח"כ פרץ את דמי הארגון ב-30% מ-73 ש"ח ל-95 ש"ח.
בתום תוצאות ההצבעה אמר ח"כ כץ, "עמיר פרץ אינו מתבייש לתקוף את שר האוצר כשהוא מוריד מסים - בזמן שהוא עצמו מעלה את מס הארגון בעשרות אחוזים. הגיע הזמן שהעובדים יקבלו תמורה עבור התשלומים הדרקונים שהם נאלצים לשלם להסתדרות. 240 ש"ח בשנה זה סכום די והותר תמורת אפס שירותים".

תאריך:  08/06/2005   |   עודכן:  08/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך התבטא היום המשנה לנשיא בית המשפט העליון מיכאל חשין במסגרת ערעור של אסיר שהורשע בהריגה ונדון ל-16 שנות מאסר בפועל    "מי שיורשע בעבירת אלימות יישא בעונש חמור על מעשהו, והעונש יהיה על דרך הכלל כליאה מאחורי סורג ובריח"
מחלקה ראשונה
השדר החרדי אריאל ברמן מנסה לשבור את שיא גינס הישראלי שנקבע על-ידי שדרן גל"צ אייל בר ששידר ברציפות 31 שעות
גלית יצחק
חבריו לעבודה פרצו את דלת דירתו של הרופא לאחר שחיפשו אותו בכל מקום    גופתו נמצאה כשלידה ממצאים שפוענחו על-ידי המשטרה כממצאים המרמזים על מעשה אובדני או מנת יתר
אלעזר לוין
ההוראות החדשות כוללות שלושה חלקים: דרישות לניהול אבטחת המידע בחברת הביטוח, דרישות לבקרת אבטחת המידע, צורת הטיפול בנושאים הדרושים תשומת לב מיוחדת    חברה פרטית פיתחה פתרון למניעת הונאות בענף הביטוח
הדר פרבר
מבצעת שינויים ומודיעה כי תדווח על החדשות ולא תדבר עליהם    בין השינויים המתוכננים - שינויים בתכנים, הזזת לוח השידורים בהתאם לתוכניות השונות ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il