X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישי: 'שינוי' מנסה להשריש נורמות שאפילו בע"ח סולדים מהם מגיש הצעת החוק, ח"כ ליבוביץ: אין סיבה שאזרחים שווי זכויות הנושאים בנטל יופלו לרעה רק בשל נטייתם המינית אורלב: אם לוי והנדל לא היו נעדרים מהמליאה - החוק לא היה עובר
▪  ▪  ▪

בשורה לקהילה ההומו-לסבית לקראת מצעד הגאווה
מליאת הכנסת אישרה (יום ד' 8.6.05) בקריאה טרומית את הצעת החוק שהגיש ח"כ אילן ליבוביץ משינוי לפיה בני זוג מאותו מין יוכלו לרשת זה את זה, אם לא נוסחה צוואה.
התיקון המוצע לחוק יאפשר לבן זוג חד-מיני לרשת את בן זוגו המנוח. בנוסף, מוצע להחיל את הסדר המזונות הנהוג כיום גם לגבי זוגות חד-מיניים, במקרה והללו נפרדים.
"הצעת החוק היא עוד צעד בהכרה שיוויונית מלאה של מדינת ישראל בזוגות החד-מיניים. אין שום סיבה שאזרחים שווי זכויות הנושאים בנטל כמו כל אזרח יופלו לרעה רק בשל נטייתם המינית", אמר ח"כ ליבוביץ.
ישי: אפילו בעלי החיים סולדים מזה
בעקבות אישור הצעת החוק אמר יו"ר ש"ס, ח"כ אלי ישי, "אנשי שינוי מנסים להשריש בעם ישראל נורמות שאפילו בעלי חיים סולדים מהן. אני מצר על כך שהממשלה תמכה בהצעת החוק. חוקים מעין אלו מהווים סרטן בנשמה היהודית. המסע המחתרתי של אנשי שינוי להכחדת דמותו של העם היהודי לא היה מבייש את הגדולים שבאויבנו. די לנו מהניסיונות הבחלתי פוסקים להפוך את עם ישראל להעתק דהוי של אומות העולם", דברי ישי.
אישור החוק אשר עבר ברוב של 26 תומכים מול 24 מתנגדים, העיר גם את זעמו של יו"ר סיעת המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, אשר הוציא מכתב חריף ליו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ צבי הנדל וח"כ יצחק לוי מהציונות הדתית. "הצעת החוק", כתב ח"כ אורלב, "פוגעת בערכי היסוד של היהדות ומערערת את מעמדה של המשפחה היהודית. לו נכחו חברי סיעתכם במליאה יכולנו להפיל את החוק. התנהגות פרלמנטרית שכזו ואי מילוי חובתכם כלפי שולחיכם הדתיים מעוררת ספקות האם באמת אנו שייכים לאותו מחנה רעיוני".
מייק המל, יו"ר אגודת ההומואים, הלסביות הבי והטרנס בישראל, מסר בתגובה לאישור בקריאה טרומית בכנסת של הצעת החוק לפיה בני זוג מאותו מין יוכלו לרשת זה את זה, אם לא נוסחה צוואה: "אני שמח לראות את ההישג הראשון של ח"כ אילן ליבוביץ-שינוי כראש שדולת חברי הכנסת למען קהילת הלהט"ב בהישג משמעותי להעברת תיקון חוק הירושה. אנו רואים בזו מתנה הולמת לקהילה לקראת מצעד הגאווה ביום ו' הקרוב ובמלאות 30 שנה לאגודת הלהט"ב".
הקלות לבני זוג מאותו מין במכירת נכסים משותפים
יו"ר ועדת המשנה למיסוי והיי-טק, ח"כ אהוד רצאבי, פנה לאחרונה לסמנכ"ל הרשות למסים לעניינם מקצועיים וקרא ליישם הקלה שהתקבלה לפיה, ינתן פטור ממס על העברת נכסי מקרקעין לאחד מבני זוג, גם על בני זוג מאותו מין.
בתשובתו אישר הסמנכ"ל כי בקרוב תופץ הנחיה לפקידי השומה לפיה גם בני זוג מאותו מין הידועים בציבור יהנו מההקלה. ח"כ רצאבי אמר בתגובה, "אני שמח שלמרות הקשיים הרבים ביישום זכויותיהם, הצלחתי לתרום ולו במעט להרגת השוויון של חברי הקהילה ההומו-לסבית".
נציין, כי הקלה זו התקבלה לפני כחודשיים, בעקבות אישור תיקון 55 'מיסוי מקרקעין' בוועדת המשנה למסים והיי-טק בראשות ח"כ רצאבי משינוי.

תאריך:  08/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך מזהיר משרד הבריאות    הקעקוע הזמני השחור מכיל חומרי צבע שחורים העלולים לגרום תגובות אלרגיות קשות כגון: פריחה אדומה, נפיחות, גרד ועוד
ברוך לוי
במהלך הביקור ייפגש אולמרט עם ניל וולקוף, נשיא ה-American Stock Exchange, אחת משלוש הבורסות הגדולות בארה"ב
רנית נחום-הלוי
כך נמסר בוועדת החינוך של הכנסת    ח"כ ברכה תוקף: לראשונה בישראל לשר חינוך אין קשר לחינוך ולתרבות    לבנת: כל אחד יודע שיש מורה אחד בכל בית ספר שצריך להיפרד ממנו    יו"ר הכנסת לראשי ועדות: להקפיד עם פקידי הציבור
גלית יצחק
נמצא כי לבהירי העור יש יתרון גדול: שינוי הפיגמנטציה לאחר טיפולים אסתטיים כמו הסרת שיער או פילינג, הוא מינימלי, הסיכוי להצטלקות קטן וחידוש העור מהיר יותר בהשוואה כהי העור
מיכאל דבורין
בית המשפט אימץ את עסקת הטיעון שנחתמה בין המורה, יונתן חוברה, לבין הפרקליטות; חוברה הודה כי נהג לסמם נערים שפיתה לבוא אליו לביתו ולבצע בהם מעש סדום; בית המשפט: העסקה אושרה בלבטים קשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il