X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במכבי חיפה מבהירים: "קייסי המגן השמאלי הטוב בארץ, טוב למגראלשווילי שתהיה לו תחרות"
▪  ▪  ▪
[מגראלשווילי]

בחיפה מנסים להרגיע את מגראלשווילי /עדי גלסקה
info@telesport.co.il
במכבי חיפה מבהירים: "קייסי המגן השמאלי הטוב בארץ. טוב למגראלשווילי שתהיה לו תחרות" .
השאלה שרבים שאלו אתמול היא מדוע מכבי חיפה החזירה את אדורם קייסי, למרות גילו, ולמרות שרק לפני שנה עזב את מכבי חיפה, ולמרות השבחים שקצר העונה מחליפו בכנף שמאל, חיים מגראלשווילי. רוני לוי, מאמן הקבוצה, החליט כי מבחינה מקצועית, קייסי מאוד מתאים לו.
בחיפה מודים שהרבה סיבות היו לקייסי לעזוב אז. הוא הרגיש שחוק, הוא הרגיש שהוא לא מקבל ממכבי חיפה את מה שמגיע לו אחרי שמונה עונות, שלוש אליפויות וכל כך הרבה שערים מכריעים. הוא ידע ש-80 אלף דולר הם קצת מעט מדי עבור שחקן בולט בנבחרת ישראל ולכן החליט לנסות מזלו אצל מאיר שמיר.
לוי אמר השבוע: "זה קורה לפעמים. קייסי התרגל לקחת אליפויות. הוא הרגיש שהוא רוצה אתגר אחר. בסופו של דבר הוא כנראה מתגעגע לקבוצה גדולה ומתגעגע לקחת תואר. אני יודע מה זה להוסיף בכרטיס הביקור שלך זכייה בתואר האליפות".
"חשוב שתהיה מלחמה על ההרכב", אמר השבוע גורם במועדון, "חוץ מזה שקייסי יכול לייצב את ההגנה של חיפה. הוא מכיר את המועדון, מכיר את רוני ומתאים לנו כמו כפפה ליד. זה טוב עבורו שהוא היה בעונת ההתרעננות. עכשיו הוא יהיה רעב יותר. בסך הכול הוא ממשיך להשתפר והוא חוזר רעב למכבי חיפה. לקרב על ליגת האלופות נזדקק למיטב הכוחות שלנו כי אנחנו חייבים להיות בליגת האלופות".
בחיפה מזכירים שהעונה הקרובה תהיה קשה ועמוסה. אם מכבי חיפה תעפיל לליגת האלופות צפויים שחקני הקבוצה לערוך כמעט בכל שבוע שני משחקים (בליגה, גביע הטוטו, אירופה ובנבחרת) עד חודש דצמבר, לפחות. גורם בחיפה: "סגל חזק ותחרות על ההרכב מוסיפים לכולם במיוחד לצעירים. מגראלשווילי שחקן טוב וימשיך להתקדם גם השנה. אף אחד לא אוכזב ממגראלשווילי, אבל הוא צריך לדעת שיש עוד שחקן שיכול לשחק בהרכב הראשון וזה חיובי לכל המערכת".
קייסי אהוד מאוד בחיפה. בברים שעל רכס הכרמל מכירים את הסיבובים שלו ושל אריק בנאדו היטב. השניים מפעילים בחיפה שני עסקים של חנויות נעליים שעומדים להתרחב לקריות. חבריו דיברו על פתיחת עסק משותף גם בפתח תקווה.
חבר של השחקן: "כולם יודעים שקייסי הוא המגן השמאלי הטוב בארץ. כולם יודעים שהוא מצטער שעזב את מכבי חיפה. כולם יודעים שהוא ציפה שחיפה תשלם יותר וכולם יודעים שהוא התגעגע לשחק עם החברים הוותיקים שלו. הוא ואריק כמו זוג מאוהבים. ביחד הם צמד מנצח. חוץ מזה, קייסי הוא ווינר. אולי השערים שלו היו חסרים לנו בעונה שעברה באירופה. במקום זה, המגן השמאלי שלנו, נג'ואן גרייב, הורחק במשחק הכי חשוב מול רוזנבורג. קייסי לא היה מעז להיות כה חסר אחריות".

תאריך:  09/06/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
דונלד דק היה בעל לב טוב ותמיד בעל כוונות טובות. או... כמעט תמיד, זאת למרות שלא תמיד הצליח לבצע את מה שהתכוון בתחילה
עומר כרמון
סגן שר החוץ: יש לנו מאגר מספיק של נשק אטומי כדי להגן על עצמנו מפני התקפה אמריקנית    אני רוצה שתדעו שלמדענים שלנו ידע שאינו נופל מזה של מדענים אחרים בעולם    הנשיא בוש מאיים בהחמרת הסנקציות
עומר כרמון
הקונגרס היהודי ישתתף במימון תוכנית נרחבת של הכנסייה הקתולית למלחמה באיידס    נדונה השתתפות בסיוע לפרויקטים בדרום אמריקה    האפיפיור נפגש היום גם עם שגריר ישראל לשעבר בוותיקן ומנכ"ל הרבנות הראשית
עומר כרמון
חסן נסראללה: "שטח לבנון אינו כולל רק את חוות שבעא אלא גם 7 כפרים בגליל העליון"    על אדמות אחד מהכפרים יושב מושב מרגליות בו מתגורר ח"כ יוסי שריד    כדי להתמודד מול הלחץ האמריקני: החיזבאללה כרת ברית פוליטית עם מועמדים נוצרים ודרוזים ומוכן להצטרף לממשלה
שלומי דיאז
הוארך מעצרם של 9 חוקרים פרטיים    נבדק חשד לעבירה ביטחונית    שיפור קל במצבו של יצחק רט ששוחרר בערבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il