X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ג'קסון זוכה מכל עשרת האישומים נגדו אם היה מורשע, היה עלול ג'קסון להישלח לכלא לשנים רבות מאות מנאמניו עודדו את הזמר עם בואו לבית המשפט בסנטה מריה ועם הקראת ההכרעה/הזיכוי פרצו בקריאות שימחה
▪  ▪  ▪
ג'קסון, במהלך משפטו

"לא אשם" - כך הכריע חבר המושבעים במשפטו של הזמר מייקל ג'קסון. מסמך הכרעת הדין נמסר תחילה לידיו של השופט שדן בתיק, ולאחר מכן הוקרא, באישור מיוחד של השופט, בשידור חי.
ג'קסון זוכה לחלוטין, מבחינה משפטית, מכל עשרת האישומים שהוגשו נגדו, אך העננה סביבו, כמי שמתעסק עם קטינים, לא הוסרה.
הכרעת הדין נועדה להתפרסם רשמית לקראת חצות (שעות ישראל) בבית המשפט בסנטה מריה, קליפורניה. אך בשל סידורי הביטחון במקום היא הוקראה רק לאחר חצות. מאות מנאמניו עודדו את הזמר עם בואו לבית המשפט לשמוע את הכרעת הדין. עם זיכויו הם פרצו בשאגות שמחה ובקריאות בוז נגד התביעה. יותר מ-2,000 עיתונאים שהגיעו למקום מכל רחבי העולם, גרמו ללחץ עצום בסביבת בית המשפט, מה שחייב אמצעי ביטחון מיוחדים באזור.
חבר המושבעים (12) הכולל שמונה נשים וארבעה גברים, הסתגר במשך שבעה ימים, וזאת לאחר ארבעה חודשים בהם נמשך המשפט ושמיעת כ-130 עדים. היה זה אחד המשפטים שריתקו את אמריקה. זמר הפופ הוציא להגנתו הישירה עשרות מיליוני דולרים רק כתשלום לעורכי דין. בעקבות המשפט נקלע ג'קסון לקשיים בעסקיו והוא נקלע למעשה לסיכון של איבוד כל רכושו בהיקף של מאות מיליוני דולרים, אותו צבר בקריירה המרשימה כאחד מגדולי זמרי הפופ בארה"ב.
ג'קסון הואשם בהתעללות ובניצול מיני של ילד בן 12 ואף בקשירת קשר לחטיפתו. כל זאת לאחר שהשקה את הילד באלכוהול. אם היה מורשע, הוא עלול היה להישלח למאסר בפועל עד 20 שנה.
במהלך המשפט הוצג ג'קסון כפושע מסוכן וכאיש שניצל את יוקרתו ומעמדו להתעסקות מינית עם קטינים. התובע רון זונן הפציר במושבעים להרשיע את ג'קסון, וטען כי ג'קסון ניצל ילד בן 12 חסר ישע. נטען עוד, כי ג'קסון (בן 48) הינו סוטה מין סדרתי, פדופיל שכבר ניצל מינית ילדים לא מעטים.
עו"ד טום מזרו, בא-כוחו של ג'קסון, ביקש מהמושבעים לזכות את הנאשם. לדבריו, כתב האישום מקורו בעלילה מצד משפחתו של הקטין. עו"ד מזרו טען, כי ג'קסון אוהב ילדים ואת התנהגותו פירשו בטעות כהתנהגות מינית בלתי נאותה.
עו"ד מזרו טען עוד, כי ג'קסון עשה רבות למען ילדים. הוא בנה את אחוזתו נוורלנד כדי שתשמש בית לילדים רבים, ועל-כן נהג לארח ילדים בביתו. מזרו דחה בתוקף את טענת התביעה, כאילו ג'קסון ניצל מינית ילד שלקה בסרטן.
כאמור, המושבעים קיבלו את גירסתו של ג'קסון וזיכו אותו מכל סעיפי האישום שהוגשו נגדו. בחלק מסעיפי האישום הוא זוכה אף מבלי שהשיב לאשמה.
מייד עם סיום הכרעת הדין, כבר החלה הביקורת נגד התביעה בארה"ב. התביעה טיפלה במשפט ג'קסון והעמידה זאת כמבחן משפטי ממדרגה ראשונה. לשם כך הקצתה את מיטב כוחותיה. עתה קיים חשש כי התביעה תאבד מאמינותה.

תאריך:  13/06/2005   |   עודכן:  14/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
עצרת האו"ם בחרה בשגריר ישראל באו"ם לתפקיד סגן נשיא העצרת הכללית של האו"ם; ב-58 שנות קיומה של המדינה זוהי בסך-הכל הפעם השנייה בה מקבל שגריר ישראלי כבוד זה שיש לו בעיקר משמעות סמלית; הקודם שכיהן בתפקיד זה היה אבא אבן בשנת 1952
מיכאל דבורין
המדובר ברכישת בנק הגדולה ביותר באירופה שנעשתה מחוץ לגבולותיה של מדינה; לבנק הממוזג יהיו כ-11 מיליון לקוחות ויותר מ-7,000 סניפים ב-20 מדינות; המיזוג צפוי לחסוך לבנק הממוזג למעלה ממיליארד דולר
עומר כרמון
הדיקטטור המודח יואשם, בין השאר: בטבח הכורדים, דיכוי השיעים בדרום עירק, ההתקפה הכימית על העיר חלבג'ה, הפלישה לכווית וכיבושה במשך 7 חודשים וייבוש השטח הפורה בין נהרות הפרת והחידקל
מיכאל דבורין
גופתו של ההרוג כבן 20 נמשתה מהמים בחוף הדולפינריום בת"א וצוות מד"א קבע את מותו; צעיר נוסף שנמשה עמו במצב בינוני; עוד בת"א: פצוע קשה ושלושה פצועים קל בהתהפכות סירה ופצוע קשה בחוף יטבתה
עומר שיקלר
הסלון האוירי של פריז נחשב לאירוע הגדול והחשוב בעולם בתחום התעופה, החלל והתעשיות הביטחוניות    בין הפיתוחים המוצגים בידי חברות ישראליות: מערכת החץ, מזל"טים ומל"טים שונים, מערכות טילים ומערכות אופטיות שונות ומגוונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il