X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי גיל רופא, מנכ"ל AMG מודלים כלכליים, הסיבה לסירוב נעוצה בחוסר היכולת של המבקש להחזיר בעתיד את המשכנתא שלו: "הלוואת המשכנתא הופכת ללא כדאית עבור הבנק ועל כן, הוא לא נענה לה"
▪  ▪  ▪

למרות הריביות הנמוכות שמציעים היום הבנקים, המאפשרים נטילת הלוואות נוחות, עדיין קיים שיעור גבוה יחסית של מסורבי משכנתא בישראל - אותם אנשים אשר פנו לבנק בבקשה לקבל משכנתא אולם נענו בשלילה.
לדברי גיל רופא, מנכ"ל משותף בחברת AMG מודלים כלכליים המתמחה בייעוץ ובמיחזור משכנתאות, כ-25% ממבקשי המשכנתאות בישראל נתקלים בסירוב מצד הבנקים, ואינם יכולים ליטול משכנתא לרכישת דירה: "בעקבות ביטול המענקים לרוכשי דירות וצמצום הדרגתי בתנאים לקבלת הלוואות המסובסדות על-ידי המדינה, נפגעה יכולתם של הרוכשים לקבל הלוואות.
פירוש הדבר שהרכב ההלוואה מורכב בעיקר מכספי הבנק ולא מכספי הזכאות ועל כן הלוואות המשכנתא הופכות במקרים מסויימים למסוכנות או לא כדאיות עבור הבנק, אשר נאלץ לסרב ליותר ויותר אנשים הפונים אליו בבקשה ליטול משכנתא".
לדברי רופא, ניתן להבחין בעלייה קטנה במספר מסורבי המשכנתא לעומת השנים שעברו: "בשנים האחרונות הייתה ירידה יחסית במספר מסורבי המשכנתא, בעיקר בגלל המצב הכלכלי הקשה, שפשוט לא איפשר לאף אחד אפילו לחשוב על נטילת משכנתא. כעת, כאשר המשק מתאושש, יותר ויותר זוגות מתחילים להאמין כי באפשרותם ליטול משכנתא. עם העלייה במספר הפונים, חלה גם עלייה במספר המסורבים".
חברת AMG מודלים כלכליים היא אחת החברות המציעות עזרה לאנשים אשר תנאי הפתיחה שלהם רעים, ובודקת עבורם את מידת היכולת שלהם לעמוד בהחזרי המשכנתא מצד אחד, ואת גודל ההלוואה אותה הם יכולים ליטול מצד שני. "כיום, ניתן לבצע מידת התאמה מדויקת לכל אדם המעונין ליטול משכנתא ואף ליצור עבורו את ההלוואה הנוחה ביותר, לפי יכולת ההחזרים שלו", מדגיש רופא. "בדיקה כזו יכולה להגדיל את סיכוייו של המועמד לקבל תשובה חיובית מהבנק".

תאריך:  14/06/2005   |   עודכן:  14/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
משרד הבריאות מזהיר את הציבור שלא לצרוך דג מסוג 'מקרל קפוא'הארוזים ע"י המפעל "יוסף מלך הדגים" מאשדוד מחשש להמצאות כמות היסטמין גבוהה מעל הרמה המותרת    כמות היסטמין גבוהה עלולה לגרום לתחושת שריפה בפה, אודם בפנים, ירידה בלחץ הדם, כאבי ראש ועוד
ברוך לוי
היקף הפרויקט מוערך בכ-5.5 מיליון דולר בשנה הראשונה
ברוך לוי
עיני: אגף התקציבים אינו מוסר את פרטי הסכם הפנסיה    אנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותי בכדי להגן על זכויות העובדים והגמלאים
ברוך לוי
כ-666 מיליון ש"ח נגבו מחייבים שנמנו על "הגרעין הקשה" שהם בעלי חובות ותיקים בני 24 חודש ויותר. כ-265 מיליון ש"ח מתוך סכום זה נגבו מחייבי מס רכוש, מס שאינו פעיל מזה כחמש שנים
יפעת גדות
שכיבה על הבטן כשהזרועות מונחות לצידי הגוף והראש מוטה לצד אחד עשוייה לסייע בהקלה על הכאב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il