X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האלופה הינה האופציה העדיפה על הקשר, שיתקשה למצוא מקום בהרכב של קלינגר
▪  ▪  ▪

מכבי חיפה היא היעד המועדף על קשר מכבי ת"א, ברוך דגו. דגו שהרכש הכבד שביצעה הקבוצה הפכה אותו לשחקן שיאבק על מקומו בסגל ישוחרר לכל קבוצה תמורת הסכם ויתור על החוזה שיש לו לעונה הבאה בסכום של 180 אלף דולר נטו.
אביו המאמץ של דגו, דוד תשובה: "האופציה הכי טובה היא כמובן מכבי חיפה והשתתפות בליגת האלופות. חוץ ממכבי חיפה יש אפשרות לעבור להפועל ת"א, בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת. גם אופצית הליגה הטורקית קיימת ואפשר שיהיו התפתחויות מענינות".
דגו ששוחח עם מאמן מכבי ת"א, ניר קלינגר, לגבי מעמדו בעונה הבאה הופתע כשנאמר לו כי ייאלץ להיאבק על מקומו בסגל הרחב. לקשר הוסבר כי מקומם של אבי נימני, אייל ברקוביץ' וג'ובאני רוסו מובטח. כמחליפים ראשונים בקישור ישמשו לירן כהן, ארז אליאב וארז מסיקה.
ברוך דגו אמר: "תהיה לי קבוצה, היו לי 5 שנים יפות במכבי ת"א ובכדורגל יש גם תקופות כאלו. אין לי ספק שבעונה הבאה אשחק בקבוצה שתהיה לא פחות טובה ממכבי ת"א".
אמש שודר הפרק השלישי בסדרתו של רינו צרור, "צהובים" (21:05, ערוץ 10), בו התפרסמו דברים שאמרו במהלך העונה הקשר ואביו המאמץ, דוד תשובה, נגד ניר קלינגר.
במהלך ביקורו של הבמאי בביתו של תשובה, אמר אביו המאמץ של דגו: "ישבתי פה בבית לפני שלושה חודשים עם ניר ואמרתי לו: "אני מקווה שאתה לא בונה על כל השחקנים האלה שהבאת, ארז, שמרז (מסיקה), והוא אמר לי, תגיד לי, אתה השתגעת? אחר כך הכל התנפץ לי בפרצןף. אבל אני אמשיך להכניס לו מלמטה. יש הצעות מהפועל ת"א, הפועל פ"ת שמציעות לו פחות כסף. אבל לפחות שם תהיה לו שמחת חיים".
דגו גם כן לא חסך ביקורת נגד מאמנו: "איך אני ארגיש, שאני לקחתי שני גביעי מדינה, אליפות, בורג בכיר במועדון שלקח תארים, והוא נותן לי פעם בחודש פעם בחודשיים לשחק בגביע הטוטו. אז מה הוא מצפה שאני אהיה".

תאריך:  16/06/2005   |   עודכן:  16/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי גלסקה
נשיא מכבי חיפה נפגש עם הבלם, בפגישה נכח חשב הקבוצה, עוזי מור    חיפה תפנה לפ"ת אחרי שהבלם ישוחח עם אבי לוזון
עומר כרמון
שבעה בני אדם נעצרו בימים האחרונים בקולומביה ואקוודור בחשד שהיו שותפים לרשת הברחת סמים    משטרת קולומביה טוענת כי החשודים הבריחו מדי חודש 200 ק"ג קוקאין לארה"ב, אירופה, סעודיה וישראל    חלק מרווחי הרשת הועבר לארגוני טרור שונים, בהם החיזבאללה
יפעת גדות
לאור מדיניות הבריטים של סגירת שערי ארץ ישראל למאות אלפי עולים יהודים מתכננת יחידת הלחימה של ה"הגנה" - הפלמ"ח לנתק את ארץ ישראל מהמדינות השכנות לה על-ידי פיצוץ 11 גשרים מרכזיים
עומר כרמון
אכבר האשמי רפסנג'אני ממשיך לשחרר הצהרות מתונות: "מלבד הסתייגויות מסוימות תומך ביוזמת השלום הסעודית"    "במידה וישראל תיסוג מחוות שבעא, ניתן לשקול את פירוק החיזבאללה"    "פרויקט הגרעין יתנהל בשקיפות"    בבחירות מחר לא צפויה הכרעה    יתקיים סיבוב שני    המועמדים לנשיאות נוהגים לדבר במתינות במהלך מסע הבחירות אולם אינם מיישמים אחר-כך את הצהרותיהם
עומר כרמון
הקרבות הפוליטיים בישראל גלשו לפרו    ערוץ 2: במשטרת ישראל תמהים על שיחרורה של לי חפץ    צבי חפץ: אם היא היתה בתו של אדם רגיל לא היו מפרסמים את הדברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il