X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לקוחות פינג'אן קיבלו עדכון אבטחה הכולל הגנה מפני הפרצה החדשה ופינג'אן ממשיכה להתחייב ל"אפס הדבקות בווירוסים"
▪  ▪  ▪

בעקבות חשיפת פרצת אבטחה חמורה באחת מתוכנות המחשב הנפוצות בעולם, הודיעה חברת האבטחה הישראלית פינג'אן סוופטוור (Finjan Software), על הפצת עדכון אבטחה ללקוחותיה המחזיקים בפתרונות החברה ממשפחת המוצרים Vital Security Appliance Series NG.
מרכז המחקר לקוד זדוני של פינג'אן (Malicious Code Research Center - MCRC) חשף את האיום תוך שימוש בטכניקות מחקר חדשניות, שמטרתן לגלות פרצות אבטחה העלולים לשמש האקרים להפצת וירוסים, סוסים טרויאניים ותוכנות ריגול (Spyware).
מרכז המחקר של פינג'אן הוציא הודעה רשמית לחברת התוכנה המדוברת בדבר פרצת האבטחה ובד בבד פרסם עדכון אבטחה המגן על לקוחותיה מפני אפשרות ניצול הפרצה.
פרצות אבטחה מסוג זה שהתגלה מהוות את מושא האיומים של התקפות בדור החדש. התקפות אלו מנצלות פרצות אבטחה ומקורות לגיטימיים בכדי לחדור ולהתפשט מבלי להתגלות על-ידי מערכות אבטחה פסיביות מסורתיות. פינג'אן מאמינה כי פוטנציאל הנזק של פרצת אבטחה זו עלול להוביל לנזקים במיליארדי דולרים.
"זוהי דוגמא בזמן אמת כיצד מרכז המחקר לקוד זדוני של פינג'אן הוא מהמובילים בתחומו בעולם באיתור וניתוח של איומים ופרצות אבטחה", אומר שלמה טובול, מנכ"ל ומייסד פינג'אן.
"מומחיות חוקרי ה-MCRC של פינג'אן תורמים לפיתוח מוצרי הדור הבא של החברה, וכמו-כן מסייעים לחברות אבטחה מובילות בסגירת פרצות האבטחה בתוכנות שלהן. אנו גאים להיות חברת האבטחה הראשונה בעולם המציעה ללקוחותיה הסכם ערבות ומתחייבים ל"אפס הדבקות בווירוסים. גילוי הפרצה על-ידי MCRC הינו הוכחה ליכולתנו לעמוד בהסכם ערבות זה ולספק ללקוחותינו את ההגנה הטובה ביותר", אמר.
עדכון האבטחה הופץ ללקוחות פינג'אן אשר משתמשים באחד מפתרונות החברה ממשפחת המוצרים Vital Security Appliance Series NG.
עדכון האבטחה כולל את הפתרונות:
- "Vulnerability Anti.dote" ל'חיסון' מפני איומים המנצלים פרצות אבטחה בתוכנות שונות, כגון מערכת ההפעלה, דפדפן, ועוד. טכנולוגיה זו מבטלת את הצורך בעדכוני אבטחה תקופים.
- "Application-Level Behaviour Blocking" לחסימה טוטלית של איומים באמצעות ניתוח ופענוח הפעולות העתידיות של הקוד המנסה לחדור לארגון, כגון מחיקת קבצים, יצירת קשר עם שרת חיצוני, ועוד.
- "Anti-Spyware" לחסימת תוכנות 'ריגול' ידועות ושאינן ידועות.
אודות פינג'אן:
פינג'אן סוופטוור (Finjan Software) הינה חברה המפתחת ומשווקת מוצרים לאבטחת מידע לארגונים. החברה הוקמה בשנת 1996 על-ידי שלמה טובול, מנכ"ל החברה, וידועה כחלוצה בתחום האבטחה מפני קוד זדוני (Malicious Mobile Code) והמובילה בשוק בתחום 'ניהול ואבטחת מידע' (SCM - Secure Content Management).
מוצרי האבטחה של החברה, בהם עושים שימוש קרוב לארבעה מיליון משתמשים מיותר מ-3,000 ארגונים ובהן חברות הנמנות על רשימת ה-Fortune1000 של פורבס, מבוססים על טכנולוגית הדור הבא של פינג'אן המעוגנת בפטנטים, המבצעת ניתוח בזמן-אמת של תכנים וחסימת קוד זדוני המנסה לחדור לארגון.
על-פי חברת המחקר IDC, מובילה חברת פינג'אן את השוק העולמי לאבטחה נגד קוד זדוני (Malicious Mobile Code). הפתרונות של פינג'אן מספקים הגנה פרואקטיבית על השרתים הארגוניים, שרתי הדואר ומחשבי המשתמשים.
החברה פועלת מישראל ומארה"ב וממשרדים שונים בעולם, ומעסיקה כ-100 עובדים.
לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר החברה: www.finjan.com.

תאריך:  16/06/2005   |   עודכן:  16/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בגיל 105 ולאחר שיא גינס בנישואים הארוכים ביותר נפטר בביתו בלונדון
ברוך לוי
משרד האוצר מנסה למצוא פיתרון למצוקת האשראי של הרשויות המקומיות    בשבוע הבא יפרסם האוצר קול קורא למתן אשראי ל-18 רשויות מקומיות נוספות
ברוך לוי
מדובר במערכות המבוססות על מערכת הגנה עצמית מתוצרת אלתא, בדומה למערכות המופעלות על-ידי חיל האוויר הישראלי    היקף העסקה למעלה מ-10 מיליון דולר
ברוך לוי
כך אמר נשיא לשכת יועצי המס ונימק, כי מהלך זה יקל על נטל המס על עסקים הקטנים והבינוניים, ויביא להקטנת נפח הפיגורים והעלמות המס
מחלקה ראשונה
ראשון עד חמישי מוקדשים לסרטים המבוססים על ספרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il