X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך אמר ראש לשכת עורכי הדין ד"ר שלמה כהן במהלך טקס ההסמכה של 1,804 עורכי הדין החדשים שנערך בבריכת הסולטן בירושלים בטקס נשאה דברים גם שרת המשפטים ציפי לבני עו"ד בעצמה
▪  ▪  ▪

1,804 עורכי דין חדשים יתחילו בקרוב במסע אינטנסיבי לחיפוש עבודה בשוק הצפוף של עורכי הדין בישראל. בינתיים, ולפני שיגלו עד כמה צפוף ופקוק המקצוע בו בחרו, התקבצו עורכי הדין החדשים (יום ד', 15.6.05) בבריכת הסולטן בירושלים לטקס ההסמכה המסורתי.
אורחת הכבוד של הטקס הייתה שרת המשפטים, ציפי ליבני, אשר אמרה, בין היתר, לעורכי הדין הצעירים כי התנסתה בעבודה כעורכת דין, ולמדה שהמקצוע מרתק ומאלף. היא קראה למוסמכים לזכור את חובתם לחברה בצד חובם ללקוחותיהם. השרה התייחסה לאלימות הקשה, וציינה שהתופעה מחייבת את המערכת לתת מענה גם לבעיה זו.
ראש לשכת עורכי הדין, ד"ר שלמה כהן, שנשא דברים אף הוא כבכל שנה, בירך את שרת המשפטים וציין כי בעיניו מתאים הדבר שהאישה הראשונה המכהנת בתפקיד החשוב של שר המשפטים מגיעה לטקס, שבו לראשונה מספר הנשים המוסמכות גדול משמעותית ממספר הגברים המוסמכים.
כמנהגו בזמן האחרון באירועים פומביים, התייחס ראש הלשכה לניסיונות לסתימת פיות ולשימוש במעצרים מנהליים במסגרת תוכנית ההינתקות, והצהיר שהלישכה מתנגדת למהלכים כאלה הפוגעים בזכויות היסוד של המתנחלים המפונים.
מנכ"ל הלשכה, עו"ד אילן כץ, שהנחה את הטקס, ויושבי ראש מחוזות הלשכה, בירכו אף הם את המצטרפים והמצטרפות החדשים בכל מחוז. במהלך הטקס התקיימה הופעה של הזמרת שרית חדד, שהלהיבה את הקהל. כעת, משתמו הטקסים יסתערו עורכי הדין על כל חלקה פנוייה במדינה בה אחוז עורכי הדין ביחס ליתר האוכלוסיה הוא הגדול בעולם וינסו למצוא את מקומם במקצוע.
נשיא המדינה מברך על היוזמה
נשיא המדינה, משה קצב, שיבח את תכנית "שכר מצווה" של לשכת עורכי הדין למתן סיוע וייצוג משפטי למיעוטי אמצעים בהתנדבות. במכתבו לראש הלשכה ציין הנשיא, כי היוזמה מחזקת את היציבות החברתית ומאפשרת מיצוי זכויות האזרחים לייצוג הולם גם בהליכים אזרחיים הנוגעים לזכויות אזרחיות.
במהלך השנתיים בהן פועלת התוכנית, נפתחו 23 תחנות סיוע ברחבי הארץ, אליהן מגיעים מדי חודש מאות פונים לקבלת ייעוץ ראשוני והכוונה כללית. עוד עולה מנתוני הלשכה כי עד היום ניתן ייצוג משפטי בהליכים משפטיים למעוטי אמצעים בלא פחות מ-300 תיקים, ובתוכנית מתנדבים כ-1,500 עו"ד, מתוכם 513 נשים ו-960 גברים.

תאריך:  17/06/2005   |   עודכן:  17/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל את ערעורה של המדינה על קולת עונשו של עו"ד יאיר שור עליו הוטלו "רק" שישה חודשי עבודות שירות והחמיר את העונש למאסר בפועל תוך שהוא קובע כי כל גזר דין אחר שאינו מכיל את מרכיב המאסר מהווה מס שפתיים
עומר שיקלר
נציגי ניסנית נפגשו עם אנשי מינהלת ההינתקות ועיריית אשקלון    ההצעה: כל משפחה תקבל שטח בגודל של חצי דונם בשכונת שקד שבצפון העיר    מהצרי: מדובר בשטח שנמצא בקרבת קו החוף
כתב טלספורט
אוחנה רוצה לראות את ארביטמן חזרה בבית"ר
כתב טלספורט
אינו מוכן להתייחס לסיבות עזיבתו את מכבי ת"א והמעבר להפועל ת"א של קשטן
כתב טלספורט
עכשיו תנסה הפועל ת"א לסכם עם עבאס סואן, קפטן בני סכנין, שנמצא בסל הקניות של דרור קשטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il