X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המועמד הרפורמיסט מהדי כרובי שנדחק למקום השלישי: הם יכולים לעצור אותי, אבל בכוונתי למסור את כל ההוכחות ואת שמותיהם של אנשים בצמרת שזייפו את תוצאות הבחירות חברי משמרות המהפכה הצביעו פעמיים ראש עיריית טהרן שיחד בוחרים
▪  ▪  ▪

המועמד הרפורמיסט מהדי כרובי, שנדחק למקום השלישי בבחירות לנשיאות אירן ולא יתמודד בסבב הבחירות המכריע ביום ו' הקרוב (24.6.05) יצא בהאשמות חסרות תקדים נגד חכמי הדת השולטים ברפובליקה האיסלמית.
"הם יכולים לעצור אותי, אבל בכוונתי למסור את כל ההוכחות ואת שמותיהם של אנשים בצמרת שזייפו את תוצאות הבחירות", אמר כרובי במסיבת עיתונאים לאחר היוודע התוצאות (שבת, 18.6.05).
"כסף החליף ידיים, אנשי המועצה העליונה, משמרות המהפכה ומליצית הבאסיג' (יחידות המתנדבים, ע.כ) התערבו בבחירות. אני קורא להיאתוללה עלי חמינאי (מנהיגה הרוחני של אירן,ע.כ) למנות ועדת חקירה ישרה ואמינה שתחקור את אנשי המועצה העליונה ומשרד הפנים".
כרובי טען כי המועמד שהגיע למקום השני, ראש עיריית טהרן השמרן מחמוד אחמדינג'אד, שיחד בוחרים. לדבריו, אנשי ועדת הבחירות איפשרו לחברי משמרות המהפכה ומליצית הבאסיג' להצביע פעמיים. "המועצה העליונה בחרה את אחמדינג'אד עוד לפני שנפתחו הקלפיות", אמר.
"כיצד יתכן שבשלבי ההצבעה הקודמים הובלתי על אחמדינג'אד ולפתע בשלב הספירה האחרון נוספו לו מיליון קולות והוא הגיע במקום השני?" שאל כרובי. "כיצד קורה שעיתון של השמרנים פרסם כבר ביום הבחירות את שמות העולים לסיבוב הבחירות השני?"
טענות לזיופים בבחירות נשמעו הלילה (א', 19.6.05) גם ממטה המועמד הרפורמיסט, מוסטפא מועין. נמסר כי בכוונת מועין למסור הודעה בנושא במהלך הימים הקרובים. מועין הגיע למקום החמישי.
ביום שבת מסר משרד הפנים האירני את תוצאות הבחירות לנשיאות. בפעם הראשונה בתולדות הרפובליקה האיסלמית לא הצליח אף מועמד לחצות את רף 50 האחוזים. ביום ו' יתקיים סיבוב שני.
'השמרן המתון' אכבר האשמי רפסנג'אני הגיע ראשון - 6,159,435 קולות (כ-21%); השמרן הקיצוני מחמוד אחמדינג'אד - 5,710,354 קולות (כ-19%); מהדי כרובי רק במקום השלישי - 5,066,316 קולות. אחוז ההצבעה הגבוה יחסית הפתיע אף את האופטימים ביותר - 62%.

תאריך:  19/06/2005   |   עודכן:  19/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בית משפט בפרסנו שבקליפורניה הרשיע את מרקוס ווסון ברצח המזעזע של תשעה מילדיו; גופות הילדים נמצאו בחדר שינה בביתו של ווסון בחודש מרס 2004 כשהן מוטלות בגיגית מלאת דם; התביעה תדרוש להטיל על הרוצח עונש מוות
עדי הרשליקוביץ
אלוף אירופה בשנתיים האחרונות יממש את האופציה שיש לו, יאריך את החוזה בהיכל נוקיה בשנה נוספת ויוביל את הצהובים גם בעונת 2005/6. מזרחי: "שומרים על עקרון ההמשכיות עם השחקנים והסגל המקצועי"
מיכאל דבורין
לדברי הפלשתינים פעילי הימין המתאכסנים במלון "מעוז הים" בסמוך לנווה דקלים פגשו בהם בדרכם והיכו אותם; פעילי הימין: הפלשתינים הם שתקפו אותנו - פעלנו מתוך הגנה עצמית; ארגוני הטרור ירו שבע פצצות מרגמה לעבר ישובי הגוש בתגובה על האירוע
מיכאל דבורין
בספר החדש "בומרנג" שנכתב על-ידי העיתונאים רביב דרוקר ועופר שלח נחשפים לדברי אנשי הפורום "מניעיו המושחתים" של שרון לביצוע תכנית ההינתקות; לטענת השניים ההחלטה של שרון ללכת על תוכנית ההינתקות הושפעה באופן מכריע מהחקירות בהן היו נתונים שרון ושני בניו
מיכאל דבורין
המדובר באחת הפריצות החמורות שידעו חברות האשראי מאז ומעולם; כ-22 מיליון חשבונות שנגנבו היו של חברת ויזה ו-14 מיליון היו של מאסטרקארד; בכל מקרה הפריצה אינה נוגעת למחזיקי כרטיסי אשראי בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il