X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חשש במשטרה שעד שהיה אמור להתייצב בבימ"ש נעלם או ירד למחתרת כי חשש שיפגעו בו המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו
▪  ▪  ▪

משטרת מרחב איילון מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחרי הנעדר דן גלברט, בן 19 מבת ים. גלברט נעלם ב-25 במאי ואמור היה להתייצב בבימ"ש כדי להעיד נגד עבריין ששדד אותו, דקר אותו ופצע אותו קשה. במשטרה לא בטוחים האם נעלם מרצונו כי חשש להעיד או שמא מישהו "דאג" להעלימו.
על-פי המשטרה, גלברט עזב את ביתו בבת ים ביום 25 למאי 2005 בשעה 17:00 ומאז אבדו עקבותיו. המשטרה מבקשת כעת מכל היודע דבר על מקום הימצאו לפנות למוקד 100 או למרחב איילון.
תאורו: גובה 1.80 ס"מ, מבנה גוף רזה, שיער שחור קצוץ, עיניים חומות, לבש חולצת טי שירט.
מבדיקת Nfc עולה, כי גלברט, שעבד כשליח פיצה, שוחרר מביה"ח לפני כשלושה שבועות. הוא שהה בבית החולים לאחר שבחודש נובמבר 2004 נדקר ונפצע אנוש בעת שמסר משלוח פיצה. המשטרה עצרה חשוד בדקירתו והגישה נגדו כתב אישום על דקירה.
לטענת התביעה, כשגלברט הגיע לבית בבת ים התנפל עליו הדייר, ערן ג'אן בן 22, ניסה לשדוד את הכסף שהיה ברשותו ודקר אותו. גלברט פונה לבית החולים "וולפסון" בחולון.
בחודש שעבר נפתח משפטו של ג'אן בבית המשפט המחוזי בתל אביב וגלברט זומן למסור את עדותו. ואולם גלברט נעלם וללא העד המרכזי עשוי ג'אן להשתחרר. במשטרה ציינו, כי אמנם גלברט כבר זיהה את ג'אן כתוקפו, אך עדותו במשפט נחוצה כדי להגדיל את הסיכוי להשיג הרשעה. יש לציין, כי גם המשטרה הצבאית מחפשת אחר גלברט מאחר והוא חייל בשירות סדיר והוכרז נפקד בעקבות ההעלמות.
במשטרה סבורים, כי הנעדר בחיים ופשוט "ירד למחתרת" מחשש שיפגע. בידי המשטרה מספר שיחות טלפון שביצע הנעדר לאמו ומשפחתו אך מקור השיחה לא אותר.
הבעיה הנוספת מבחינתו של הנעדר היא שבית המשפט עשוי להכריז עליו כעבריין נמלט ולדרוש את מעצרו בשל העדרותו מהדיון שבו אמור להעיד.
המשטרה תשאלה כמה מחבריו ובני משפחתו אך אלו טוענים שלא ראו אותו ולא שמעו ממנו. אמו מסרה עם זאת במשטרה, שבנה התקשר אליה לפני כ-10 ימים, לא מסר היכן הוא נמצא אך אמר שהוא חושש לחייו.

תאריך:  19/06/2005   |   עודכן:  19/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
תמורת 7% ממניות המפעל תעביר אסם לקיבוץ סכום של כ-70 מיליון שקל    במקביל לרכישת המניות, מקבלת אסם אופציה לרכישת יתר המניות (עד 100%) בעוד 7 שנים
מירב לוי
אגרת שנשלחת לבנות הקיבוצים לקראת גיוסן לצה"ל מזהירה אותן מפני הטרדה מינית בצבא
ברוך לוי
לדברי מנכ"ל הבנק, יתרת קרן ההלוואה וההחזר החודשי הצמודים לדולר מושפעים מאוד מכל שינוי בשערו: "הלוואה של 100,000 דולר שהייתה שוות ערך ל-430,000 ש"ח במרס, שווה כעת לכ-450,000 ש"ח"
שלומי דיאז
כך אמר תנ"צ אהרון פרנקו, מפקד כוח ההינתקות במשטרה    "ברצוננו לקיים את הפינוי עם מינימום נפגעים ולכן אולי יהיה מצב שבו ארצה להשאיר משפחה בבית ולחזור אליה בסוף היום, או כעבור כמה ימים"
נוה יוסף
"מן הפן החינוכי-הרתעתי של הפיצוי, אני נותנת משקל נכבד לחומרא לעובדה כי לשון הרע שבכותרת ובכיתוב, וזו המשתמעת מהפתיח, הוספה לכתבה ע"י העורך משיקולי 'רייטינג' מסחריים ויצירת רושם של כתבה 'סנסציונית', ואין בה כל פן עובדתי ואף לא ביטוי של ביקורת עניינית", כותבת השופטת ניצה מימון-שעשוע בפסק דינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il