X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מזכ"ל העבודה, ח"כ כבל, החליט להקים ועדה חיצונית שתפקידה לבדוק באופן מדגמי את טופסי המפקד החדשים אם הבדיקה המדגמית תוכיח כי נמצאו זיופים ימליץ המזכ"ל על דחיית הפריימריז בשבועיים שלושה
▪  ▪  ▪
כבל, מזכ"ל

מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, החליט (יום ב', 20.6.05) להקים ועדה חיצונית שתפקידה לבדוק באופן מדגמי כעשרת אלפים טופסי מתפקדים חדשים למפלגה, שהם כעשירית מכלל המתפקדים החדשים.
אם הבדיקה תוכיח כי אכן נמצאו זיופים במפקד, יוגשו התוצאות למוסדות המפלגה, ואז עשוי המזכ"ל להמליץ על דחיית הפריימריז שנקבעו ל-28 ביוני.
ח"כ כבל החליט על הקמת הוועדה לאחר פגישה לילית שכינס בלשכתו עם ארבעה מחמשת המועמדים לראשות המפלגה: עמיר פרץ, אהוד ברק, בנימין בן-אליעזר ומתן וילנאי. יו"ר העבודה, ח"כ שמעון פרס, החרים את הישיבה והפגישה הסתיימה ללא תוצאות. לטענת פרס, הוא אינו קשור למיפקד - כיוון שלא פקד חברים חדשים, ואיש לא יגרור אותו למדמנה הזו.
השר מתן וילנאי, אשר עד למפקד האחרון שמר על מקומו בסקרים כמספר 2 (אחרי פרס) ומחה נחרצות נגד דחיית הבחירות, אומר כי אין מנוס מדחיית הפריימריז. "הדבר המרכזי הוא נקיון הבחירות", אמר וילנאי.
המועמד עמיר פרץ הודיע כי הוא מתנגד נחרצות לדחיית הפריימריז. "הגענו למצב שהמפלגה נראית רע מאוד. דחיית הפריימריז תעביר את המאבק הפנימי אל תוך ימי ההינתקות", אמר. יחד עם זאת, במטהו מעריכים, כי פרץ לא יתנגד לדחייה בת שבועיים שלושה.
השר בנימין בן-אליעזר, המתמודד גם-כן על ראשות המפלגה, טוען שכ-10,000 טופסי התפקדות שגייס מטהו הועלמו במזיד מבית-המפלגה. לאור זאת קרא בן-אליעזר למנות בודק חיצוני, שופט בדימוס, על-מנת לבחון את הליך ההתפקדות למפלגת העבודה.
"ישנן שאלות תמוהות וחסרות הסבר המעידות על מפקד בעייתי ולא אמיתי", אמר בן-אליעזר. מקורביו רמזו כי אנשיו של עמיר פרץ פועלים "בשיטות של מאפיה", ואמרו כי בן-אליעזר אינו שולל עוד דחייה של הפריימריז מהמועד המתוכנן, בעוד תשעה ימים.
אהוד ברק מתח ביקורת על השר פרס שנעדר מן הפגישה ואמר: "אני משוכנע ששמעון מאחר בגלל כנס המוני של מתפקדים ואולי בגלל שהוא מאחר לחתונה. אולי הוא יגיע מחר". בתגובה לכוונה לדחות את הפריימריז אמר: "יתכן שאין ברירה אלא לדחות את הפריימריז".
שרה פריש תעמוד בראש צוות בדיקת מפקד העבודה
השופטת (בדימ.), שרה פריש, תעמוד בראש צוות הבדיקה של מפלגת העבודה לתקינות המפקד. מדובר בשופטת בית המשפט המחוזי בדימוס שבדקה בעבר את כישלון המפד"ל בבחירות. על פריש הוטל לבדוק כחמישית מטפסי המתפקדים בעבודה עד יום ה' הקרוב בשעה שמונה בערב.
לדברי מזכ"ל המפלגה ח"כ איתן כבל: "בסופו של יום יהיה עליה לתת חוות דעת. ביום ה' בערב אני רוצה להגיע למצב שבו החומרים יהיו בשקיפות מלאה. אם אגיע למסקנה שלא ניתן להמשיך ולקיים בחירות במועדן, לא אהסס לבוא למרכז ולהמליץ באופן ברור על דחיית הפריימריז, לאור הממצאים שיוצגו".

תאריך:  20/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
פורטר גוס: ארה"ב יודעת היכן נמצא מנהיג אל-קאעידה, אך אינה יכולה להביא אותו לדין משום שמדינה מסוימת מעניקה לו מקלט    על-פי כל ההערכות נמצא בן לאדן בפקיסטן
יפעת גדות
אניית האצ"ל אלטלנה, עמוסה ב-800 מהגרים ונשק מגיעה לחופי תל אביב    האצ"ל מבקש לשמור 20% מהנשק לצורכי הגנת ירושלים    בן-גוריון מסרב ומצווה לפתוח עליה באש עד טביעתה
רנית נחום-הלוי
ח"כ הרב יצחק לוי מוחה נגד שתיקת התקשורת על-רקע פרסום המניעים שהביאו את רה"מ לגבש את תוכנית ההינתקות    לדעתו, התקשורת בוגדת בתפקידה הבסיסי: כל ציוץ של זמרת או דוגמנית מתחילה מוצאים ביטוי רחב יותר מן הגילויים השערוריתיים של שרון
עומר כרמון
ביום ד' יתכנס הוועד הפועל הציוני כדי לבחור יו"ר חדש לסוכנות היהודית    שרון צפוי להתעלם מהחלטת מפלגתו ולקדם את בחירת של זאב ביילסקי    פעילי ליכוד ביקשו צו מניעה נגד שרון
עומר כרמון
כמדי שנה התקיימו התצוגות המרהיבות במוזיאון לאמנות מודרנית, והן ריכזו את מיטב המעצבים ובתי האופנה במדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il