X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך הודיע במסיבת עיתונאים בתל אביב פרץ הציג שורה של אנשי ליכוד שעזבו את המפלגה ועברו לתמוך בו ואמר, "הם מייצגים את המהפך" הודיע: אפקוד חצי מיליון איש לעבודה
▪  ▪  ▪

במסיבת עיתונאים שהתקיימה בתל אביב הציג (ב', 20.6.05) ח"כ עמיר פרץ (העבודה-עם אחד) המתמודד לראשות מפלגת העבודה את סיסמתו החדשה: "בליכוד מפחדים מפרץ".
ח"כ פרץ, הציג שורה של אנשי ליכוד שעזבו את המפלגה ועברו לתמוך בו. "העובדה שבעבודה מתייחסים לאנשי ליכוד ככוחות לא רצויים לא מקובלת עלי. מי שאומר עליהם דברים מסוג אלו ישאיר בסוף את הליכוד בשלטון עם 40 מנדטים".
"המאבק האמיתי שלי הוא בליכוד והעברת עשרה מנדטים מהליכוד לעבודה. הליכודניקים שהצטרפו אלינו כדי לתמוך בנו, זו הבשורה, המהפך והתקווה. אני אפקוד חצי מיליון איש למפלגת העבודה", אמר פרץ.
לדברי פרץ לקמפיינים האחרונים נגדו אחראים גורמים בליכוד, שחוששים מנצחונו בפריימריז: "הם מחכים בקוצר רוח לראות מה יהיו התוצאות בעבודה. זה טוב שבמצודה אומרים שהם לא מתרגשים כי רק שלטון זחוח יחטוף מהפך", הוסיף פרץ.
בהתייחסו לחוק "כפל התפקידים" שאושר בשבוע שעבר בקריאה טרומית בכנסת, הודיע פרץ כי אין בכוונתו להתמודד לראשות ההסתדרות, גם אם לא ינצח במפלגת העבודה. "חוק כפל התפקידים לא יחול עליי בכל מקרה, כי הוא יכנס לתוקף רק ב-2006 ובכוונתי להעתיק את כל פעילותי למגרש הפוליטי", כך לדבריו.
במסיבת העיתונאים האשים פרץ את אנשי הליכוד בכך שהם דחפו להעברת החוק מפני שהם חוששים מהמהפך שיביא אם ינצח לראשות העבודה. "גדעון סער [יו"ר הקואליציה] לא היה מבזבז עליי הצעת חוק, אם לא היו חוששים מכך שאבחר. פתאום כל הליכוד הופיע כאיש אחד, הם שכחו את המחלוקות על ההינתקות ומה שעניין אותם זה חוק כפל התפקידים", אמר.
בסיעת העבודה ייבחר (ב') יו"ר סיעה חדש, זאת לאחר שהיו"ר הנוכחי, ח"כ איתן כבל נבחר למזכ"ל המפלגה. המועמד היחיד הוא ח"כ אפרים סנה. ברקע, מחלוקת קשה במפלגה בנושא טופסי המפקד הפסולים שנמצאו. מזכ"ל המפלגה, ח"כ כבל, החליט הלילה להקים ועדה חיצונית שתפקידה לבדוק באופן מדגמי את הטפסים. אם הבדיקה תוכיח כי נמצאו זיופים, ימליץ כבל על דחיית הפריימריז שנקבע ל-28 ביוני.

תאריך:  20/06/2005   |   עודכן:  20/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
במסגרת הרפורמה המקיפה בשוק איגרות החוב הממשלתיות ימונו בנקים וחברי בורסה המתמחים בתחום האג"ח כעושי שוק באיגרות חוב מטעם הממשלה
הדר פרבר
באוניברסיטאות מדווחים על נשירת תלמידים מהתחום ובתי הספר מדווחים על מחסור במורים
מיכאל דבורין
כונס הנכסים הרשמי של הבנק תובע מעל 270 מיליון ש"ח כנגד המעורבים בהם - ראשי הבנק, היו"ר, המנכ"ל ודירקטורים וכן נגד אתי אלון ועופר ואביגדור מקסימוב    גם משרד רואי החשבון קסלמן את קסלמן בנתבעים
חדשות טלספורט
קלינגר ודריקס מאמינים בשנת השאלה ופריחה בהמשך של אלי ביטון, המחוזר על-ידי הפועל ת"א
ברוך לוי
"נושא העסקים הקטנים נמצא בסדר עדיפות גבוה וחשוב במשרד התמ"ת", אמר שר התמ"ת    נשיא לשכת יועצי המס, יעקב וירז'בינסקי, מטיח ביקורת במדיניות הממשלה כלפי העסקים הקטנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il