X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחנת טלויזיה בפרו הקרינה תמונות בהן נראה אחיו של נשיא פרו מסתודד ברכב חונה עם השופט שהמליץ לחון את לי חפץ כשהבחינו בצלם כיסה השופט את פניו והרכב נמלט במהירות נשיא ועדת השחרורים: בתו של שגריר ישראל בבריטניה עברה תקופה קשה מאוד
▪  ▪  ▪

הולכת ומסתבכת פרשת החנינה שהוענקה בפרו לבתו של שגריר ישראל בבריטניה, צבי חפץ.
תחנת טלויזיה מקומית הקרינה הערב (ב', 20.6.05) תמונות בהן נראה אחיו של נשיא פרו, כשלצדו ברכב השופט שהמליץ לחון את חפץ, הוגו סוסא.
כשהבחינו השניים בצלם, כיסה סוסא את פניו בנייר עיתון והמכונית נמלטה מהמקום במהירות גבוהה. סוסא טען לאחר מכן כי השניים ידידים ותיקים ורק הגיע לברך את אחיו של הנשיא לרגל יום האב. לדבריו, החליטו להימלט מהמקום משום שסברו שהצלם הינו פושע.
ביום ו' הכחיש נשיא פרו, אלחנדרו טולדו, כי שיקולים פוליטים מילאו תפקיד בהחלטתו לחון את לי חפץ (21). הפרשה נחשפה לאחר שביום ה' בשבוע שעבר דיווח ערוץ 2 בישראל, כי "במשטרת ישראל הביעו תמיהה על השחרור, משום שעל לי חפץ נגזרו כמעט 7 שנות מאסר".
חפץ נעצרה בשדה התעופה הבינ"ל של פרו בחודש נובמבר 2003 כשברשותה 4 ק"ג קוקאין. היא נידונה ל-7 שנות מאסר. לאחרונה חתם נשיא פרו על צו המורה על שחרורה בתנאים מגבילים.
הפרסום בישראל גרם למהומה פוליטית בפרו. על הנשיא טולדו נמתחה בעבר ביקורת רבה בשל קשריו עם ישראל. אשתו של הנשיא, אליאן קרפ, הינה אזרחית ישראלית. בראש מערך האבטחה הנשיאותי עומד קצין צה"ל לשעבר, אבי דן-אור.
חבר פרלמנט בפרו דרש (ב') להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את שיחרורה של חפץ. נשיא ועדת השיחרורים בפרו שוחח עם כתבים (ב') וניסה להסביר להם את השיקולים שהובילו להחלטה לשחרר את לי חפץ.
"לקחנו בחשבון שמדובר בבחורה צעירה שעברה טיפול פסיכולוגי במהלך שהותה בכלא ועשתה מספר פעולות לקראת שיקום. אנו עוסקים בבחורה צעירה מאוד שטוענת שהחבר שלה אילץ אותה להבריח סמים עבורו. יש לה בעיות אישיות חמורות, היא מגיעה ממשפחה מכובדת וזה לא קל עבורה", אמר.
משרד החוץ הישראלי טוען כי לא היתה לו כל מעורבות בשחרורה של הצעירה הישראלית. השגריר חפץ אמר בעקבות פרסום הפרשה: "אם היא היתה בתו של אדם רגיל לא היו מפרסמים את הדברים. בתי הגישה בקשה לוועדות שחרורים כמו כל אחד אחר. גם אם הוועדות היו פוסלות אותה היא הייתה משתחררת בעוד מספר חודשים".
עו"ד צבי חפץ מונה בשנה שעברה בידי שר החוץ סילבן שלום לכהונת שגריר ישראל בבריטניה. חפץ שימש עד מינויו כאחד מבעלי השליטה בעיתון מעריב וכפרקליטו של ולדימיר גוסינסקי, מבעלי השליטה במעריב.

תאריך:  20/06/2005   |   עודכן:  22/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך אמר השר יצחק הרצוג במהלך סיור שערך באשקלון; מדובר בדירות שיהוו פתרון דיור זמני למפוני הנסיגה החד צדדית מעזה ואשר אותרו על-ידי חברת עמיגור
מיכאל דבורין
כך אמר היום האלוף (במיל) עוזי דיין יו"ר תנועת תפנית במהלך ביקור שערך בגוש קטיף; דיין אמר עוד לתושבים כי האתגר האמיתי של הציונות הוא להביא לסדר יום חדש לישראל בו נפרדים מהפלסטינים למדינה יהודית-דמוקרטית, מאחים את השסעים החברתיים ומטפלים בנושאים האזרחיים ובשחיתות כמו בנושאים הבטחוניים
שלומי דיאז
האבקה הלבנה במעטפה לא זוהתה    יתכן ומדובר בסמים אך נבדק חשד לחומר רעיל
שלומי דיאז
בימ"ש הורה לשחרר את חמש הנערות שהוחזקו חודש ימים לאחר שנעצרו על הפרות סדר וחסימת כבישים    קבלת פנים נרגשת באריאל
אלעזר לוין
ביקשו דיון נוסף בפסק הדין שהרשיעם בעבירות קרטל    מגעים עם המפקח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il