X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנאשם, אבי ורצברגר, ששימש כראש המחלקה לחקירות שוטרים בירושלים, מואשם כי בראשית חודש ספטמבר 2004 עת הסיע את המתלוננת שהתמחתה במח"ש לביתה, ועלה אליה לשתות קפה ניגש אליה מאחור, חיבק אותה ונגע בה בחזה שלה בניגוד לרצונה ולמרות מחאותיה; מואשם גם בהטרדה מינית של מתמחה נוספת
▪  ▪  ▪

הפרקליטות הגישה היום (ג', 21.6.05) כתב אישום נגד ניצב משנה אבי ורצברגר, מי שכיהן בעבר כראש מחלקת חקירות שוטרים בירושלים ועמד בראש מחלקת חשיפה, בגין עבירות של הטרדה מינית.
על-פי כתב האישום, בראשית חודש ספטמבר האחרון התנדב הנאשם להסיע את המתלוננת שהתגוררה במודיעין עד לביתה. כבר במהלך הנסיעה התעניין הנאשם בפרטים אישיים ואינטימיים לגבי המתלוננת וחלק איתה גם פרטים אישיים משלו. עם הגיעם לביתה, כך על-פי כתב האישום ביקש הנאשם לעלות לכוס קפה והמתלוננת אף שלא ממש חפצה בכך נעתרה לכך לאור בקשתו החוזרת ונשנית לכך.
בסופו של דבר לאחר ששתה את הקפה ולאחר שהמתלוננת אמרה לו כי היא צריכה ללכת, קם הנאשם ללכת, אסף את מפתחות רכבו ואת הפלאפון ובעקבותיו נעמדה המתלוננת ופנתה לפתוח לו את דלת הדירה. על-פי כתב האישום, בשלב זה וללא כל התרעה מוקדמת, התקרב הנאשם אל מאחורי המתלוננת, חיבק אותה ותוך שהוא מצמיד את גופו לגופה, החל מנשק את צווארה ולאחר מכן למשש את שדיה של המתלוננת מעל חולצתה וזאת למרות מחאותיה החריפות.
רק לאחר שהמתלוננת הכתה בו במרפקה, ממשיך וטוען כתב האישום, ניאות הנאשם להפסיק והרפה את אחיזתו ממנה תוך שהוא אומר לה: "טוב, הבנתי שאת לא בקטע".
על-פי כתב האישום, במעשיו המתוארים לעיל, לצורך גירויו וסיפוקו המיני, עשה הנאשם במתלוננת מעשה מגונה.
ורצברגר מואשם גם בעבירות חמורות פחות של הטרדה מינית כלפי המתלוננת ג.ט. שעבדה אף היא כמתמחה במח"ש ירושלים. הוא מואשם כי במשך תקופה ארוכה נהג להעיר לה הערות אישיות הנוגעות למראה שלה, כגון "השמנת, רזית, התלבשת יפה" וכו'. כמו כן, על-פי כתב האישום, במהלך התקופה המשיך הנאשם להציע למתלוננת הצעות חוזרות בעלות אופן מיני, וזאת במשך תקופה של מספר חודשים. התביעה מציגה 17 עדי תביעה לרבות המתלוננות כמובן שיבואו לבית המשפט לתמוך בגרסתה.

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הבנק שיקים משרד הבריאות יהיה מיועד לתינוקות בעלי צרכים מיוחדים: פגים, תינוקות המגלים אי סבילות לתרכובות מזון לתינוקות, תינוקות המצויים במצבים רפואיים שונים ועוד    שר הבריאות: "זו תהיה בשורה חשובה לבריאותם של תינוקות רבים"
יפעת גדות
כדאי לוודא כי כשנגיע לגיל 80, המוח שלנו יגיע לשם איתנו...    אמנם אין לכך ערבויות, אך יותר ויותר מחקרים מראים כי כמה צעדים פשוטים למדי יכולים בהחלט להוריד את הסיכון שלכם לדימנציה הקטלנית
מירב לוי
בעקבות העלייה בשער הדולר מיהרו ישראלים רבים לשלם עבור הטיולים בחו"ל במטרה לקבע את מחיר החופשה
גלית יצחק
"מדובר בעבירה על חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבורים", את הדברים אמרה נציבת שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, ד"ר דינה פלדמן    תלונה הוגשה במשטרה ע"י דובר מטה מאבק הנכים
מיכאל דבורין
אמש הוא נאם בסניף גבעתיים של העבודה, תקף בחריפות את פרץ והאשים את אנשיו בהנהגת איומים כלפי פעילים    תקף גם את יתר המועמדים ואמר כי "צריך מנהיגות אמיצה"    פרץ בתגובה: "ברק בלחץ ולכן מפזר האשמות שווא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il