X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההון גוייס מיזמים ואנשי עסקים ישראלים, ובהם אבי ליאור, ממקימי סינרון, דן גזית, ששימש כמשנה למנכ"ל קארד-גרד, ודן פאלק מנכ"ל ספיאנס ישראל לשעבר וסמנכ"ל באורבוטק
▪  ▪  ▪

קסניה ונצ'רס השלימה סגירה ראשונה בהיקף של מיליון דולר לגיוס ההון שהיא מבצעת. ההון גוייס מיזמים ואנשי עסקים ישראלים, ובהם אבי ליאור, ממקימי סינרון, דן גזית, ששימש כמשנה למנכ"ל קארד-גרד, ודן פאלק מנכ"ל ספיאנס ישראל לשעבר וסמנכ"ל באורבוטק.
לדברי ערן בנדולי, שותף מנהל בקסניה ונצ'רס, "הגיוס בוצע במסגרת התוכנית העסקית של קסניה, שמטרתה לבנות חברות סטארט-אפ לאקזיט. "ביצענו גיוס אסטרטגי שמטרתו לעבות את מועדון היזמים המצליחים של קסניה, המלווים את חברות הפורטפוליו.
המשקיעים החדשים מצטרפים למועדון היזמים המקצועי שהקמנו, שמורכב מיזמים 'שכבר עשו את זה' המגיעים מהשטח, ולהם ניסיון עשיר בהקמת והרצת חברות לאקזיט".
לדברי ליאור, "קסניה מציגה מודל אטרקטיבי להשקעה, שכן היא מנוהלת בידי אנשים בעלי הבנה וניסיון עשיר בתחום, שכבר הוכיחו יכולת סינון ובחירה בחברות הנכונות, לצד סיוע וליווי חברות הפורטוליו". אבי ליאור, שמצטרף כעת למועדון המשקיעים של קסניה, הוא בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום הרפואי.
קסניה היא גוף הון סיכון שגייס לשורותיו קבוצת יזמי היי-טק, שלהם אקזיטים בשווי מצטבר של יותר מ-2 מיליארד דולר. מועדון היזמים כולל את אבישי נועם (נובקום), אורנה ברי (אורנט), רוני עינב (המימד החדיש) ואקי רטנר (פרסייס), ומנוהל על-ידי ערן בנדולי, שהיה סמנכ"ל הכספים של נובקום, וענת סגל, ששימשה כבנקאית השקעות באוורגרין.
קסניה הוקמה לפני כשנתיים על בסיס חממה מופרטת, והשקיעה בשנתיים האחרונות בשמונה חברות סטארט-אפ, ביניהן ביו-פרוטקט, ניט-סטיץ' ונקסיג בתחומי הביו-טכנולוגיה והמיכשור הרפואי, bandWD, M-photo וארכוס בתחומי ה-IT והתקשורת, וכן סופר-פיד ואוריקל.

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
התעריפים מתייקרים ב-6.7%    המחיר ההתחלתי של נסיעה במונית יהיה 9.1 ש"ח, במקום 8.5 ש"ח    התעריף עבור הזמנת מונית בטלפון יהיה 3.5 ש"ח, במקום 3 ש"ח
נוה יוסף
בשתי עתירות של האגודה לזכויות האזרח בישראל נדון תוואי הגדר בשכונת א-ראם בצפון ירושלים ובאזור אלפי מנשה    "הקמתו של מכשול ההפרדה בתוך שטח עירוני רציף, כמו במקרה של א-ראם, תשלול באורח דרסטי את חופש התנועה של התושבים בתוך אזור מגוריהם ותפגע בזכויות יסוד נוספות, ובהן הזכות לפרנסה ולקיום בכבוד, הזכות לחינוך, לשירותי רפואה, לקשרי משפחה ולחיי חברה תקינים" - אומרת עו"ד פאטמה אלעג'ו
אלעזר לוין
המגרש בהרצליה מיועד לבניית 80 דירות    אביב - הקבלן תמורת 12% רווח
שלומי דיאז
קצין הביטחון של האוניברסיטה הפתוחה ברעננה, שהבחין בילדה וחשד כי איננה אישה    המשטרה תזמן לחקירה את בעלי חברת הניקיון
מיכאל דבורין
הנאשם, אבי ורצברגר, ששימש כראש המחלקה לחקירות שוטרים בירושלים, מואשם כי בראשית חודש ספטמבר 2004 עת הסיע את המתלוננת שהתמחתה במח"ש לביתה, ועלה אליה לשתות קפה ניגש אליה מאחור, חיבק אותה ונגע בה בחזה שלה בניגוד לרצונה ולמרות מחאותיה; מואשם גם בהטרדה מינית של מתמחה נוספת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il