X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הנער הורשע בהריגת צעיר בן 18 בגין סכסוך על אופניים שהסתיים בשתי דקירות בחזה; בית המשפט הביע את חוסר שביעות רצונו מהסדר הטיעון שהושג עם הנער שבסיכומו הודה במיוחס לו בתמורה לעונש המופחת, אך ציין כי יש להתחשב בגילו הצעיר של הנאשם ובסיכוי לשקמו בעתיד
▪  ▪  ▪

לא מעט דובר לאחרונה במחוזותינו, על הענישה המקלה (יש שיאמרו מקלה מדי) בה נוהגים בתי המשפט בישראל עם נערים שעברו עבירות אלימות ועל העובדה שהמערכת המשפטית מעדיפה כמעט תמיד את הפן השיקומי על פני העונשי.
הוכחה נוספת למגמה זו של מערכת המשפט ניתן לראות בעונש שגזר היום (ג', 21.6.05) בית-המשפט המחוזי בתל-אביב על נער בן 16 שהורשע בדקירתו למוות של נער אחר עקב סכסוך שהתפתח בין השניים על אופניים.
האירוע התרחש בחודש יולי האחרון עת הסתובבו הנאשם והמנוח עם חבורותיהם ברחוב עד שנפגשו. הנאשם טען כי חצי שנה קודם לכן המנוח לקח ממנו אופניים ולא החזיר לו וכתוצאה מכך התפתח ויכוח בין החברות שבסיומו דקר הנאשם את המנוח בחזה פעמיים ונמלט מהמקום.
הנער ניסה להתגונן בתחילה בבית המשפט בטענה כי המדובר בהגנה עצמית אולם בית המשפט דחה את הטענות. לנער רקע עשיר של אלימות כבר מגיל צעיר.
בית המשפט הסתפק בהטלת שבע שנות מאסר על הנער, שהואשם תחילה בעבירה של רצח, עקב חשש התביעה כי כוונת הרצח לא תוכח, הומר סעיף האישום להריגה במסגרת עסקת טיעון שהושגה עם הנער לפיה יודה בעבירה המיוחסת בתמורה לקבלת עונש מופחת במיוחד. כאמור "רק" שבע שנים בכלא בגין נטילת חייו של מישהו אחר.
סיפורו של הנאשם במקרה הנ"ל מזכיר את סיפורו של רוצחה של הנערה מעיין ספיר. גם הוא יוצא אתיופיה, גם הוא בוגר מעונות חוסים שונים וגם הוא צעיר מאוד בגילו.
גילו הצעיר של הנער וסיכויי שיקומו, אגב, הם שהכריעו מבחינת בית המשפט את הכף והיוה הגורם המכריע בקבלת עסקת הטיעון.

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
במהלך כנס למובילי הקרדיולוגים בארץ עברו בשידור חי 6 מטופלים מיפוי תלת מימדי חשמלי של הלב באמצעות מערכת חדישה    פרופ' ביאר: "המערכת החדשה מאפשרת מיקוד מירבי של הבעיה במהלך הצנתור באמצעות צריבה חשמלית מיוחדת"
נוה יוסף
"נציגיה של הנתבעת - המפקדים במקום - צפו אפשרויות להתנהגות חריגה של שוטרים, אולם לא ברור באילו צעדים נקטה בפועל למניעת התנהגות חריגה מצד השוטרים. לשיטתי, בתדרוכם של השוטרים לא היה די", קובע השופט אהרן פרקש
מירב לוי
זו הפעם הראשונה שענקית התיירות הבריטית טסה לאילת ולישראל    בכוונת החברה היא להפעיל מאוקטובר 26 טיסות שבועיות מלונדון לאילת
אלעזר לוין
רק 20 אלף שקל לחסרי דיור או עולים
מירב לוי
תערוכה חדשה באוניברסיטה העברית משיבה לחיים את העיר בית שאן שנקברה תחת רעידת אדמה לפני 1256 שנה; בתערוכה יוצגו ממצאים אותנטיים מחפירות העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il