X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסכסוך בין הצדדים פרץ לאחר שאטינגר טען כי נחי לאור הפר את התחייבותיו והתחייבויות הרשת למנות אותו כמנכ"ל הרשת; הבורר קיבל את גרסת אטינגר וקבע: לאור לא עשה די ולמעשה לא התכוון למנות את אטינגר למשרת המנכ"ל
▪  ▪  ▪

נחי לאור, בעל השליטה ברשת אפרופו וחברות אפרופו חויבו, לפי פסק של הבורר, השופט בדימוס חיים אילת, לשלם לאיתן אטינגר פיצויים בסך 500,000 ש"ח בתוספת 20,000 ש"ח הוצאות משפט.
איתן אטינגר, שיוצג על-ידי עו"ד יהושע באום, ממשרד באום הנגבי ושות' עו"ד, היה זכיין של רשת אפרופו במספר מקומות, אולם ניתק את יחסיו עם הרשת. לאחרונה סגר את סניף אפרופו בפארק הלאומי ברמת-גן והקים במקומו בית קפה/מסעדה בשם "למה לא".
הסכסוך בין הצדדים פרץ לאחר שאטינגר טען כי נחי לאור הפר את התחייבותיו והתחייבויות הרשת למנות את אטינגר כמנכ"ל הרשת.
הרקע לסיפור הינו שבשנת 2000 הצליח אטינגר לגייס משקיע במטרה לרכוש את רשת "אפרופו", ולחלץ אותה ואת הזכיינים האחרים מקריסה כלכלית. לאור התחרט בעניין הרכישה והבטיח כי בתמורה להסרת הצעת הרכישה, ימנה את אטינגר למנכ"ל הרשת.
בפסק דינו קבע הבורר כי מלכתחילה התנהג נחי לאור כמי שאינו רוצה לקיים את ההסכם וכי אי אפשר להתייחס ברצינות לטענה אותה טען לאור במסגרת הליכי הבוררות, כי לא הפקיד שטר ביטחון בידי נאמן משום שמזכירתו שכחה לקנות שטר. "הכל מצטרף לתמונה ומסקנה ברורה וחד משמעית והיא, שבתקופה של 24 חודשים (פרק הזמן בו אמור היה אטינגר להתמנות למנכ"ל) הנתבע לא עשה דבר למינוי התובע כמנכ"ל, וכנראה בעצם לא התכוון כלל למנותו", קבע הבורר.
לאור זאת קבע הבורר כי נחי לאור לא עשה די על-מנת למנות את אטינגר כמנכ"ל בהתאם להתחייבותו ולמעשה לא התכוון מלכתחילה לעשות כן. משכך חוייבו לאור וחברותיו לשלם לאטינגר את הפיצוי המוסכם, שנקוב בהסכם שבין הצדדים 500,000 ש"ח בתוספת הוצאות משפט.
אטינגר, אמר בתגובה על פסיקת הבורר: כי הוא שבע רצון וכי אין לו ספק כי לו היה ממונה למשרת המנכ"ל, הרשת לא הייתה מגיעה למצבה הנוכחי.

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
הנער הורשע בהריגת צעיר בן 18 בגין סכסוך על אופניים שהסתיים בשתי דקירות בחזה; בית המשפט הביע את חוסר שביעות רצונו מהסדר הטיעון שהושג עם הנער שבסיכומו הודה במיוחס לו בתמורה לעונש המופחת, אך ציין כי יש להתחשב בגילו הצעיר של הנאשם ובסיכוי לשקמו בעתיד
גלית יצחק
במהלך כנס למובילי הקרדיולוגים בארץ עברו בשידור חי 6 מטופלים מיפוי תלת מימדי חשמלי של הלב באמצעות מערכת חדישה    פרופ' ביאר: "המערכת החדשה מאפשרת מיקוד מירבי של הבעיה במהלך הצנתור באמצעות צריבה חשמלית מיוחדת"
נוה יוסף
"נציגיה של הנתבעת - המפקדים במקום - צפו אפשרויות להתנהגות חריגה של שוטרים, אולם לא ברור באילו צעדים נקטה בפועל למניעת התנהגות חריגה מצד השוטרים. לשיטתי, בתדרוכם של השוטרים לא היה די", קובע השופט אהרן פרקש
מירב לוי
זו הפעם הראשונה שענקית התיירות הבריטית טסה לאילת ולישראל    בכוונת החברה היא להפעיל מאוקטובר 26 טיסות שבועיות מלונדון לאילת
אלעזר לוין
רק 20 אלף שקל לחסרי דיור או עולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il