X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דברי השופטת עדנה ארבל "גם בתקופה זו, כאשר החברה מפולגת ומקוטבת על-רקע מחלוקות אידיאולוגיות לגיטימיות, חובת הציות לחוק עומדת מעל כל המחלוקות, היא חלה על כולם באופן שווה ובמסגרתה ניתן להביע עמדה או מחאה"
▪  ▪  ▪

חוסמי הכבישים נדב טייכמן ונתנאל מטרי יישארו במעצר עד תום ההליכים המתנהלים נגדם בבית המשפט המחוזי בתל אביב. כך קבעה היום (21.5.2006) השופטת עדנה ארבל בערעור שהוגש על-ידי השניים לבית המשפט.
נגד טייכמן ומטרי מתנהל בימים אלה הליך פלילי בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה וניסיון לסכן חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה.
בכתב האישום נטען, כי השניים קשרו קשר לבצע חסימת נתיב תחבורה בנתיבי איילון על ידי השלכת צמיגים לכביש הסואן והבערתם באופן שעלול לסכן את חיי המשתמשים בנתיב. לצורך ביצוע מטרתם הצטיידו בחמישה-עשר צמיגים, במוט ברזל ספוג בחומר דליק, במיכלי נפט וסולר, בחומר דליק ובאמצעים נוספים.
בכתב האישום נטען, כי השניים וחבריהם זרקו שמונה צמיגים אל ציר הדרך לאחר ששפכו עליהם חומר דליק, חסמו את נתיבי התנועה וניסו להצית את הצמיגים שהיו מונחים על הכביש. רכב שהגיע למקום החליק בשל החומר הדליק שהותז על הכביש והתנגש בצמיגים. עוברי אורח ניסו להניא את המבצעים מהשלמת תכניתם ורדפו אחריהם אך אלו נמלטו אל רכבם ועזבו את המקום כשנהג הרכב נוהג בצורה פרועה. לאחר מרדף קצר נעצרו השניים על-ידי המשטרה.
בדיון שהתקיים היום בערעורם של טייכמן ומטרי נגד החלטת בית המשפט המחוזי אשר קבע כי השניים ישארו במעצר עד תום ההליכים, אומרת השופטת עדנה ארבל: "גם בתקופה זו, כאשר החברה מפולגת ומקוטבת על רקע מחלוקות אידיאולוגיות לגיטימיות, חובת הציות לחוק עומדת מעל כל המחלוקות, היא חלה על כולם באופן שווה ובמסגרתה ניתן להביע עמדה או מחאה.
לא ניתן לחצות קווים אדומים תוך נשיאת דגל של השקפת עולם, תהא אשר תהא, או תוך רצון להביא לשינוי במדיניות מטעמים של אמונה או מצפון". עוד אומרת ארבל כי לגם אם יהיו השניים תחת פיקוח בחלופות מעצר תמשיך להיות להם הנכונות לבצע עבירות לשם הפגנת מחאה נגד מדיניות הממשלה, ותוך סיכון הציבור.
לאור זאת דוחה השופטת ארבל את הערעור. השניים יישארו במעצר עד תום ההליכים.
הקראת התיק תתקיים ביום 26 ליוני 2005 בבית המשפט המחוזי בתל אביב.
המשטרה העלתה רמת הכוננות לקראת חסימות כבישים
סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה החליט (יום ג', 21.6.05) כי החל ממחר תעבוד משטרת ישראל בפעילות מבצעית מוגברת, שתביא לידי ביטוי את יישום הלקחים מאירועים קודמים של מתנגדי ההינתקות. זאת, לקראת כוונת גורמי הימין לבצע חסימות צירים [ראו קישור].

תאריך:  21/06/2005   |   עודכן:  21/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
הסכסוך בין הצדדים פרץ לאחר שאטינגר טען כי נחי לאור הפר את התחייבותיו והתחייבויות הרשת למנות אותו כמנכ"ל הרשת; הבורר קיבל את גרסת אטינגר וקבע: לאור לא עשה די ולמעשה לא התכוון למנות את אטינגר למשרת המנכ"ל
מיכאל דבורין
הנער הורשע בהריגת צעיר בן 18 בגין סכסוך על אופניים שהסתיים בשתי דקירות בחזה; בית המשפט הביע את חוסר שביעות רצונו מהסדר הטיעון שהושג עם הנער שבסיכומו הודה במיוחס לו בתמורה לעונש המופחת, אך ציין כי יש להתחשב בגילו הצעיר של הנאשם ובסיכוי לשקמו בעתיד
גלית יצחק
במהלך כנס למובילי הקרדיולוגים בארץ עברו בשידור חי 6 מטופלים מיפוי תלת מימדי חשמלי של הלב באמצעות מערכת חדישה    פרופ' ביאר: "המערכת החדשה מאפשרת מיקוד מירבי של הבעיה במהלך הצנתור באמצעות צריבה חשמלית מיוחדת"
נוה יוסף
"נציגיה של הנתבעת - המפקדים במקום - צפו אפשרויות להתנהגות חריגה של שוטרים, אולם לא ברור באילו צעדים נקטה בפועל למניעת התנהגות חריגה מצד השוטרים. לשיטתי, בתדרוכם של השוטרים לא היה די", קובע השופט אהרן פרקש
מירב לוי
זו הפעם הראשונה שענקית התיירות הבריטית טסה לאילת ולישראל    בכוונת החברה היא להפעיל מאוקטובר 26 טיסות שבועיות מלונדון לאילת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il