X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ממצאים חמורים במיפקד החברים בעבודה השופטת בדימוס שרה פריש חשפה חשדות להתפקדות בלתי כשרה בכל המחוזות, כולל ערים, מושבים וקיבוצים
▪  ▪  ▪

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שמעון פרס, הורה לכנס את מרכז מפלגת העבודה לקיום דיון ביום א' הקרוב (26.6.05). על הפרק: הצעתו לדחות בשבועיים את הבחירות המקדימות בעבודה.
פרס מבקש, בדרך זו, לתפוס יוזמה ולקבוע את המהלכים במפלגת העבודה. פרס הודיע על החלטתו, לאחר שמזכ"ל העבודה, ח"כ איתן כבל, הודיע כי הוא עומד למסור הערב (יום א') הודעה בנושא.
ממצאים חמורים
שישה ימים לפני המועד שנקבע לפריימריז בעבודה, והרוחות סוערות: בבדיקה שערכה הוועדה הבודקת, בראשה עומדת השופטת (בדימ.) שרה פריש, נמצאו ראיות לכך שבוצעו זיופים במיפקד, המחייבים העברתם למשטרה.
השופטת פריש מונתה לחקור את החשדות לזיופים בטופסי ההתפקדות, ועתה (יום ה') היא צפויה להגיש את מסקנותיה. פריש חשפה חשדות להתפקדות בלתי כשרה בכל המחוזות, כולל ערים, מושבים וקיבוצים. השופטת צפויה להודיע למזכ"ל המפלגה איתן כבל, שאם לא יעביר את הממצאים למשטרה, היא תעשה זאת בעצמה.
מוקדם יותר דרשה המשטרה מהמזכ"ל כבל שיעביר לידיה את טופסי ההתפקדות של תושבי הכפר כאבול מחשד לזיופים. זאת בעקבות הפרסום בביטאון בל"ד, 'פצל אל-מקאל', שלפיו עשרות מתושבי הכפר כאבול צורפו לעבודה ללא ידיעתם.
"ברק - איש זדון שצריך ללכת"
במפלגת העבודה נמשך הליך בדיקת טפסי ההתפקדות שאמור להסתיים עד יום ה' בערב. ח"כ יתום, שעמד בראש המיפקד של מפלגת העבודה, מכחיש היום את הדיווחים על זיופים במיפקד. הוא מדגיש כי המיפקד נבדק בצורה מעמיקה ונמצאו רק כעשרת אלפים טפסים לא תקינים (מתוך כ-120 אלף, ר.נ.ה). "כל הדיבורים על זיופים במפקד הם ספינים תקשורתיים של מטות המתמודדים. מבחינתי המיפקד תקין וכשר, כל עוד לא יוכח אחרת", הוסיף יתום.
לאור הראיונות ומסיבות העיתונאים שכינס אהוד ברק בשבוע האחרון, בהן גינה והאשים את מטה עמיר פרץ, יריבו הגדול בעריכת מעשים בלתי ראויים במפקד, במטה ההסברה של פרץ מתקשים לשתוק.
"על ברק להסיר את מועמדותו וללכת הביתה", נמסר בהודעת המטה (יום ד', 22.6.05). "הוא איש זדון שאינו יודע להפסיד בכבוד. זה האיש שהוביל את העבודה לתבוסה הקשה ביותר, העלה את שרון לשלטון ומוטט את תהליך השלום".
"אחרי שהיה התליין של העבודה הוא הופך לקברן שלה. עכשיו, כשהמפלגה מתחילה לצאת מהתהומות אליהם הוא שלח אותה, הוא מטיח אותה שוב לקרשים והכל כדי להימנע מתבוסה קשה". מטה פרץ קורא עוד לראש הממשלה לשעבר ללמוד מח"כ דני יתום, התומך במועמדותו "לא לבלבל עובדות עם שאיפות. כאשר כל המדינה כואבת, ראוי שברק יפסיק לעסוק בהכפשות ברוטאליות".
חגי מירום התומך במועמדותו של פרץ לראשות המפלגה קרא לכל מי שעיניו בראשו לעצור את ברק. "ברק, האיש שהרס את העבודה והשאיר מאחוריו עיי חורבות, חוזר ושוב זורע רק הרס וחורבן".
"כל כוונתו היא לעצור את הבחירות ואין לו שום מעצור להרוס ולהחריב את העבודה כדי לדחות את הבחירות ולהימנע מהתבוסה המצפה לו. ברק רוחץ בניקיון כפיו, אבל אנחנו לא שכחנו את פרשת העמותות שלו עליה אנשיו עומדים לדין. מי שלכלך את המישאל הציבורי, שלא יטיף ויעליל עלילות על אחרים. אסור לתת להונאה שלו להימשך", דברי מירום.
תומך נוסף בעמיר פרץ, ח"כ לשעבר עוזי ברעם מצטרף לשורת הקריאות נגד ברק ואומר היום, "ברק, האיש שהרג את העבודה עושה לה וידוא הריגה". חברים נוספים שהביעו את תמיכתם בפרץ הם, פרופ' ג'נט אביעד, ממייסדי 'שלום עכשיו' איש ההיי-טק דן גלאי ואלי גונן, מנכ"ל רשת שרתון מוריה.

תאריך:  22/06/2005   |   עודכן:  23/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
"תשתקו ותקשיבו" - LISTEN UP! - סדרה חדשה בערוץ 1 מבית היוצר של CBS ב-22 פרקים
חדשות טלספורט
קפטן מכבי חיפה, אריק בנאדו    הקבוצה פתחה הבוקר באופן רשמי את האימונים לקראת העונה הבאה    קלמי סבן ערך אימון ראשון    רוני לוי בוחן אפשרות לצרף את עבאס סואן
גלית יצחק
כך עולה מעבודה שהוצגה בכינוס האחרון של החברה האמריקנית לאונקולוגיה קלינית    נמצא, כי תרופת הרצפטין מאריכה את חיי המטופלות
רנית נחום-הלוי
הדבר תקף רק לקטין שהוא עד ואינו חשוד בביצוע העבירה    במקרים מיוחדים - בהם הילד לא רוצה לערב את הוריו, או שלא ניתן לאתרם - תותר חקירה ללא ידיעתם
שלומי דיאז
צבי מנולוביץ, בעל חברת "מטרה -חקירות" נאשם בקבלת מסמכים שהושגו בפשע    הוארך מעצרם של תשעה חוקרים פרטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il