X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את הדברים אמר בישיבת ועדת השרים בדבר יישום תוכנית ההינתקות מנכ"ל משרד החקלאות: קיימים בשטח שטחי קרקעות המספיקים לכל צורכי החקלאים שרון הורה לתת סיוע במקרים של אובדן רווחים מעונת ייצור
▪  ▪  ▪

ועדת השרים, בראשותו של ראש הממשלה, אריאל שרון, התכנסה הבוקר (ד', 22.6.05) לדיון נוסף בדבר יישום תוכנית ההינתקות. בפתח הישיבה הציגה שרת המשפטים, ציפי לבני, את עיקרי החלטת בג"צ בנושא חוקתיות תוכנית ההינתקות, והתייחסה להשלכות הצפויות כתוצאה מהחלטה זו.
בפני השרים הוצגו בישיבה עקרונות הסכם שהתגבש עם נציגי המתיישבים. צוות מיוחד שמונה על-ידי ועדת השרים לענייני ההינתקות ניהל בשבועות האחרונים מגעים רציפים עם קבוצות מתיישבים שונות מאזור חבל עזה וצפון השומרון ועתה, משהבשילו המגעים, ביקשו חברי צוות המו"מ לקבל את אישור ועדת השרים לעקרונות ההסכם טרם הפצתו.
ראש הממשלה נעתר לבקשתו של שר הפנים, אופיר פינס, שהסתייג מסעיף בטיוטת ההסכם המתייחס לאפשרות שתוקם רשות מוניציפאלית עצמאית במסגרת יישום תוכנית ניצנים. נציג צוות המו"מ הדגיש כי למתיישבים חשוב לשמור על מסגרתם המוניציפאלית מתוך מגמה לשמר את מערכת החינוך הייחודית שפיתחו במהלך שנים ארוכות.
בהקשר זה אמר ראש הממשלה, כי בכוונתו לעשות כל מה שניתן על-מנת להקל על המתיישבים והוסיף: "אף אחד מהיושבים כאן לא התבקש לעזוב את ביתו אחרי עשרות שנים או לעזוב את העצים שהוא גידל. אני החלטתי לעשות מאמץ וללכת בדרך שתכאיב כמה שפחות. אף אחד מכל האנשים שיושבים כאן מסביב לשולחן לא פונה מביתו. חבל להתעסק עם הנושא הזה מי שרוצה שיתמוך ומי שלא לא. חבל על כל יום שעובר, אבל אני אף פעם לא נתקלתי במקרה בו זכות הערעור של שר נשללה ממנו. החלטת הוועדה תובא לערעור ביום ראשון הקרוב ואני רוצה שזה יהיה הנושא הראשון על סדר היום כדי שלא יבוזבז עוד יום של מו"מ".
מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אילן כהן, הדגיש בישיבה, כי במידה ולא יצטרפו מספיק מתיישבים לתוכנית ניצנים, המועצה הארצית לתכנון ובנייה לא תוכל לאשר את ביצוע התוכנית.
שר הבינוי והשיכון, יצחק הרצוג, דיווח כי עד סוף היום נציגי משרדו ישלימו איסוף חתימות על כ-200 דירות להשכרה, כאשר במקביל מתנהלים מגעים עם מאות בעלי דירות נוספות. דירות אלו, המיועדות לשמש כדיור זמני למתיישבים, יפורסמו באתר האינטרנט של משרד הבינוי והשיכון.
מנכ"ל משרד החקלאות, יוסי ישי, דיווח על הקרקעות החקלאיות השונות המוצעות למתיישבים, והדגיש כי קיימים בשטח שטחי קרקעות המספיקים לכל צורכי החקלאים.
הוועדה החליטה על הסדר למתן הלוואות גישור לעסקים, לתעשיה, במטרה לאפשר למתיישבים להעתיק את עסקיהם טרם סיום הליך מתן הפיצויים. בדרך זו תמשך פעילותם השוטפת של בעלי העסקים.
ראש הממשלה הנחה את אנשי המקצוע להכין מתכונת שתאפשר לחקלאים לבנות מחדש את משקיהם, תוך מתן סיוע במקרים של אובדן רווחים מעונת ייצור אחת.

תאריך:  22/06/2005   |   עודכן:  22/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
סקר שערכה התאחדות המלונות קובע כי רוב הציבור בארץ (60%) תומך בקמת קזינו ומעריך כי הוא יתרום לתעסוקה ולכלכלת האזור; המקום המועדף - אילת
הדר פרבר
הוועדה הבינ"ל דחתה ב-29 קולות למול 23 את הקריאה להסיר את האיסור אשר שומר על אוכלוסיית הלוויתנים
עדי גלסקה
הנתק בין הבלם למנכ"ל, אלי דריקס, נמשך. מכבי מוכנה לשפר את ההצעה הכספית כולל מעבר עתידי לחו"ל
שלומי דיאז
המשטרה חושדת כי פעילי ימין אחראים למעשה    נמצאו תיקים ופתקים "ההינתקות תתפוצץ לכם בפנים" בבתי המשפט בכפ"ס, ת"א ופ"ת
מירב לוי
64% ממקבלי תואר הדוקטור מאוניברסטת בר-אילן לשנת הלימודים הנוכחית הם נשים    הפקולטה למדעי החברה היא המבוקשת ביותר ללימודי התואר השלישי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il