X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה חוקרת את טענות בכירי מפלגת העבודה על חשד לזיופים בטפסי מפקד כבל התבקש להעביר 10 טפסי התפקדות של תושבים מכאבול ו-23 טפסי התפקדות של תושבים שטוענים כי לא התפקדו למפלגה
▪  ▪  ▪

היחידה הארצית לחקירות הונאה ביקשה (יום ד', 22.6.05) ממזכ"ל מפלגת העבודה, חבר הכנסת איתן כבל, להעביר 10 טפסי התפקדות של תושבים מהיישוב הערבי כאבול. זאת, במסגרת החקירה המתנהלת בעקבות תלונה של היועץ המשפטי של המפלגה על חשד לזיופי טפסי התפקדות.
נודע, כי כבל נדרש גם להעביר 23 טפסי התפקדות של תושבים אשר טוענים כי מעולם לא התפקדו למפלגה ודורשים למחוק את שמם מספר הבוחרים.
בעבר דיווחנו כאן שהיועץ המשפטי למפלגה התלונן במשטרה על חשד כי עשרות אם לא מאות טפסי מפקיד, בעיקר של ח"כ עמיר פרץ, חשודים כמזוייפים. מטהו של פרץ טען כי מדובר בין היתר בפרובוקציה של מתנגדיו ובהם אנשי אהוד ברק. תוצאות חקירת המשטרה עשויות להשפיע על קיום הפריימריז במפגלה.
בנוסף, מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, החליט לפני יומיים (ב') להקים ועדה חיצונית שתפקידה לבדוק באופן מדגמי כעשרת אלפים טופסי מתפקדים חדשים למפלגה, שהם כעשירית מכלל המתפקדים החדשים. כבל טען כי אם הבדיקה תוכיח כי אכן נמצאו זיופים במפקד, יוגשו התוצאות למוסדות המפלגה, ואז עשוי המזכ"ל להמליץ על דחיית הפריימריז שנקבעו ל-28 ביוני.
ח"כ כבל החליט על הקמת הוועדה לאחר פגישה לילית שכינס בלשכתו עם ארבעה מחמשת המועמדים לראשות המפלגה: עמיר פרץ, אהוד ברק, בנימין בן-אליעזר ומתן וילנאי. יו"ר העבודה, ח"כ שמעון פרס, החרים את הישיבה והפגישה הסתיימה ללא תוצאות. לטענת פרס, הוא אינו קשור למיפקד - כיוון שלא פקד חברים חדשים, ואיש לא יגרור אותו למדמנה הזו.
עמיר פרץ טען לעומתו שהוא מתנגד נחרצות לדחיית הפריימריז. "הגענו למצב שהמפלגה נראית רע מאוד. דחיית הפריימריז תעביר את המאבק הפנימי אל תוך ימי ההינתקות", אמר. יחד עם זאת, במטהו מעריכים, כי פרץ לא יתנגד לדחייה בת שבועיים-שלושה.
השר בנימין בן אליעזר אמר, כי "ישנן שאלות תמוהות וחסרות הסבר המעידות על מפקד בעייתי ולא אמיתי". מקורביו רמזו כי אנשיו של עמיר פרץ פועלים "בשיטות של מאפיה", ואמרו כי בן-אליעזר אינו שולל עוד דחייה של הפריימריז מהמועד המתוכנן, בעוד תשעה ימים.
שרה פריש תעמוד בראש צוות בדיקת מפקד העבודה
כפי שדיוחנו השופטת (בדימ.), שרה פריש, תעמוד בראש צוות הבדיקה של מפלגת העבודה לתקינות המפקד. מדובר בשופטת בית המשפט המחוזי בדימוס שבדקה בעבר את כישלון המפד"ל בבחירות. על פריש הוטל לבדוק כחמישית מטפסי המתפקדים בעבודה עד יום ה' הקרוב בשעה שמונה בערב.
נודע עוד כי עורך הדין חיים בן עמי ממטהו של אהוד ברק, צפוי להגיש הערב בבית מפלגת העבודה, טפסים ובהם שמותיהם של מאות אנשים שלטענת המטה, כלל לא התפקדו למפלגה. מדובר בשמות שנתגלו לכאורה בבדיקה שערכו אנשי מטהו של אהוד ברק בימים האחרונים.

תאריך:  22/06/2005   |   עודכן:  22/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך מעריכים חברי הכנסת בדיון מיוחד שהתקיים במליאת הכנסת בנושא זה    קוראים להתקנת מחסומים מרומזרים ובולטים לעין    ח"כ א-סאנע התריע על תאונה בעתיד במסילת רכבת ב"ש-דימונה    שר התחבורה: נהגים והולכי רגל מנסים "לגנוב חצי דקה" ולחצות את המסילה - זו התאבדות!
מחלקה ראשונה
תערוכת הבוגרים של בית הספר גורן לתקשורת חזותית המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן
ברוך לוי
מכון הייצוא: הפגישות יעסקו בתחומי האלקטרוניקה, התקשורת והתוכנה. ההערכה היא כי הפגישות יניבו עסקאות בהיקף של כ- 10-5 מיליוני דולרים.
אלעזר לוין
תיתן הנחות של 10% - 13% על הדירות האחרונות בפרויקט    המכירה - בימים ג'-ד' (28-29.6.05)
ברוך לוי
דוד ארצי היה מועמד מוסכם של שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, ושל אהוד אולמרט, מ"מ רה"מ ושר התמ"ת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il