X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההערכה היא כי החלטת מזוז תתקבל רק אחרי ביצוע ההינתקות בטיוטת כתב האישום נטען, כי שרון ביצע עבירות של קבלת תרומה אסורה, קבלת סכומים מעל המותר, אי ניהול מערכת חשבונות כנדרש, הוצאת סכומים מעל למותר ומסירת דוח של מועמד
▪  ▪  ▪
אחרי המבול (ההינתקות)
יואב יצחק
היועץ המשפטי לממשלה החליט בפברואר להגיש כתב אישום נגד שרון עמרי שרון, בכפוף לשימוע * אך עריכת השימוע מתעכבת * או-טו-טו אנו מתקרבים לפגרת הקיץ של הכנסת ואז עלולה ההכרעה להידחות עד אחרי ההינתקות והפגרה * עמרי שרון: "לי יש עניין שייגמר כמה שיותר מהר"
לרשימה המלאה

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ערך שימוע לח"כ עמרי שרון בפרשת אננקס מחקרים. בשימוע יוצג שרון על-ידי עורכי הדין דן שינמן ונוית נגב.
השימוע נערך עתה (יום ד', 22.6.05), לאחר שהות ארוכה שניתנה לעמרי שרון - החלטת היועמ"ש להעמידו לדין התקבלה בפברואר השנה, וזאת לאחר זמן רב יחסית מאז שסיימה המשטרה את החקירה.
על-פי החלטת מזוז שבעקבותיה נערך עתה שימוע, יוגש כתב האישום נגד עמרי שרון, בכפוף לתוצאות השימוע, בפרשת חברות הקש - היא פרשת "אננקס מחקרים".
בטיוטת כתב האישום נטען, כי שרון ביצע עבירות של קבלת תרומה אסורה, קבלת סכומים מעל המותר, אי ניהול מערכת חשבונות כנדרש, הוצאת סכומים מעל למותר ומסירת דוח של מועמד - כולן לפי פרק ב' לחוק המפלגות. כן החליטה היועמ"ש על הגשת כתב אישום נגד עמרי שרון בעבירות על חוק העונשין, רישום כוזב במסמכי תאגיד (סעיף 423), עבירות מנהלים ועובדים בתאגיד (סעיף 424), מרמה והפרת אמונים בתאגיד (סעיף 425), קשירת קשר לביצוע פשע או עוון (סעיף 499) ושבועת שקר (סעיף 239).
כפי שמסרנו כאן, ההערכה היא מזוז יתקשה להכריע בפרשה עוד לפני ההינתקות, שתחל באוגוסט. וגם אם יחליט, תישאר החלטתו בגדר "אות מתה" לפחות עד סוף פגרת הקיץ. מזוז יכול להגיש לוועדת הכנסת בקשה להסיר את חסינות עמרי שרון, ולבקש כינוס הוועדה תוך שבעה ימים (גם בפגרת הקיץ), אך גם בזירה זו הוא עלול להיתקל בקשיים. במילים פשוטות: אם לא ישתכנע היועמ"ש - בהליך השימוע - שיש לגנוז את תיק החקירה, הוא יוכל להגיש כתב אישום לכל המוקדם באוקטובר-נובמבר 2005 - זמן רב מדי מעת שקיבל את החלטתו.
פרקליטיו של שרון מסרו לאחר השימוע:
"יש לנו עמדה בסוגיה, ויש לנו דברים לומר. אבל, כפי שציינו בעבר, אנו מכבדים את היועץ המשפטי לממשלה, ולכן אנו אומרים את הדברים ליועץ, ולא בפומבי. נצפה בסבלנות להחלטתו".

תאריך:  22/06/2005   |   עודכן:  23/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
המשטרה חוקרת את טענות בכירי מפלגת העבודה על חשד לזיופים בטפסי מפקד    כבל התבקש להעביר 10 טפסי התפקדות של תושבים מכאבול ו-23 טפסי התפקדות של תושבים שטוענים כי לא התפקדו למפלגה
רנית נחום-הלוי
כך מעריכים חברי הכנסת בדיון מיוחד שהתקיים במליאת הכנסת בנושא זה    קוראים להתקנת מחסומים מרומזרים ובולטים לעין    ח"כ א-סאנע התריע על תאונה בעתיד במסילת רכבת ב"ש-דימונה    שר התחבורה: נהגים והולכי רגל מנסים "לגנוב חצי דקה" ולחצות את המסילה - זו התאבדות!
מחלקה ראשונה
תערוכת הבוגרים של בית הספר גורן לתקשורת חזותית המכללה האקדמית עמק יזרעאל ע"ש מקס שטרן
ברוך לוי
מכון הייצוא: הפגישות יעסקו בתחומי האלקטרוניקה, התקשורת והתוכנה. ההערכה היא כי הפגישות יניבו עסקאות בהיקף של כ- 10-5 מיליוני דולרים.
אלעזר לוין
תיתן הנחות של 10% - 13% על הדירות האחרונות בפרויקט    המכירה - בימים ג'-ד' (28-29.6.05)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il