X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לורנה לקחה סכין מטבח וחתכה את איבר מינו של בעלה בעודו ישן לאחר מכן נכנסה לרכבה ונמלטה מזירת האירוע כשהיא אוחזת באיבר הכרות
▪  ▪  ▪

היום לפני 12 שנה, ב-23 ביוני 1993, לורנה בוביט מוירג'יניה חתכה את איבר מינו של בעלה. רק בניתוח מסובך ניצל הבעל - איברו חובר בחזרה.
לורנה עבדה כמלצרית בבר, בו הכירה את בעלה, ג'ון ויין בוביט, אשר היה בעבר חייל במרינס. השניים נישאו לאחר תקופת היכרות קצרה, מה שאיפשר ללורנה, שהיגרה מדרום אמריקה להישאר ולעבוד באופן חוקי בארה"ב. השניים התגוררו בעיר מנזס שבוירג'יניה, ארצות הברית.
חיי הנישואים של השניים ידעו תקופות יפות אך גם יפות פחות בלשון המעטה. השבר הגדול בחיי הנישואים היה כשלורנה הרתה ובעלה דרש ממנה להפסיק את ההריון. מאז, סירבה לורנה לקיים עם בעלה יחסי מין, והוא, על-פי דבריה, החל לבגוד בה ולכפות עליה יחסי מין בניגוד לרצונה.
בלילה של ה-23 ביוני 1993, לקחה לורנה סכין מטבח חדה וחתכה את איבר מינו של בעלה בעודו ישן. לורנה נכנסה לרכבה, ונמלטה מזירת האירוע כשהיא אוחזת את האיבר הכרות, אותו השליכה לאחר מכן מהרכב.
כשהגיעה לביתם של חברים יצרה קשר עם המשטרה וסיפרה על מעשיה. בעלה המבועת, הובהל על-ידי חבר לבית החולים, זאת לאחר שאיבד שני שליש מכמות הדם מגופו. הוא הוכנס מיד לניתוח שארך 8 שעות בו חובר האיבר הכרות [אותו איתרה המשטרה שהגיעה למקום] בהצלחה.
כאשר הועמדה לורנה לדין אמרה כי עשתה זאת מכיוון שבעלה היה מכריח אותה לקיים יחסי מין. בלילה של האירוע, לטענתה, חזר בעלה מבילוי לילי עם חברים ואנס אותה. עוד טענה כי אינה זוכרת דבר מביצוע המעשה עצמו וכי זכרונה חזר אליה רק לאחר שהשליכה את האיבר הכרות מחלון המכונית. בעלה הכחיש את הסיפור.
ג'ון בוביט הועמד ראשון לדין באשמת אונס בספטמבר 1993. הוא זוכה לאחר שחבר מושבעים קבע כי לא היו שום ראיות לאונס.
לעומתו, לורנה בוביט, הועמדה למשפט בגין הטלת מום וחבלה חמורה בתחילת 1994. משפטה עורר סערה גדולה וקריאות של ארגונים פמיניסטים לשחרורה המיידי. בסופו של דבר, בית המשפט החליט לשחרר אותה מחמת אי שפיות ופסק כי עליה להיות בהשגחה של בית חולים פסיכיאטרי למשך 45 יום.

תאריך:  23/06/2005   |   עודכן:  20/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
את העיתונאים אירח סגן סוכנות האטום האירנית, אשר התיר לצלמים לצלם באופן חופשי מלבד סוללות טילי הנ"מ המוצבות מסביב    "הכור מוכן ב-84 אחוזים, עד תחילת השנה הבאה יהיה מוכן לגמרי
עומר כרמון
שבועות אחדים לאחר שבוטל החרם האקדמי של ועד המרצים הבריטי, מתרגש חרם חדש על ישראל    לכנסיה האנגליקנית 75 מיליון מאמינים והיא מחזיקה בנכסים ובמניות בחברות רבות    הרב הראשי בבריטניה: לקבלת ההחלטה על החרם יהיו משמעויות ארוכות-טווח
עומר כרמון
21 המועמדות הפגינו כישורי זימרה כששרו יחדיו על חיילת רוסית הנאלצת לומר לאהובה: אצלי מכונת הירייה באה לפני הכל    דובר משרד ההגנה: אף צעיר רוסי לא יוותר כעת על ההזדמנות להתגייס לצבא
עומר כרמון
חודשיים ימים לפני שממשלת ישראל עומדת לפנותם ולהרוס את בתי גוש קטיף, התכנסו אמש מאות חברים ובני משפחה כדי לחגוג את חתונתם של יוסף נחום (22) והדס (20)
שלומי דיאז
בן 15 ממעלות חשוד ששבר את שיניו של המורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il