X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עסקים רבים מנצלים את היתרון בהקמת אתר עצמאי בעלויות נמוכות ובשימוש במספר הטלפון ככתובת האתר המסחרי באינטרנט
▪  ▪  ▪

אתר bweb של בזק שהושק לפני כחודש, זוכה להצלחה מרשימה בקרב בעלי העסקים ובחודש האחרון כבר הצטרפו לשירות כ-1,000 בעלי עסקים.
הייחוד של האתר הוא שמספר הטלפון הוא גם כתובת האתר וגם כתובת המייל.
"עסקים רבים הבינו את היתרון בהקמת אתר עצמאי בעלויות נמוכות ובשימוש במספר הטלפון ככתובת האתר המסחרי באינטרנט", נמסר מהחברה. "כך, הלקוחות יכולים למצוא את האתרים בצורה פשוטה ומהירה באמצעות מנועי החיפוש הפופולריים כמו google ,msn ועוד".
העסקים שהצטרפו ל-bweb הם מתחומים מגוונים כמו בנקים, סוכנויות ביטוח, עורכי דין, קבלנים, קמעונאים וסיטונאים מתחומי הבניה, מיזוג אוויר, מזון מהיר ומחשבים.
רמי חזן, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות, אמר כי שילוב של עולם הטלפוניה עם עולם האינטרנט מאפשר לבזק לספק מגוון שירותים שהולך ומתרבה. "בזק מפתחת יישומים המשלבים את עולם הטלפוניה ועולם האינטרנט ומציעה שירותים כמו: אתר בזק-ביל - פירוט חשבונות הטלפון ואפשרות התשלום באמצעות האינטרנט, הזמנת שירותים on line באתר האינטרנט של החברה ועוד".
מסיור בין האתרים, נמצא כי רוב המצטרפים מצאו דרכים להעשיר את האתר בדרכים מגוונות, וכל חברה עיצבה בסופו של דבר אתר המתאים לאופייה, ומבטא את הייחוד שלה, ונבדל מאתרים אחרים של השירות.
הלקוחות העסקיים שהצטרפו ל-bweb למדו לנצל את היתרון של השירות שמאפשר לשנות את האתר בצורה פשוטה וידידותית בכל זמן וללא צורך להשתמש בשירותי בוני אתרים. כך בעלי עסקים משנים את המידע באתר בכל פעם בזמן אמת בצורה קלה ופשוטה.
בנוסף, מסתבר כי השירות הפך להיות פופולרי גם במגזר הפרטי. משפחות בונות לעצמם אתרים אטרקטיביים הכוללים תמונות וקבצי וידאו קצרים המתארים חוויות משפחתיות - ילדים, טיולים וכו'.

תאריך:  23/06/2005   |   עודכן:  23/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לורנה לקחה סכין מטבח וחתכה את איבר מינו של בעלה בעודו ישן    לאחר מכן נכנסה לרכבה ונמלטה מזירת האירוע כשהיא אוחזת באיבר הכרות
עומר כרמון
את העיתונאים אירח סגן סוכנות האטום האירנית, אשר התיר לצלמים לצלם באופן חופשי מלבד סוללות טילי הנ"מ המוצבות מסביב    "הכור מוכן ב-84 אחוזים, עד תחילת השנה הבאה יהיה מוכן לגמרי
עומר כרמון
שבועות אחדים לאחר שבוטל החרם האקדמי של ועד המרצים הבריטי, מתרגש חרם חדש על ישראל    לכנסיה האנגליקנית 75 מיליון מאמינים והיא מחזיקה בנכסים ובמניות בחברות רבות    הרב הראשי בבריטניה: לקבלת ההחלטה על החרם יהיו משמעויות ארוכות-טווח
עומר כרמון
21 המועמדות הפגינו כישורי זימרה כששרו יחדיו על חיילת רוסית הנאלצת לומר לאהובה: אצלי מכונת הירייה באה לפני הכל    דובר משרד ההגנה: אף צעיר רוסי לא יוותר כעת על ההזדמנות להתגייס לצבא
עומר כרמון
חודשיים ימים לפני שממשלת ישראל עומדת לפנותם ולהרוס את בתי גוש קטיף, התכנסו אמש מאות חברים ובני משפחה כדי לחגוג את חתונתם של יוסף נחום (22) והדס (20)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il