אתר bweb של בזק שהושק לפני כחודש, זוכה להצלחה מרשימה בקרב בעלי העסקים ובחודש האחרון כבר הצטרפו לשירות כ-1,000 בעלי עסקים.
הייחוד של האתר הוא שמספר הטלפון הוא גם כתובת האתר וגם כתובת המייל.
"עסקים רבים הבינו את היתרון בהקמת אתר עצמאי בעלויות נמוכות ובשימוש במספר הטלפון ככתובת האתר המסחרי באינטרנט", נמסר מהחברה. "כך, הלקוחות יכולים למצוא את האתרים בצורה פשוטה ומהירה באמצעות מנועי החיפוש הפופולריים כמו google ,msn ועוד".
העסקים שהצטרפו ל-bweb הם מתחומים מגוונים כמו בנקים, סוכנויות ביטוח, עורכי דין, קבלנים, קמעונאים וסיטונאים מתחומי הבניה, מיזוג אוויר, מזון מהיר ומחשבים.
רמי חזן, סמנכ"ל לשיווק ולמכירות, אמר כי שילוב של עולם הטלפוניה עם עולם האינטרנט מאפשר לבזק לספק מגוון שירותים שהולך ומתרבה. "בזק מפתחת יישומים המשלבים את עולם הטלפוניה ועולם האינטרנט ומציעה שירותים כמו: אתר בזק-ביל - פירוט חשבונות הטלפון ואפשרות התשלום באמצעות האינטרנט, הזמנת שירותים on line באתר האינטרנט של החברה ועוד".
מסיור בין האתרים, נמצא כי רוב המצטרפים מצאו דרכים להעשיר את האתר בדרכים מגוונות, וכל חברה עיצבה בסופו של דבר אתר המתאים לאופייה, ומבטא את הייחוד שלה, ונבדל מאתרים אחרים של השירות.
הלקוחות העסקיים שהצטרפו ל-bweb למדו לנצל את היתרון של השירות שמאפשר לשנות את האתר בצורה פשוטה וידידותית בכל זמן וללא צורך להשתמש בשירותי בוני אתרים. כך בעלי עסקים משנים את המידע באתר בכל פעם בזמן אמת בצורה קלה ופשוטה.
בנוסף, מסתבר כי השירות הפך להיות פופולרי גם במגזר הפרטי. משפחות בונות לעצמם אתרים אטרקטיביים הכוללים תמונות וקבצי וידאו קצרים המתארים חוויות משפחתיות - ילדים, טיולים וכו'.