X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיווח: במידה וייחסמו יותר מעשרה צירים מרכזיים בארץ בו-זמנית תורה המשטרה לציבור להישאר בבית; עוד שוקלים במשטרה: לכנס מסיבת עיתונאים דרמטית בהשתתפות בכירי המשטרה בה ייקרא הציבור לגלות סבלנות בימי ההינתקות
▪  ▪  ▪
קראדי, עוצר כללי?

האם ייתכן כי משטרת ישראל מתכננת להכניס את כל אזרחי ישראל לעוצר כללי בתקופת ההנתקות אם היא תמצא שאינה מסוגלת להתגבר על חסימות הכבישים ושיתוק המדינה המתוכנן?
עד כמה שתסריט זה נשמע בדיוני, מפרסם היום העיתון "ג'רוזלם פוסט" בכותרת הראשית שלו כי במשטרה אכן שוקלים על עוצר כללי שכזה וזאת במידה ומתנגדי ההינתקות יגרמו להפרעות משמעותיות לסדר הציבורי בכל רחבי הארץ.
העיתון מצטט קצין משטרה בכיר שאומר כי "שהמשטרה צופה כי לא תצליח להשתלט על כל מה שיתרחש בזמן ההנתקות ברחבי המדינה. אם נראה שעשרה כבישים מרכזיים ויותר ייחסמו בו זמנית מאוד יכול להיות שנורה לציבור להישאר בבית ולא לצאת משם".
על-פי הפרסום במשטרה, טרם החליטו באיזו מידה יוטל עוצר כללי שכזה באם יוטל והאם אנשים יוכלו ללכת לעבודה, לסופרמרקט המקומי או לטייל, אך עצם העובדה שאפשרות כזו נשקלת ברצינות מצביעה על רמת החומרה לה מייחסים במשטרה את השיבושים שמכינים עשרות אלפי מתנגדי ההנתקות באיזורים שונים בארץ.
הג'רוזלם פוסט מצטט קצין נוסף שאמר כי במשטרה צופים ל"קיץ מלא הפתעות" וכי בכל מקרה, גם אם ייחסמו צירים מרכזיים, אין בכוונת המשטרה להחזיר כוחות ממשימות הפינוי בעזה, לטיפול בבעיות שיתעוררו בפנים הארץ בזמן ההינתקות.
במשטרה ממשיכים להתלבט מה לעשות גם במישור הציבורי. על-פי הג'רוזלם פוסט שוקלים לכנס מסיבת עיתונאים דרמטית בהשתתפות המפכ"ל קראדי בה ייקרא הציבור לגלות הבנה וסובלנות לבעיות שיתעוררו בזמן ההנתקות, אולם במקביל, מדגיש הג'רוזלם פוסט, כי יש במשטרה מי שחושש שפנייה דרמטית שכזו מצד אלו שאמונים על מלאכת אכיפת הסדר הציבורי והחוק רק תחליש את תדמיתה החלשה ממילא של המשטרה.

תאריך:  24/06/2005   |   עודכן:  24/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ספורט 5
מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה תפגוש את אלופת שבדיה, מאלמו, בסיבוב השני של הצ'מפיונס ליג    רוני לוי ייצא לעקוב אחרי היריבה בקרוב    ליברפול, תפגוש לדרבי בריטי את TNS הוולשית בסיבוב הראשון
עומר כרמון
דיווח: חאלד משעל, מוסא אבו מרזוק, נאיף חוואתמה ופארוק קדומי נענו להזמנת אבו מאזן    ראשי האופוזיציה הירדנית ביקשו מהמלך להעניק מקלט לחאלד משעל    עשרות שוטרים פלשתינים מכתרים את אזור תחנת הרכבת הישנה בג'נין
שרון דעי
בית המשפט פסק כי ישולמו דמי תיווך למרות שלא שלא נחתם הסכם תיווך וזאת מעילת תום הלב
עומר שיקלר
הוועד הפועל של ההסתדרות הציונית העולמית בחר בביילסקי, מועמדו של שרון לתפקיד יו"ר ההסתדרות הציונית והסוכנות היהודית    מקורבי שרנסקי טוענים: שרון הפעיל מאמצים רבים להבטיח את המינוי
כתב טלספורט
ראשי הפועל ת"א הגישו אתמול לבית המשפט המחוזי את התשובה לבקשתו של רפי עגיב לבטל את העברת זכויות הניהול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il