X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה העבירה לשוטריה את נוהל "פתיחה באש" שהוכן לקראת ההינתקות הכוח המפנה לא ישא נשק על-פי הפקודה: "השימוש בנשק רק כמוצא אחרון"
▪  ▪  ▪

ראש אגף המבצעים במשטרה, ניצב ברטי אוחיון, הורה להעביר (יום א', 26.6.05) לכל השוטרים שיעסקו בביצוע משימת ההינתקות את נוהל "הפתיחה באש" שהוכן לקראת המשימה. על-פי הנוהל - הירי יותר רק במצב של "סכנת חיים". יחד עם זאת השוטרים שיבצעו את משימת פינוי יושבי הבתים לא יהיו חמושים.
על-פי הנוהל: "יש לנסות תחילה להשתלט על מפגין חמוש או מסוכן באמצעות הפעלת כוח, ורק אם לא יהיה ניתן לטפל בו, יעשה השוטר שימוש בנשק. תחילה יזהיר את החשוד, אחר כך יירה באוויר ולאחר מכן יירה לעבר הרגליים".
עוד מוסיף הנוהל וקובע כי: "רק כשאין שהות למנוע את הסכנה בשלבים, יש לירות בגורם הסכנה כדי להסיר אותה מיד. לאחר הירי נדרש איש הביטחון לטפל בפצוע ולערוך עליו חיפוש". השימוש בנשק, קובע הנוהל, יעשה רק במצב של סכנת חיים ומתוך הגנה עצמית.
על-פי הנחיית פיקוד המשטרה, יש לערוך תחקיר לגבי אירוע פתיחה באש מייד לאחר שהאירוע התרחש. לדברי המשטרה נוהל הפתיחה באש אושר בידי גורמים משפטיים.
כפי שדיווחנו כאן בעבר, השוטרים והחיילים שיטלו חלק בפינוי מתיישבים לא יהיו חמושים. חיילים חמושים יהיו במעגל האבטחה השני. במשטרה מעריכים שהדבר יתרום לרגישות שיש לגלות כלפי המתיישבים. בנוסף הנחת העבודה היא שלא יהיה צורך בשימוש בנשק. יחד עם זאת במשטרה מודאגים מהעובדה שהמתנחלים עשויים שלא להענות לקריאה למסור את הנשק שברשותם ביום הפינוי. גורם במשטרה אף הביע דעתו שנושא השימוש בנשק הוא תרחיש "עם סבירות נמוכה אבל שצריך שיעמוד לנגד עינינו".

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
על-פי נתוני ה-OECD משקל תעשיית השירותים בעולם המערבי מגיעה ל-70% מהתמ"ג, ואילו בישראל 60% בלבד    "הגדלת מגזר זה בישראל תביא לקפיצת מדרגה בגודלו של התוצר ולהאצה רבת עוצמה בצמיחה"
יפעת גדות
לא קיים מכשיר כושר שיכול לשרוף שומן מחלק מסויים בגוף    כדי להפוך כרס גדולה לקטנה יותר עליכם לשלב אכילה נבונה עם התעמלות סדירה שפועלת על הגוף כולו
מיכאל דבורין
בשנה האחרונה נסחרה החברה על תנאי עד לעמידה בכל דרישות המסחר בנסדא"ק; מניית קומטאץ' נסחרה תחת הסימול CTCHC מאז ה-30 ביוני 2004, בעקבות חריגה מן הדרישה לשמור על הון בעלי מניות של 2.5 מיליון דולר לפחות; עתה, משעמדה בדרישות חזרה קומטאץ' למסחר רגיל, ללא תנאי
ברוך לוי
כך עולה מבדיקה שערך משרד התמ"ת    צעד זה יביא לצמצום שנתי בעלות שכרם של סדרני המזון בהיקף של כ-28 מליון שקלים    החיסכון יושג בעקבות הפיטורים והחלפת עובדים ותיקים בחדשים
גלית יצחק
המחלקה תעניק ייעוץ אישי חינם בנושא טיפולים אלטרנטיביים    מציעה מגוון טיפולים אלטרנטיביים, כגון: אלקטרו-אקופונקטורה, שיאצו, רפואה סינית, הרזייה, טווינא וכן עיסויים ארומטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il