X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך הודיע היום משרד האוצר ההסכם נחתם בין בעלי המניות בחברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ - המדינה ושלוש חברות הדלק וחברת פי גלילות, בדבר מכירת פעילות החברה ואופן ניהול הליך המכירה, בהתאם להחלטת ההפרטה שהתקבלה על-ידי ועדת השרים להפרטה לפני כחודש
▪  ▪  ▪

משרד האוצר הודיע היום (א', 26.6.05) כי נחתם ההסכם בין בעלי המניות בחברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ - המדינה ושלוש חברות הדלק וחברת פי גלילות, בדבר מכירת פעילות החברה ואופן ניהול הליך המכירה, בהתאם להחלטת ההפרטה שהתקבלה על-ידי ועדת השרים להפרטה לפני כחודש.
חברת פי גלילות הוקמה בשנת 1959 ומוחזקת בבעלות משותפת של שלוש חברות הדלק: פז, דלק וסונול, המחזיקות בסך הכל ב-50% מהמניות והמדינה, המחזיקה ב-50% הנותרים. מההסכם עולה, כי הליכי המכירה ינוהלו ויבוצעו על-ידי ועדה משותפת, בה חברים נציג רשות החברות הממשלתיות, מטעם המדינה, וחבר ועדה עצמאי ובלתי תלוי - השופט (בדימוס) תאודור אור.
על-פי ההסכם, תימכר פעילות פי גלילות בשלושת מתקני ניפוק הדלק של החברה הנמצאים בירושלים, אשדוד ובאר שבע, בתהליך מכרזי, שיאפשר למציעים להגיש הצעות לרכישת כל המתקנים יחד או כל מתקן בנפרד. התמורה גבוהה ביותר שתוצע היא שתקבע את אופן המכירה, במאוחד או בנפרד.
לאחר מכירת הפעילות תפורק חברת פי גלילות מרצון. כמו-כן, סוכם, כי הקרקע המצויה בבעלות החברה באזור פי גלילות תועבר לבעלי המניות בהתאם לבעלותם היחסית בחברה. בכך תגיע לקיצה השותפות ההיסטורית בין שלוש חברות הדלק הגדולות בחברת פי גלילות.
מנהל רשות החברות הממשלתיות, אייל גבאי הודה בטקס החתימה לחברות הדלק על שיתוף הפעולה ואמר כי, "גיבוש הסכם מסחרי בין גורמים כה רבים היה מהלך קשה והשלמתו בהצלחה מעידה על התאוצה אותה צובר תהליך ההפרטה".

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
המשטרה העבירה לשוטריה את נוהל "פתיחה באש" שהוכן לקראת ההינתקות    הכוח המפנה לא ישא נשק    על-פי הפקודה: "השימוש בנשק רק כמוצא אחרון"
ברוך לוי
על-פי נתוני ה-OECD משקל תעשיית השירותים בעולם המערבי מגיעה ל-70% מהתמ"ג, ואילו בישראל 60% בלבד    "הגדלת מגזר זה בישראל תביא לקפיצת מדרגה בגודלו של התוצר ולהאצה רבת עוצמה בצמיחה"
יפעת גדות
לא קיים מכשיר כושר שיכול לשרוף שומן מחלק מסויים בגוף    כדי להפוך כרס גדולה לקטנה יותר עליכם לשלב אכילה נבונה עם התעמלות סדירה שפועלת על הגוף כולו
מיכאל דבורין
בשנה האחרונה נסחרה החברה על תנאי עד לעמידה בכל דרישות המסחר בנסדא"ק; מניית קומטאץ' נסחרה תחת הסימול CTCHC מאז ה-30 ביוני 2004, בעקבות חריגה מן הדרישה לשמור על הון בעלי מניות של 2.5 מיליון דולר לפחות; עתה, משעמדה בדרישות חזרה קומטאץ' למסחר רגיל, ללא תנאי
ברוך לוי
כך עולה מבדיקה שערך משרד התמ"ת    צעד זה יביא לצמצום שנתי בעלות שכרם של סדרני המזון בהיקף של כ-28 מליון שקלים    החיסכון יושג בעקבות הפיטורים והחלפת עובדים ותיקים בחדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il