X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר האוצר, בנימין נתניהו, העביר לאישור ועדת הכספים צו הדוחה את יישום "הסדר הסולר" בחודשיים, מה-1 ביולי 2005 ועד ל-1 בספטמבר 2005
▪  ▪  ▪

שר האוצר, בנימין נתניהו, העביר (יום א', 26.6.05) לאישור ועדת הכספים צו הדוחה את יישום "הסדר הסולר" בחודשיים, מה-1 ביולי 2005 ועד ל-1 בספטמבר 2005, תוך הבהרת הקריטריונים הנוגעים לזכאות להחזר, הבהרות הנחוצות לצורך יישומו של ההסדר.
לדברי מנהל רשות המסים, איתן רוב, הקמת המערך לביצוע החזרים במסגרת "הסדר הסולר" לקבוצות משתמשים כמובילים והתעשיה טרם הושלמה. לאור זאת, לצורך יישום הוגן ושקוף של ההסדר ובכדי להימנע ממצב לפיו עלה המס אולם מועד ביצוע ההחזרים ידחה בפועל במספר חודשים (גם אם הם יבוצעו רטרואקטיבית מיום תחילת ההסדר), הוחלט לדחות את יישום "הסדר הסולר" ל-1 בספטמבר 2005, הן את העלאת המס בכ-30 אג' לליטר והן את מועד תחילת תקופת הזכאות להחזר.
הסדר הסולר שאושר על-ידי ועדת הכספים ופורסם ביום 15 במאי 2005, מכיל בתוכו שני מרכיבים: הראשון, העלאה הדרגתית של המס על הסולר עד להשוואתו למס על הבנזין במהלך השנים 2005-2009 (תוך הפחתה מדורגת של אגרת הרישוי המוגדלת המוטלת על רכבי דיזל).
במקביל, הקמת מערך החזרים למשתמשים שאושרו על-ידי ועדת הכספים (הובלה, תעשיה, מוניות, צ.מ.ה), כך שהם ישלמו בפועל מחיר נמוך יותר אולם לא באמצעות רכישה של סולר מוזל אלא באמצעות דיווח והחזר.
יצויין, כי הפחתת אגרת הרישוי החל מה-1 ביולי כבר אושרה על-ידי ועדת הכספים כחלק מההסדר. החלטה זו תיושם ללא כל דחייה.
תיקון הצו מכיל גם מספר תיקונים המבהירים את הקריטריונים לזכאות להחזר, כולל - מהו מפעל תעשייתי בתיאום והסכמת התאחדות התעשיינים. במקביל, הוגדר עוסק רשום כך שיתאפשר להחזיר לעוסק את הסכומים הקבועים בצו, בד בבד עם הגדרת הזכאות להחזר לבעלי ציוד מכני הנדסי (צ.מ.ה), כפי שתואם עם המשרד התחבורה.

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
זאת בכפוף לשימוע שייערך לרופא הבכיר מבית החולים תל השומר; בסך הכל מואשם סמולנסקי ב-12 אישומים של שוחד ושני אישומים של גניבה בידי מורשה בסך של כ-180,000 ש"ח; סמולנסקי: "מכחיש הכל אגיב בשימוע שייערך לי"
ארי סירקין
במכתב אשר נשלח היום מאת אבינעם מגן בשם ארגון "מרד צרכני הגז בישראל" מתבקש היועץ המשפטי לממשלה לפעול להשעייתו של מנכ"ל חברת פזגז
הדר פרבר
האליפות תתקיים במסגרת יריד "חוצות היוצר" בירושלים בחודש אוגוסט
ברוך לוי
מנכ"ל בנק יהב: "הבנק נמצא בתהליך של הרחבת הפעילות בתחום ניירות הערך והברוקרג', ולכן המהלך הנוכחי משקף את רצוננו להעמיק את המעורבות של בנק יהב בשוק ההון"
עומר כרמון
ישראל וניו-זילנד סיימו רשמית את המשבר הדיפלומטי בפרשת סוכני המוסד אולם נותרו חלוקות    רה"מ בחרה להודיע על סיום המשבר בשעה שמנהיג האופוזיציה היה אמור לשאת נאום חשוב    הלן קלארק: העיתוי נקבע בהתאם לישיבת הממשלה השבועית בירושלים    דיפלומט ישראלי מכחיש    הוצא צו מעצר בינ"ל לאחד מחברי החוליה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il