X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התנועה פנתה היום למשטרה בדרישה לחקור את הראיות העולות מדוח ועדת הביקורת שפירסמה השופטת בדימוס שרה פריש בנושא הליקויים והזיופים במפקד מפלגת העבודה; לדברי התנועה "יש למצות את הדין עם מי שעבר עבירה פלילית"
▪  ▪  ▪

זה היה רק עניין של הזמן אבל גם זה לא איחר להגיע. התנועה לאיכות השלטון פנתה (א', 26.6.05) למשטרה בדרישה לחקור את הראיות שנתגלו במסגרת הבדיקה שערכה ועדת פריש בנושא הליקויים במפקד המ]עניין ההתפקדות במפלגת העבודה.
במכתבה למשטרה היוהמ"ש, רשם המפלגות וח"כ איתן כבל מזכ"ל מפלגת העבודה דורשת התנועה להורות למשטרה לחקור את הממצאים שמצאה ועדת פריש מהם עולה כי 30-45% מטפסי התפקדות למפלגת העבודה לקראת בחירותיה המוקדמות זויפו, דמי החבר של מתפקדים שולמו על-ידי אחרים ובמקרים מסוימים על-ידי גורמים בגוף ממשלתי כגון חברת החשמל, כעשרת אלפים איש התפקדו אך טרם נגבו מהם דמי חבר וכאלף אנשים בני 90 ומעלה וכעשרה אנשים שאינם בחיים התפקדו למפלגת העבודה.
התנוע מציינת כי למרות החשדות החמורים על-פי התקשורת הצהיר מזכ"ל מפלגת העבודה ח"כ איתן כבל, כי בשלב זה לא יעביר את ממצאי הוועדה לידי המשטרה לשם חקירתם.
במכתבה לגורמי האכיפה קובעת התנועה לאיכות השלטון כי "התמונה העולה לכאורה מהליכי הבחירות המוקדמות במפלגת העבודה בלתי נסבלת. תמונה זו ממחישה בבירור כי השחיתות מהווה איום על קיום הדמוקרטיה הישראלית, פשוטו כמשמעו".
"בישראל, זה מכבר, נגע השחיתות שם ידו לא רק על התנהלות המדינה, אלא על ליבת הדמוקרטיה עצמה - הליכי בחירת נציגי העם. השחיתות החלה להתקבל כנורמה", נאמר במכתב.
לאור האמור, גורשת התנועה ממזכ"ל מפלגת העבודה לפעול ללא דיחוי לשם העברת ממצאי הדוח לידי המשטרה. התנועה קוראת ליועץ המשפטי לממשלה להורות למשטרה לפעיל את סמכויות החקירה שלה בכדי לקבל חומר זה, "טרם האמת תקבר תחת האדמה".
"יש למצות את הדין עם מי שעבר עבירה פלילית", סיכמה התנועה במכתבה.

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
העיתון Globe and Mail התנצל לאחר שכתבה שעסקה בפגישת שרון-אבו מאזן טענה כי פיסגת המנהיגים נערכה בבית שבבעלות שרון ברובע המוסלמי בירושלים
עומר שיקלר
המערכות הייעודיות במטוס הינן תוצאה של שיתוף פעולה הדוק בין חה"א לתעשיות הביטחוניות הישראליות    בהמשך יקבל צה"ל מטוס נוסף שישמש למשימות בקרה אוירית
עדי גלסקה
מאמן מכבי נתניה אמר לצמד האחים דני ואהוד יתום כי מבחינה מקצועית, מצבה של מכבי נתניה קשה ביותר    האחים יתום יחליטו עד סוף השבוע אם להצטרף לצוות הניהול של הקבוצה
עדי גלסקה
המאמן ניר קלינגר, ומנכ"ל העל, אלי דריקס, תופסים ימים אחרונים של שלווה    מונצ′ר, מאמן הכושר, יפתח את העונה
עומר כרמון
ראשי תעשיית היהלומים בחבל סוראט שבהודו האשימו חברה ישראלית בכך שהמליצה להשתמש בחומר רעיל    חברת שרין: על התווית המופיעה על החומר נכתב במפורש כי הוא מסוכן לבריאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il