X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך קבע בית המשפט המחוזי בחיפה שהרשיע אתמול את איגור אנטיפקה, האיש שהטיל את חיתתו על עיר שלמה, בשלושה סעיפי אישום של אונס ובעוד חמישה סעיפי אישום של מעשי סדום ומעשים מגונים
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בחיפה הטיל (יום ב', 27.6.05) עונש כבד של 31 שנות מאסר בפועל על איגור אנטיפקה, הידוע יותר בכינויו המפוקפק - "אנס המדרגות", שהורשע אתמול בסדרה של מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום בנשים בעיר חיפה. בסך הכל הורשע האנס בשמונה מתוך תשעת האישומים בהם הואשם.
שופטי בית המשפט המחוזי הדגישו כי בכוונתם להחמיר עם האנס הן עקב העובדה כי אין בליבם רחמים עליו, הן עקב הרצון להרתיע אותו ושכמותו לבל יחזרו על מעשים דומים והן עקב העובדה שלכל אורך המשפט למעשה לא הביע האנס חרטה מעולם.
"מדובר בעבריין מין סדרתי שההין לתקוף עוברות אורח תמימות ולבצע בהן את זממו. למרבה הצער הפכו עבירות המין בכלל, ועבירות האינוס בפרט לנפוצות במקומותינו", כתבו שופטי ההרכב בפסק דינם והוסיפו כי על בתי המשפט "לתרום תרומתם לביעור נגע ממאיר זה על-ידי ענישה מחמירה מאוד".
לדעת בית המשפט, למרות הטיעונים שהועלו להגנתו של אנטיפקה ובהם ילדותו הקשה, זהו בדיוק המקרה בהם חייב בית המשפט להעדיף את עקרון ההרתעה על-פני שאר העקרונות. "את הטראומה שהותיר הנאשם במעשיו השפלים לא ניתן לתקן עוד", כתבו שופטי ההרכב. הצפי הינו כי אנטיפקה יערער הן עצם ההרשעה והן על גזר הדין הקשה מבחינתו, גם סניגורו התבטא ברוח זו.
איגור אנטיפקה, האנס הסדרתי, שקיבל את השם 'אנס המדרגות' בשל הדימיון בין 3 אזורי התקיפה, תושב שכונת הדר בחיפה, בן 24, ישב בעבר בבית הסוהר על שוד, השתחרר בדצמבר 2003 וכנראה אז החל פעילותו בתחום התקיפה המינית. איגור עלה עם משפחתו מברית המועצות לפני כשנתיים ונעצר בגין שוד זמן קצר מאוד לאחר מכן. הוא הודה במעשים המיוחסים לו.
תחילת הפרשה הייתה ביום 19.6.04, אז נאנסה צעירה בת 19 בגרם מדרגות בשכונת הדר בחיפה. כשבוע לאחר מכן נאנסה אישה בת 39 בחדר מדרגות בבניין בשכונת נווה שאנן בחיפה. ביום 12.7.04 נאנסה צעירה נוספת, בת 17, באזור מרכז הכרמל, גם כן על גרם מדרגות.
בעקבות מעשי האונס המרובים, עסקו חוקרי מחוז חיפה בפעילות מואצת במהלך כחודש וחצי שהובילה לבסוף ללכידתו של אנטיפקה. במהלך התקופה הזו, נקראו נשות חיפה שלא להסתובב לבד ברחובות העיר בשעות בלילה המאוחרות ולצאת רק בלווי אדם נוסף. בסופו של דבר נעצר החשוד באמצעות דגימת DNA שנלקחה ממקרי התקיפה, והתאמתה לחשוד. בעקבות הפנייה לציבור בכלי התקשורת, הוצפה המשטרה באלפי פניות ושיתוף פעולה פורה. המשטרה שיבחה את כלי התקשורת שסייעו בנושא.

תאריך:  27/06/2005   |   עודכן:  27/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
לדברי האב, התינוק בן שמונה חודשים ישן במיטת לול והראש שלו נתפס בין הסורגים כשגופו מחוץ למיטה    צוות מד"א ביצע בו החייאה והעביר אותו לבית חולים סורוקה, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו
הדר פרבר
75% מאתרי האינטרנט של חברות ישראליות לוקים בתוכן לא עדכני, כך עולה מסקר של המיזם "תוכניון"
מחלקה ראשונה
חגיגות יום ההולדת לסטודיו יתקיימו בתאריך 1.7 בהשתתפות תלמידים, בוגרים ואישי ציבור
עומר שיקלר
המחבלים ממשיכים לשגר פצצות מרגמה וקסאמים לעבר יישובי ישראלים ברצועה    אש נפתחה לעבר מוצבי צה"ל בדרום הרצועה    אנשי ביטחון פלשתינים איתרו מנהרה שנחפרה לעבר נווה דקלים
ענבל אביב
פרסומות מוצבות בתוך עמדות המשתנות בשירותים הציבוריים של הגברים    מבטיח למפרסם "קהל גברי שבוי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il