X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות עתירתה לבג"צ של המועצה האזורית משגב נגד משרד הפנים באשר לנוהל מינויו של ראפע חג'אג'רה, קצין מחוז הצפון במשרד הפנים, גם לתפקיד היו"ר הקבוע של הוועדה המרחבית לתכנון ובניה, הודיעה פרקליטות המדינה, כי המינוי שבו מדובר הוא זמני בלבד וכי יו"ר קבוע אחר ימונה בתוך כחודשיים
▪  ▪  ▪

בעקבות עתירתה לבג"צ של המועצה האזורית משגב נגד הממונה על מחוז הצפון במשרד הפנים - הרצל גדז' ושר הפנים - אופיר פז-פינס, באשר לנוהל מינויו של ראפע חג'אג'רה, קצין מחוז הצפון במשרד הפנים, גם לתפקיד היו"ר הקבוע של הוועדה המרחבית לתכנון ובניה, הודיעה פרקליטות המדינה, כי המינוי שבו מדובר הוא זמני בלבד (יום ב', 27.6.05).
לטענת המועצה האזורית משגב, המינוי המדובר של חג'אג'רה היה בלתי תקין. בהתאם לכך ימונה בתוך חודשיים יו"ר לוועדה, על-פי הנוהל המחייב בנושא.
החלטת משרד הפנים בנושא ניתנה במסגרת כתב התשובה על כתב העתירה שהגישה הפרקליטות בשם הממונה על המחוז במשרד הפנים, ובשם שר הפנים. השופטת מרים נאור, קבעה ביום שישי האחרון, כי הדיון המעשי בעתירה יתקיים בספטמבר השנה.
העתירה הוגשה לבג"צ לפני כשבועיים באמצעות עו"ד יעקב קורין. העתירה תבעה לבטל את החלטת הרצל גדז' בטענה שהמינוי בוצע בניגוד לנהלים, מבלי שפרטי המועמד הועברו לבחינה של הוועדה במשרד הפנים הבוחנת התאמת מועמדים לתפקידים.
לדברי העותרים, נוהל משרד הפנים מחייב בחינת המועמדים על-ידי ועדה לבדיקת התאמתם לתפקיד ועמידה בתנאים בסיסיים של השכלה וניסיון מוכח בתחום התכנון כגון: ניסיון של 5 שנים כעובד או כחבר במוסד תכנון, או ניסיון של 5 שנים במשרד ממשלתי או ברשות מקומית ביחידה שעיקר עיסוקה בנושאי תכנון, בעל השכלה אקדמית בתחומי האדריכלות, התכנון, ההנדסה או המשפט וניסיון בתחום של שלוש שנים לפחות.
המועצה טענה עוד, כי קיים ניגוד עניינים מובהק במינוי שכן חג'אג'רה הוא קצין המחוז במשרד הפנים ואילו בתפקידו כיו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ובניה הוא אמור להיות מקצועי, בלתי תלוי ולתת שירות לתושבי האזור.
ראש המועצה האזורית משגב - ארז קרייזלר, הגיב היום לתשובת הפרקליטות, ולהחלטת בית המשפט: "העתירה שלנו מנעה למעשה מינוי בלתי תקין וזהו הישג משמעותי החורג מהתחום המקומי".

תאריך:  27/06/2005   |   עודכן:  27/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר ח"כ יוסף (טומי) לפיד בישיבה מיוחדת בהשתתפות נשיא הפרלמנט האירופי ג'וסף בורל, על-רקע הפרסומים כי רוסיה פתחה בחקירת ספר שולחן ערוך    יו"ר הכנסת: ידע כל בריון אנשטימי - ישראל לא תתן לימי עלילות הדם לחזור
נוה יוסף
כך כותב השופט סלים ג'ובראן בפסק הדין בעניינו של אברהם זריאן אשר רצח את חברתו לחיים בתחילת שנת 2002    השופט הוסיף: יש לתת משקל הולם לשאלה אם המערער "הכניס את עצמו" לנסיבות שהולידו אצלו אותה הפרעה נפשית חמורה"
מירב לוי
הפעם בטיסות ישירת של חברת 'ארקיע'; בתכנון להביא צליינים בטיסה מיוחדת גם מאיי קבו-ורדה הנמצאים במזרח האוקיינוס האטלנטי
מחלקה ראשונה
קרן קיימת לישראל בשיתוף הקרן לקולנוע הישראלי, המציינת השנה 25 שנות פעילות וחברת כרטיסי האשראי לאומי כארד, חונכות חגיגת סרטים ישראלים חדשה ומקורית
מיכאל דבורין
זאת מחוסר אשמה    לפני למעלה משנה פתחה היחידה לחקירות הונאה בחקירה כנגד ד"ר בועז לב, וכנגד בכירים נוספים במשרד, בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים במכרז שפרסם משרד הבריאות לייבוא תרופות נגד אנתרקס    הנהלת משרד הבריאות מביעה סיפוק מההחלטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il