X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כותבי המערכת "וואלה" מפרסמים שורת הצעות תחת הכותרת "כך תעיפו את חוסמי הכבישים" בין ההצעות: להצית את המתנחלים, לשגר כלבי פיטבול לעברם לארוחת שחיתות, לנסות עליהם את חוד הדוקרנים בכבישים ועוד יו"ר הכנסת: לפנות ליועץ המשפטי
▪  ▪  ▪

בעקבות פרסום מאמר המערכת של אתר 'וואלה' הקורא לשרוף ולהכות את המפגינים מהימין, פנה ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בדרישה לעצור מיידית את כותבי המאמר בחשד להסתה, לרצח ולעידוד מעשי אלימות חמורים.
תחת הכותרת: "כך תעיפו את המתנחלים מהכביש", מציעים כתבי המערכת לציבור הנתקל ב"חוסמי הכבישים" רשימה של פעולות בהן ניתן לנקוט "כדי להבריח את קומנדו ההתנחלויות חזרה לג'בלאות שלהם", כך נכתב:
- "לרדת לאיילון בקבוצות גדולות עם שרשראות כבדות, נבוטים למיטיבי הינף, או סתם אגרופים עם נצרה משוחררת, ולחכות לראות מי הדביל שיתעקש לחסום כבישים ולהתפרע דווקא בשטח שלנו".
- להכין מספר דליים עם מים מהירקון, "ולהטיח בכל אידיוט שינסה לסכן אתכם בכביש - ככה, בתור מזכרת לבית מהביקור בעיר הגדולה". עוד נרשם: "אם אין לכם מקום לדליים, תמיד אפשר להשתמש בבקבוק עם המים המטונפים שהכנתם לרדיאטור, ולצנן את התלהבותם".
"להצטייד בג'ריקנים של דלק, וכשרואים מישהו שעומד להצית צמיג באמצע הנתיב שלכם, לשלוף אותם מהבאגז' ולאיים לעזור לו, בכך שתרוקנו עליו את המכל ברגע שהוא שולף את המצית. הצמיגים כבר דולקים? הוציאו מהבגאז' את מטף הכיבוי ורוקנו את תוכנו על המפגינים המופתעים. ליעילות מוגברת כוונו את הצינור לכיוון העיניים".
כותבי האתר מציעים עוד לפרוץ ולפגוע בכל רכב נטוש החוסם את הכביש, לנסות על המתנחלים את חוד הדוקרנים שהם מניחים בכבישים, "להתאמן בשזירת לאסו ולהתנסות בלכידת איזו בהמה גסה", כך נכתב, לשאול כמה פיטבולים מסניף צער בעלי חיים המקומי ולקחת אותם ליום כיף הכולל ארוחת שחיתות, וכך הלאה.
בפתח הדיון במליאה הציג (יום ד', 29.6.05) ח"כ אלדד לחברי הכנסת את "ראשי הפרקים" במאמר. יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין קרא לפנות ליועץ המשפטי הממשלה. שר התחבורה, מאיר שטרית, גינה את התופעה בכל תוקף. גם ח"כ איוב קרא מהליכוד פנה בעקבות פרסום המאמר ליועמ"ש הממשלה ולמפכ"ל המשטרה לפתוח במיידית בחקירה פלילית נגד כותבי המאמר. "זו הסתה פרועה ויש למצות את הדין עם כותבי המאמר והאתר".

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
שירותי אינטרנט מהיר משדרגים את ההכנסות של חברות התעופה
יפעת גדות
מחקר חדש בדק את השפעת ההנקה על ילדים    ילדים שינקו היו בעלי סיכוי נמוך לפתח את המצב
ענבל אביב
וסאם ראדי, שוטר פלשתיני כבן 30, במוצאו מרצועת עזה ותושב ביתוניא, היה מעורב באופן ישיר במעשי האלימות המתועבים    בלינץ' נרצחו שני חיילי המילואים רב"ט ואדים נורזיץ ורס"ל יוסי אברהמי
שלומי דיאז
יואשם הן בגניבת רכב והן בהצעת שוחד לעובד ציבור    המשטרה בודקת האם היה מעורב במעשי שוד
ארי סירקין
ההסתדרות מבקשת מבג"צ להורות לנתניהו ושטרית למנות דירקטורים מטעם העובדים לרכבת ישראל    ההסתדרות טוענת כי התחמקותם ממינוי נציגי העובדים אינה עולה בקנה אחד עם החוק ותקנות החברות הממשלתיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il