X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האשימה שלושה מחבריה באונס כי לעגו לה על שקיימה יחסים עם אחד מהם המשטרה שוקלת להגיש נגדה כתב אישום על מסירת הודעה כוזבת קודם לכן האריך בית המשפט את מעצר הצעירים ובערב הם שוחררו
▪  ▪  ▪

מה שהחל כתלונה מחרידה על אונס קבוצתי של נערה, שבית המשפט והמשטרה קיבלו את טענותיה והורו לעצור שלושה צעירים, התברר הערב כסיפור בדוי והזוי: הנערה הודתה במהלך עימות עם אחד החשודים, כי היא המציאה את כל הסיפור כדי לנקום בהם על שלעגו למראה שלה.
בסיום העימות ובתום התייעצות במשטרה, הוחלט לשחרר את שלושת החשודים שבית המשפט האריך בבוקר את מעצרם בשלושה ימים.
תחילת הפרשה, שהיתה תחת צו איסור פרסום גורף והותרה לפרסום אחר-הצהריים (יום ד'), ביום ראשון השבוע. נערה בת 16 נמצאה על-ידי שוטרים בצומת דימונה כשהיא חבולה ובוכיה ותחת השפעת אלכוהול. לשוטרים סיפרה כי כחצי שעה קודם לכן נאנסה באכזריות על-ידי שלושה מחבריה הטובים ביער סמוך לדימונה. השוטרים הובילו אותה לקבלת טיפול ובמקביל ביצעו מעצר של שלושת החשודים.
הנערה סיפרה בעדותה כי באותו יום חל יום הולדתה ולכן ארגנה מסיבה ביער סמוך לעיר. הנערה הזמינה את חבריה הקרובים ובסיום המסיבה, עם התפזרותם של מרבית החוגגים, נותרה הצעירה עם שלושה מחבריה.
החבורה החליטה להמשיך את החגיגה והתארגנה למדורה לצורך צליית בשר. במהלך ההכנות למדורה, טענה הצעירה, היא נפצעה, חבריה הציעו לה וודקה לשיכוך הכאבים. הצעירה שתתה לשוכרה, ובשעה שהייתה בגילופין נאנסה על-ידי שניים מחבריה. השלישי חשוד שביצע בה מעשים מגונים. לאחר האונס הקבוצתי הועלתה על טרמפ עד לצומת הכניסה לעיר ושם נמצאה כאמור על-ידי השוטרים.
שלושת החשודים, בשנות העשרים לחייהם, הודו בחקירתם שהיו עימה במסיבה ואחד מהם סיפר כי קיים איתה יחסי מין, אך לדבריו זה היה בהסכמתה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם, בטענה שיש תשתית ראייתית להוכחת האשמה. בית המשפט הורה להאריך את מעצרם עד יום שישי. המשטרה הודיעה אחר-כך שיוגש נגדם כתב אישום וביקשה לעוצרם עד תום ההליכים.
אלא שבערב חלה תפנית בחקירה. במהלך עימות בין הנערה לבין החשודים הודיעה הנערה שבדתה את הסיפור. לדבריה, היא ביקשה לנקום בחבריה שלעגו על המראה שלה. היא סיפרה שאכן שכבה עם אחד מהם, מרצונה החופשי, ואז צחקו עליה שלושת החשודים. היא עלתה מרצונה על טרמפ וירדה בכניסה לעיר וכשפגשה בשוטרים החליטה לנצל את המצב כדי להתנקם בחבריה. בעקבות הודעתה שוחררו הצעירים. נגד הנערה נפתח תיק על מסירת הודעה כוזבת.

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  29/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בפסק דין תקדימי קובע ביהמ"ש כי ניתן לראות בחברה כמי שהחזיקה את כספי מע"מ במעין נאמנות עבור שלטונות המס ולהחיל עליה את הוראות חוק הנאמנות    עוד נקבע כי משקיימת נאמנות, העברת הכספים על-ידי החברה לבנק, מהווה פעולה שנעשתה תוך הפרת חובת אמון, ולמע"מ קמה זכות עקיבה בגין הכספים כלפי הבנק
עדי גלסקה
לאלופה מחכה מחנה אימונים עמוס במיוחד במהלכו תשחק מול קבוצות מהליגה ההולנדית, הבלגית והטורקית
עומר שיקלר
צעירים ישראלים ופלשתינים התעמתו בשעות הצהריים והשליכו אבנים זה על זה    הצעירים ריססו על מבנה: "מוחמד חזיר" והעימותים התגברו    תקפו גם את חיילי צה"ל וניקבו צמיגים    מתנחלים: החיילים ניקבו את הצמיג כפרובוקציה
הדר פרבר
בקליפ הקומי והאלים במיוחד, מוצגת סצינה של מהומה בבית סוהר, כאשר השלישייה הם אסירים שמתחילים את הבעיות והולכים מכות עם כל שאר האסירים והסוהרים
שוש מיימון
בשבוע הבא, בין התאריכים 4-6 ביולי 2005 יתקיים פסטיבל יהדות כפר בלום או בשמו הרשמי "לא בשמים 2005, חגיגת לימוד יהודית-ישראלית בגליל העליון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il