X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החייל יובא למנוחות ב- 16:00 שני אנשי חיזבאללה נהרגו החיזבאללה: כוח ישראלי ניסה לחדור לשטח לבנון צה"ל: חוליית טרוריסטים חצתה את הגבול אחד מראשי החיזבאללה: התגובה שלנו - מסר לישראל ולהתנגדות הפלשתינית
▪  ▪  ▪

מחבל נהרג הבוקר
היתקלות נוספת אירעה הבוקר עם החיזבאללה. שני מחבלים חדרו הבוקר לשטח ישראל בגבול לבנון. בהיתקלות עם חיילי כוח גולני, נפגע ונהרג אחד המחבלים. מחבל נוסף נמלט.
החיילים ניהלו חילופי אש עם המחבלים. מצה"ל נמסר, כי אין נפגעים לכוחותינו בהיתקלות.
עוזי פרץ ז"ל
רב"ט עוזי פרץ בן 20 מבאר-שבע הובא למנוחות בשעה 16:00 בבית העלמין בבאר שבע. פרץ נהרג כשאמש (ד', 29.6.05), שיגר החיזבאללה מספר פצצות מרגמה לעבר שלושה מוצבים של צה"ל בהר דב.
קצין צה"ל נפצע בתקרית באורח בינוני, שני חיילים נוספים נפצעו קל.
החיזבאללה טוען כי שיגר את הפצמ"רים לאחר שכוח צה"ל ניסה לחדור לשטח לבנון. צה"ל טוען כי חיילים מיחידה מובחרת פגעו בחוליה של החיזבאללה שניסתה להניח מטענים בשטח ישראל. תחנת הטלויזיה אל-ערביה דיווחה כי בהיתקלות נהרגו שני אנשי חיזבאללה.
כדי לחלץ את נפגעיו פתח החיזבאללה בהפגזה ארטילרית על מוצבי צה"ל בהר דב. החיזבאללה מסר כי אנשיו "תקפו 3 עמדות ציוניות בחוות שבעא הכבושות".
צה"ל התקיף בתגובה מהאוויר ובפגזי ארטילריה 5 עמדות חיזבאללה הסמוכות להר דב. בקרית שמונה הוחלט לפתוח מקלטים לאחר שסברו בטעות כי קטיושה נורתה אל העיר. ישראל הגישה תלונה על התקרית למועצת הביטחון של האו"ם.
מתיחות בגבול הצפון
מדובר בתקרית שניה בימים האחרונים בגבול הצפון. ביום ב' פתח חייל סורי באש מתוך עמדה צבאית לעבר כוח צה"ל, לא היו נפגעים. סוריה הכחישה את הדיווח וטענה כי "קולות הנפץ היו של ילדים שירו זיקוקין במסגרת החגיגות לשיחרור העיר קוניטרה".
ביום העצמאות ירה החיזבאללה לפחות תשע פצצות מרגמה לעבר הר דב. ערב קודם לכן שוגרו שתי רקטות משטח לבנון לעבר שלומי.
החיזבאללה טען אז כי הירי בא בתגובה לירי של צה"ל.
בחודש ינואר נהרג סרן שרון אלמקיאס, בן 23 מעתלית, ממטען חבלה שהופעל לעבר רכב ההאמר הצבאי בו סמוך למוצב שיאון. סרן אלמקיאס שימש סגן מפקד פלוגה בחטיבת גולני.
גורמי צבא ישראלים טוענים כי בעקבות נסיגת הצבא הסורי מלבנון הגבירו משמרות המהפיכה האירניים את סיועם לחיזבאללה.
לדבריהם, החיזבאללה מחזיק כיום כ-13 אלף משגרי קטיושות המכוונים לעבר ישראל. ישראל נענתה לבקשת האו"ם והפחיתה למינימום ההכרחי את טיסות הצילום מעל לבנון, אך מסרבת להפסיקן לחלוטין.
בחודש האחרון ביסס החיזבאללה את מעמדו בלבנון. הארגון זכה להישגים בבחירות לפרלמנט וכרת ברית פוליטית עם האופוזיציה הלבנונית המחזיקה ברוב מוחלט בבית הנבחרים.
החיזבאללה: מסר להתנגדות הפלשתינית
אחד מראשי החיזבאללה בדרום לבנון, השייח' חסן עז א-דין, אמר בתגובה לתקריות הירי: "זאת לא היתה פעולה מתוכננת, אולם אנו מוכנים תמיד להתמודד עם כל הפרה של האויב הציוני. הפעולה הזאת הוכיחה שההתנגדות עדיין חזקה ומוכנה להגן על לבנון ועל העם הלבנוני שתומך בה".
"תוצאות ההתקפה העבירו מסר לישראל ולהתנגדות הפלשתינית לאחר פגישתם הכושלת של אריאל שרון ואבו מאזן. הארגונים הפלשתינים חייבים להבין שההתנגדות הינה הדרך היחידה להשיב את זכויותינו. הם חייבים להבין שישראל לא תעניק להם בקלות את זכויותיהם".
ספרד אסרה על שידורי אל-מנאר
שר התקשורת הספרדי הודיע (ד') בפרלמנט, כי משרדו הורה לחברת הלווין הממשלתית לבטל חוזה עם חברה צרפתית להעברת שידורי תחנת הטלויזיה אל-מנאר לאמריקה הלטינית. לפני כחצי שנה התקבלה החלטה דומה בצרפת, אולם החיזבאללה ממשיך לשדר לכל העולם באמצעות לויינים אחרים.

תאריך:  29/06/2005   |   עודכן:  30/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
ארגון עובדי קלאבמרקט דורש מההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה ברשת המזון במחאה על הכוונה לפטר עובדים, ולהעביר מחלקות לזכיינים פרטיים    הדרישה להכרזת הסכסוך באה לאחר כישלון השיחות בין יו"ר ארגון העובדים למנכ"ל הרשת
שלומי דיאז
האשימה שלושה מחבריה באונס כי לעגו לה על שקיימה יחסים עם אחד מהם    המשטרה שוקלת להגיש נגדה כתב אישום על מסירת הודעה כוזבת    קודם לכן האריך בית המשפט את מעצר הצעירים ובערב הם שוחררו
נוה יוסף
בפסק דין תקדימי קובע ביהמ"ש כי ניתן לראות בחברה כמי שהחזיקה את כספי מע"מ במעין נאמנות עבור שלטונות המס ולהחיל עליה את הוראות חוק הנאמנות    עוד נקבע כי משקיימת נאמנות, העברת הכספים על-ידי החברה לבנק, מהווה פעולה שנעשתה תוך הפרת חובת אמון, ולמע"מ קמה זכות עקיבה בגין הכספים כלפי הבנק
עדי גלסקה
לאלופה מחכה מחנה אימונים עמוס במיוחד במהלכו תשחק מול קבוצות מהליגה ההולנדית, הבלגית והטורקית
עומר שיקלר
צעירים ישראלים ופלשתינים התעמתו בשעות הצהריים והשליכו אבנים זה על זה    הצעירים ריססו על מבנה: "מוחמד חזיר" והעימותים התגברו    תקפו גם את חיילי צה"ל וניקבו צמיגים    מתנחלים: החיילים ניקבו את הצמיג כפרובוקציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il