X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"פומביות הדיון השיפוטי וסודיות הדיון השיפוטי הם מצבים סותרים. עיקרון הפומבית משקף אינטרס גילוי וחשיפה מסוימים, הסודיות מגלמת בחובה אינטרס הסתרה והצפנה מסוימים. מהי התכלית שכל אחד משני המצבים מבקש לשרת ומהו היחס העקרוני ביניהם?" - כותב/שואל השופט עודד מודריק בהחלטתו
▪  ▪  ▪

בהחלטה שניתנה (יום ד', 29.6.05) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, החליט השופט עודד מודריק, כי שמו ופרטים מזהים נוספים של עורך דין החשוד באינוס, מעשה סדום ומעשה מגונה, לא יפורסמו, בשלב זה.
במסגרת עבודתו מייצג עורך הדין בעיקר בנקים וגופים מסחריים וציבוריים רבים. במשרדו מועסקים 23 עובדים.
כתב האישום מגלה, כי במסגרת תפקידו מייצג עורך הדין בנק, אשר הלווה למתלוננת סכום כסף לרישום משכנתא על דירה שרכשה. המתלוננת לא עמדה בהחזר חובה לבנק, ובשנים 1995-2000 הגיעה מס' פעמים למשרדו של עורך הדין לטיפול בענייני הסדרת החוב.
על-פי החשד, במהלך ביקוריה של המתלוננת במשרדו ביצע בה עורך הדין מעשים מגונים ומעשי סדום שלא בהסכמתה החופשית. המעשים נעשו תוך שימוש בכוח מסויים ובהפעלת אמצעי לחץ ואיומים בכל הקשור לטיפול בגביית חובה של המתלוננת לבנק.
מלבד מעשי העבירה, שלפי הטענה בוצעו במשרדו של המבקש, אירע גם שעורך הדין הגיע לדירתה של המתלוננת וגם שם ביצע בה מעשים מגונים.
עורך הדין ושותפו פנו לבית המשפט המחוזי, על-מנת למנוע את פרסום זהותו של עורך הדין, בטענה כי פרסום שמו כנאשם בעבירות מין ירתיע את לקוחות המשרד והם יוותרו על שירותי המשרד - כך שהדבר יגרום לפגיעה חמורה ביותר במשרד ולקיפוח פרנסתם של עשרות העובדים.
בהחלטה מעמת השופט מודריק בין שתי נורמות: פומביות הדיון השיפוטי (סעיף 3 לחוק יסוד: השפיטה) וסודיות הדיון השיפוטי (תיקון מספר 13 לחוק בתי המשפט משנת 1981). "פומביות הדיון השיפוטי וסודיות הדיון השיפוטי הם מצבים סותרים. עיקרון הפומבית משקף אינטרס גילוי וחשיפה מסוימים, הסודיות מגלמת בחובה אינטרס הסתרה והצפנה מסוימים. מהי התכלית שכל אחד משני המצבים מבקש לשרת ומהו היחס העקרוני ביניהם?" - כותב השופט בהחלטתו, ומוסיף: "נוכח מעמד הבכורה העקרוני שיש לפומביות המשפט, הסרתה מותנית בכך שהחשש לגרימת עוול לנאשם בעבירת מין הוא "ממשי"; קרי, התבוננות במערך הראיות מגלה אפשרות סבירה; סיכוי של ממש לכך שהנאשם יזוכה בדין".
בשקילת האינטרסים השונים קובע השופט, כי נוכח העובדה שהמעשים המיוחסים לעורך הדין נעשו לפני כ- 10 שנים, וכי פרסום שמו יפגע באופן קשה ויגרום לו עוול אם ימצא זכאי, הורה השופט על אי פרסום שמו של עורך הדין.

בש 091881/05
תאריך:  30/06/2005   |   עודכן:  30/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
מערכת הביטחון קיימה דיונים במהלך הלילה והחליטה כי אזרחים שאינם תושבי המקום יוכלו להיכנס לרצועה    במועצת יש"ע איימו להביא המונים לגוש קטיף במידה ולא יוסר הצו    כוחות משטרה וצבא יישארו במלון 'מעוז הים'
מיכאל דבורין
כך אמר שר האוצר בכנס קיסריה; השר הוסיף כי הביטחון ולא השלום הוא המרכיב החיוני להבטחת הצמיחה במשק; "תיירים באים לישראל כשאוטובוסים לא מתפוצצים ברחובות ולא בגלל שתהיה או לא תהיה הינתקות"; אולמרט: לאופק מדיני תהיה השפעה חיובית
מחלקה ראשונה
רשת ג' מתייחדת עם מותו בשתי תוכניות מיוחדות בהן אלבומים ישנים וראיון עם אריק לביא
הדר פרבר
הקונצרט ב-7 ביולי באצטדיון בלומפילד בתל אביב    הופעתה של להקת הסקורפיונס בישראל תיערך בשיתוף ארגון וריאטי, חלק מהכנסות הכרטיסים יועברו תרומה לארגון
מחלקה ראשונה
מפיק האירועים אילן אשר חבר לחברת התוכן המוסיקלי,"תטה-עושים מוסיקה", וביחד הם יצרו את ההרכב "GOLD”
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il