X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנהלי חברות מובילות במשק יבקרו לראשונה בריכוזים החרדיים בירושלים על-מנת ליצור הזדמנויות להעסקת עובדים חרדים. מנכ"ל משרד התמ"ת רענן דינור: מטרתו של הסיור להביא לשיתופי פעולה פוריים בין צרכי גיוס העובדים של המגזר העסקי לבין צרכי התעסוקה במגזר החרדי.
▪  ▪  ▪

משרד התמ"ת, בשיתוף עם ג'וינט ישראל, יקיימו בשבוע הבא (5.7.05), במסגרת פרויקט ייחודי לעידוד התעסוקה במגזר החרדי "פרנסה בכבוד", סיור למנהלי חברות מובילות במשק בתחומי תקשורת, מחשבים, עיבוד נתונים, תעבורה וניהול במטרה להכיר את המגזר החרדי.
מנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, מציין כי מטרתו של הסיור להביא לשיתופי פעולה פוריים בין צרכי גיוס העובדים של המגזר העסקי לבין צורכי התעסוקה במגזר החרדי על מאפייניו היחודיים.
בסיור יבקרו המשתתפים במרכזי העסקים והסחר של המגזר החרדי בירושלים, יפגשו עם באי ישיבת מיר - הישיבה הגדולה בעולם, יבקרו במרכז חסידות בעלז, וכמו-כן יפגשו עם מנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, ועם מנכ"ל ג'וינט ישראל ארנון מנטבר.
המפגש המיוחד מתקיים גם על-רקע החלטת הקבינט החברתי כלכלי שאישר תוכנית חדשה לעידוד התעסוקה, תוך מתן דגש על תעסוקה בישובים בהם גם אוכלוסיה חרדית.
במסגרת פרויקט "פרנסה בכבוד", ניתנת הכשרה מקצועית והשמה בעבודה לעובדים חרדים בתחומי: מחשבים - תכנות, רשתות, תחזוקה, תמיכה והדרכה, וכן בתחומי ניהול: ראיית חשבון, יעוץ מס, יעוץ השקעות, שמאות מקרקעין, שיווק ומכירות ועוד, תוך התאמה לעולם הערכים ולרגישויות במגזר החרדי. קורסים יחודיים נוספים נפתחו לאחרונה, אלה מכשירים נהגי אוטובוסים ומטפלים בשיטת ההידרותרפיה.
בשנים האחרונות גובר הצורך והביקוש במגזר החרדי להשתתף בשוק העבודה. מגמה זו עולה בקנה אחד עם הצורך הלאומי להגדיל את מספר המשתתפים בכוח העבודה במשק. ידוע כי העובדים החרדים מאופיינים במוסר עבודה גבוה, יכולת הסתגלות גבוהה וחלקם כבר הגיעו להישגים גבוהים במגוון תחומים, כולל בחברות היי-טק מהשורה הראשונה בישראל.
יוזמי התוכנית מקווים כי היא תייצר 4,500 מקומות עבודה חדשים.
"פרנסה בכבוד" החלה את תוכניתה להכשרת עובדים מקרב המגזר החרדי לפני כ-8 שנים במהלכם הוכשרו 4,500 חרדים. למעלה ממחציתם הושמו באמצעות מנהלת הפרויקט במקומות עבודה.

תאריך:  30/06/2005   |   עודכן:  30/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
נערים ונערות התיישבו על הכביש    המשטרה פיזרה אותם בכוח    המשטרה תביא במשך היום לבתי המשפט ברחבי הארץ כ-70 פעילי ימין מתוך כ-150 שנעצרו אתמול בגין חסימות הצירים
מירב לוי
מרבית מבני ה-20 ומעלה ציינו כי הם מאושרים ומלאי מרץ אך גם לחוצים ובעלי דאגות המדירות שינה מעינהם; הנשים כרגיל דאגניות יותר מהגברים; בעת משבר - לגברים אין על מי לסמוך יותר מאשר לנשים
נוה יוסף
השופטת הדסי-הרמן: "העבירות שביצעו הנאשמים חמורות ובזויות, מציגות תמונה קשה של התנהגות מחפירה מצד שוטרים כלפי תושבי שטחים ופגיעתם רעה במתלוננים ועוד יותר בנו, כחברה. לא בכדי טענה התובעת כי מקרים כאלה מותירים צלקות בלב הקורבנות ועלולות לטפח את השנאה למדינה ולאזרחיה"
הדר פרבר
לפרויקט השני הוגשו למעלה מ-400 הצעות ועתה הוחל שלב המיון    15 ההצעות הנבחרות יוכרזו בחודש ספטמבר הקרוב
מיכאל דבורין
מושב יתד והמועצה האזורית אשכול דורשים בעתירה מנהלית שהוגשה לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע למנוע מהוועדה המחוזית לסגור את אתר מחזור הפסולת החקלאית שבבנייתו השקיעה 153,000 ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il