X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתניהו הכריז: בישיבת הממשלה ביום א' אתמוך בהצעת החוק של ח"כ אורלב לדחיית יישום ההינתקות, וביום ד' לא אגיע לכנסת אנשי שרון: נתניהו חותר תחת ראש הממשלה, ואם הוא ייעדר הוא יפוטר כמו שרי ש"ס
▪  ▪  ▪

המתח בין ראש הממשלה, אריאל שרון, לבין שר האוצר, בנימין נתניהו, הולך ומחריף. שרון החליט לעבור לשלב המעשים: אם נתניהו ייעדר מההצבעה בכנסת (ביום ד', 6.7.05), בהצבעה על הצעת החוק הפרטית שהגיש יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, אומרים אנשיו של שרון, נתניהו יפוטר.
המאבק בין שני האישים מגיע עתה לסיכון של "פיצוץ", בשל מהלכיו האחרונים של נתניהו. שר האוצר פועל כדי להחליש את התמיכה בתוכנית ההינתקות, וזאת באופן הנוגד את מחוייבותו, כשר בממשלה - לתמוך בהחלטותיה, שכבר קיבלו את אישור הכנסת.
השבוע, בכנס קיסריה, הכריז נתניהו, כי בכספים המוזרמים ליישום ההינתקות (7 מיליארד ש"ח) היה ניתן לסייע לחלשים. דבריו עוררו את זעמו של שרון, שהשיב, בכנס קיסריה, כי גורמים פוליטיים בכירים פועלים מתוך מניעים אישיים, כדי לפגוע בראש הממשלה ולמנוע את יישום ההינתקות.
קיצפו של שרון יוצא עתה, בעיקר בגלל הכרזתו של נתניהו, לפיה הוא ייעדר ממליאת הכנסת, בעת ההצבעה על הצעת החוק הפרטית של ח"כ אורלב, שבה מבקש אורלב לדחות את יישום תוכנית ההינתקות. הצעה זו הובאה לוועדת השרים לענייני חקיקה, בראשה עומדת שרת המשפטים ציפי לבני, ונדחתה ברוב גדול.
ביום א' (3.7.05) מובאת ההצעה לדיון בממשלה, וזאת בעקבות ערר שהגיש שר החקלאות, ח"כ ישראל כץ. ערב ישיבת הממשלה הכריז נתניהו, כי בכוונתו להצביע בממשלה בעד הצעת החוק, וכי כאמור, בכוונתו להעדר ממליאת הכנסת. נתניהו הזכיר למקורביו, כי בעת שכיהן הוא כראש הממשלה, נעדר שרון - שכיהן כשר התשתיות, במחאה, מההצבעה על הסכם חברון.
שרון דורש משרי הממשלה להיות נוכחים בעת ההצבעה, הן כדי להפיל את ההצעה ברוב גדול - שגם כך מסתמן רוב לדחייתה - והן כדי להביע את תמיכתם הבלתי מסוייגת ביישום ההינתקות.
שרון עצמו נמנע מהתבטאות פומבית ישירה בנושא זה. ואולם, אנשיו הקרובים ביותר מבהירים, כי עמדתו נחושה: לפטר את נתניהו מהממשלה, בדיוק כפי שפיטר את שרי ש"ס, אם לא יצביע בכנסת עם שרי הממשלה, היינו: נגד הצעת החוק.

תאריך:  01/07/2005   |   עודכן:  02/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הסיכוי לילודת פגים אצל נשים שאינן מקפידות על היגניית הפה הוא פי 7 מאלה שמקפידים    שיטת טיפול חדשה תצמצם באופן משמעותי את הסיכוי לחלות במחלות חניכיים
עומר שיקלר
כמדי יום שישי בחודשים האחרונים התעמתו פעילי שמאל ותושבים פלשתינים באיזור עבודות הקמת גדר ההפרדה בסמוך לכפר בילעין    לפחות שישה מפגינים נפגעו    מפגין: ראיתי חיילים באים לפלשתינים שהפגינו באורח לא אלים והיכו אותם
כתב טלספורט
קלינגר מתכנן: ברקוביץ′ מאחורי דוארטה, נימני ורוסו בכנפיים
כתב טלספורט
פניג′ל מוכן לשלם 200 אלף דולר    מכבי פ"ת דורשת עוד 75 אלף
עומר שיקלר
כך מעריכה יחידת המחקר של ברלב ושות', רואי חשבון בדוח החצי-שנתי שערכה    היקף הנזק מאירועי "הלבנת הון" מוערך במאות מיליוני ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il