X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נציגי האיחוד האירופי הציעו לחיזבאללה להשתלב בצבא לבנון בתמורה להתחייבות כי לא ייחתם הסכם שלום עם ישראל צה"ל ממשיך במבצע הנרחב ביותר בגבול הצפון מאז הנסיגה מלבנון מורדות הר דב נסרקים בחיפוש אחר חוליות מחבלים
▪  ▪  ▪
חקלאי לבנוני, ברקע מטולה [AP]

חייל ישראלי בגבול הצפון [AP]

תושב בצידון קורא עלון שפוזר ממטוס ישראלי [AP]

   עומר כרמון
המועמד המוביל לנשיאות לבנון: לפרק החיזבאללה מנשקו

   עומר כרמון
מועצת הביטחון מודאגת מהתקפות ישראל בלבנון

   עומר כרמון
הישג לחיזבאללה; לא יפורק מנשקו

   עומר כרמון
אחר הצהריים: רב"ט עוזי פרץ הובא למנוחות

   ענבל אביב
ישראל הפיצה בלבנון כרוזים נגד החיזבאללה

   עומר כרמון
החיזבאללה בחזית חדשה: לשחרר אדמות בגליל

לא ייחתם הסכם שלום עם ישראל
מלבנון נמסר בשבת (2.7.05), כי נציגי האיחוד האירופי פנו לראשי הממשל בלבנון ולחיזבאללה בהצעה למזג את הזרוע הצבאית של הארגון בצבא הלבנוני.
במסגרת ההצעה תתחייב ממשלת לבנון בפני החיזבאללה לא לחתום על הסכם שלום עם ישראל "עד שלא יימצא פיתרון כולל לסכסוך הישראלי-ערבי". האיחוד האירופי יתחייב לסכל כל לחץ על הממשלה הלבנונית כדי לחתום על הסכם כזה.
חבר המחלקה המדינית בחיזבאללה ע'אלב אבו זינב, מסר (שבת) כי הצעות מסוג זה נדונות מאחורי דלתיים סגורות "החיזבאללה הינו כעת כוח ההתנגדות העיקרי בלבנון והוא נתמך בידי הצבא והעם הלבנוני", אמר.
יו"ר הפרלמנט הלבנוני נביה ברי, שנבחר בשבוע שעבר לתקופת כהונה נוספת, אמר (ו'): "כל עוד ממשיכה ישראל לכבוש את לבנון ולהפר את ריבונותינו, נמשיך במדיניות ההתנגדות".
ארה"ב מתכוונת להגביר את הלחץ על ממשלת לבנון החדשה בראשות פואד סניורה לפרק את החיזבאללה מנשקו. אולם המפלגה הגדולה בפרלמנט הלבנוני, מפלגת 'העתיד' של סעד חרירי, התחייבה בפני ארגון הטרור השיעי לא לנקוט בכל פעולה חד-צדדית בנושא.
ביום ו' קראה מועצת הביטחון של האו"ם לצבא לבנון להחיל את ריבונותו בדרום לבנון. משרד החוץ הלבנוני פנה לאו"ם וביקש להאריך בשישה חודשים נוספים את מנדט כוח האו"ם יוניפי"ל בדרום לבנון. מביירות נמסר כי הארכת המנדט דרושה בשל "המשך ההפרות הישראליות של הריבונות הלבנונית".
נמשכות הסריקות בהר דב
מסוקי חיל האויר המשיכו גם הלילה (שבת, 2.7.05) לסרוק במורדות הר דב אחר חוליות החיזבאללה השוהה באזור מספר ימים ועדיין לא נתגלתה.
מצה"ל נמסר כי מבצע החיפושים הינו הפעולה הגדולה ביותר של ישראל בגבול הצפון מאז נסיגת ישראל מלבנון לפני חמש שנים.
בישראל מעריכים כי לפחות שניים מחברי החוליות נהרגו בהיתקלויות עם כוחות צה"ל ומפגיעת המסוקים והחיילים היורים מדי פעם לעבר מטרות חשודות. מעריכים כי החולייה חדרה לתחום ישראל כדי לחטוף חיילים או לצורך איסוף מודיעין.
העיתון אל-חליג' דיווח בשבת, כי כדי להוכיח שהחיזבאללה חדר לשטח ישראל, התירה ישראל לצלב האדום להיכנס לחוות שבעא ולחלץ את גופת אחד המחבלים ההרוגים. בצה"ל מכחישים את הדיווח.
ככל הנראה חדרו עשרה אנשי חיזבאללה לתחום ישראל, לאחר ההיתקלות הראשונה ביום ד' התפצל הכוח למספר חוליות. בתום אותה התקלות שיגר ארגון הטרור פצצות מרגמה לעבר שלושה מוצבי צה"ל מהר דב. מהירי נהרג רב"ט עוזי פרץ וארבעה חיילים נפצעו.

תאריך:  02/07/2005   |   עודכן:  02/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בסאו-פאולו מתקיים כעת שבוע האופנה החשוב ביותר באמריקה הלטינית    התצוגות עוסקות ברובן בחיים הטובים ובחופשה    אינספור ביקיני, צילומי יאכטות וים
יואב יצחק
נתניהו הכריז: בישיבת הממשלה ביום א' אתמוך בהצעת החוק של ח"כ אורלב לדחיית יישום ההינתקות, וביום ד' לא אגיע לכנסת    אנשי שרון: נתניהו חותר תחת ראש הממשלה, ואם הוא ייעדר הוא יפוטר כמו שרי ש"ס
גלית יצחק
הסיכוי לילודת פגים אצל נשים שאינן מקפידות על היגניית הפה הוא פי 7 מאלה שמקפידים    שיטת טיפול חדשה תצמצם באופן משמעותי את הסיכוי לחלות במחלות חניכיים
עומר שיקלר
כמדי יום שישי בחודשים האחרונים התעמתו פעילי שמאל ותושבים פלשתינים באיזור עבודות הקמת גדר ההפרדה בסמוך לכפר בילעין    לפחות שישה מפגינים נפגעו    מפגין: ראיתי חיילים באים לפלשתינים שהפגינו באורח לא אלים והיכו אותם
כתב טלספורט
קלינגר מתכנן: ברקוביץ′ מאחורי דוארטה, נימני ורוסו בכנפיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il