X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשיא המדינה בראיון לקול ישראל: קיצוני הימין עברו בהפגנותיהם את הגבול הפעולות הללו עלולות להביא לשפיכות דמים ויהיו מי שיואשמו במעשי רצח איני מקבל שזו דעת התורה, יש בכך כדי להחליש את חוסננו הלאומי אבו מאזן אדם ישר, בכוונתי להזמינו בקרוב לבית הנשיא
▪  ▪  ▪

נשיא המדינה משה קצב, אמר (שבת, 2.7.05) בראיון לקול ישראל, כי "קיצוני הימין עברו בהפגנותיהם את הגבול. אני יודע שהם מיעוט בקרב המתנגדים לתוכנית ההינתקות, הרוב הגדול סולד מהם. הקיצונים מחלישים את כוח ההתנגדות לתוכנית ההינתקות, פועלים בניגוד לערכי היהדות ולערכי המוסר".
"הפעולות הללו עלולות להביא לשפיכות דמים ויהיו מי שיואשמו במעשי רצח", הזהיר קצב. "איני חושב שאנו עומדים בפתחה של מלחמת אזרחים, מרבית המתנגדים לתוכנית ההינתקות הינם שומרי חוק ואנשי מוסר".
"מעשים קיצוניים עלולים לגרום לגילויי אלימות קשים ורבנים המתבטאים במונחים כמו 'ייהרג ובל ייתנתק', או שמדברים על חובה הלכתית לסרב פקודה בצה"ל, איני מקבל שזו דעת התורה, יש בכך כדי להחליש את חוסננו הלאומי ויכולת העמידה שלנו מול האויב".
נשיא המדינה גילה כי בכוונתו להזמין לבית הנשיא את הנשיא הפלשתיני מחמוד עבאס (אבו מאזן): "אבו מאזן נבחר לפני חודשים אחדים. הוא גילה בהכרזות ובהצהרות שלו רצינות. אני חושב שהוא אדם ישר. מנהיג צריך בשעה הזאת לגלות אחריות, נחישות ומנהיגות, את זה עדיין לא ראינו".
"ש לו כוח, יש לו 40 אלף חיילים, החמאס מונה כולו 3,000. הציפיה לביצוע צעדי נסיגה נוספים ללא מו"מ היא לא מציאותית ולא מעשית".
"אני מתכוון להזמין את אבו מאזן בתקופה הקרובה. אני רוצה לשמוע איך הוא רואה את הדברים. לא יכול להיות שיהיו שלוש-ארבע רשויות, ברגע שהוא נבחר כמנהיג הוא חייב להפעיל את מרותו".

תאריך:  02/07/2005   |   עודכן:  02/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
השר לעניינים אזרחיים: ישראל מרוויחה על גבינו מיליארד דולר בשנה    ר"מ בריטניה קיבל את הסכמת סעודיה לסייע בגיבוש חבילת סיוע לרשות הפלשתינית    הפת"ח: מתנגדים להקמת מדינה זמנית    אבו מאזן יוצא לדמשק    ישראל: לא נוותר על בקעת הירדן
עומר כרמון
כוכב הפופ נענה להזמנת בנו של המלך, השייח' עבדאללה בן חאמד אל-חליפה    השייח' חליפה עומד להקליט שיר שלום עם ג'רמיין ג'קסון: "הוא האחד שעושה את השמיים אפורים"
עומר כרמון
באוסטרליה הוסרו מהמדפים עשרות אלפי חטיפי שוקולד מסוג 'מארס' ו'סניקרס' לאחר שבמשרדי החברה המייצרת אותם התקבל מכתב איום שטען כי שבעה חטיפים הורעלו    נשיא 'מארס': איננו יודעים מתי נשיב את החטיפים למדפים
כתב טלספורט
אחרי שקאקו הבריז, נחת כאן דוארטה ובשבת מצטרף רוסו
כתב טלספורט
מאיר פניג'ל סיכם את תנאיו של המגן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il