X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בפעילות המקומית היה לממשלה גירעון בסך של כ-3.6 מיליארד שקלים ובפעילותה בחו"ל גירעון של כ-0.6 מיליארד שקלים בתקופה ינואר - יוני הסתכם הגירעון בפעילות הממשלה בסך של 1.1 מיליארד שקלים, לעומת גירעון של 7.3 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד, פער של כ- 6.2 מיליארד שקלים האוצר: נתוני יוני משקפים עמידה בקצב ביצוע התקציב המתכונן
▪  ▪  ▪

הגירעון הממשלתי בחודש יוני עמד על 4.15 מיליארד שקלים, כך נמסר היום (א', 3.7.05) ממשרד האוצר.
בפעילות המקומית היה לממשלה גירעון בסך של כ-3.6 מיליארד שקלים ובפעילותה בחו"ל גירעון של כ-0.6 מיליארד שקלים. בתקופה ינואר - יוני הסתכם הגירעון בפעילות הממשלה בסך של 1.1 מיליארד שקלים, לעומת גירעון של 7.3 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד, פער של כ-6.2 מיליארד שקלים. ממשרד האוצר נמסר כי נתונים אלו משקפים עמידה בקצב ביצוע התקציב המתכונן.
הפער בין הגירעון המקומי, מתחילת השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד ממשיך להתרחב ומסתכם בכ-7.4 מיליארד שקלים: עודף של 1.3 לעומת גירעון של 6.1 מיליארד שקלים.
העודף, הגבוה יחסית מתחילת השנה לעומת אשתקד, בפעילות המקומית, מוסבר על-ידי גידול נומינלי של 10.0% שחל בסך ההכנסות המקומיות. הגידול בהכנסות נבע ממספר מקורות: ממסים בכ-5.8 מיליארד שקלים, מהפקדות המוסד לביטוח לאומי בכ-1.0 מיליארד, ומיתר ההכנסות בכ-1.2 מיליארד. מאידך-גיסא, סך ההוצאות המקומיות של המשרדים הסתכמו ברמה נומינלית כמעט זהה לאשתקד. מתחילת השנה עומד שיעור ביצוע התקציב על-ידי המשרדים, בהתאם למתוכנן, בכ-43% - שיעור הנמוך בכ-2.7 נקודות אחוז מממוצע השנתיים האחרונות.
הגירעון הגבוה יחסית בפעילות מקומית ביוני נובע מתשלומי ריבית גבוהים בסך 3.7 מיליארד שקלים ומעליה עונתית בהוצאות משרדי הממשלה המוסברת גם, אך לא רק, בתשלום דמי הבראה לעובדי מדינה - תוספת של כ- 0.5 מיליארד לגירעון.
סך ההכנסות ממסים (כולל אגרות) הסתכמו בחודש יוני בסך 12.7 מיליארד שקלים. הכנסות מסים ישירים (מס הכנסה) הסתכמו בכ-7.3 מיליארד שקלים, ומתחילת השנה בכ-44.3 מיליארד, עלייה נומינלית של כ-11.1% לעומת אשתקד. הכנסות מסים עקיפים (מכס ומע"מ) הסתכמו בכ-5.1 מיליארד שקלים, ומתחילת השנה בכ-34.1 מיליארד, עליה נומינלית של כ-4.4% לעומת אשתקד.
מתחילת השנה הסתכם הגירעון בחו"ל בסך של כ-2.4 מיליארד שקלים לעומת גירעון של 1.2 אשתקד. הגידול בגירעון משקף בעיקר עלייה בתשלום ריבית וירידה בתקבול המענק הכלכלי מארה"ב.
הגירעון הכולל מתן אשראי נטו בחודש יוני, מומן על-ידי גיוס הון מקומי נטו בסך 3.8 מיליארד שקלים, גיוס הון בחו"ל נטו שלילי בסך 0.2- מיליארד ומירידה קלה בסך 0.4 מיליארד ביתרות הממשלה בבנקים.
תאריך:  03/07/2005   |   עודכן:  03/07/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
נתניהו: נציגי האוצר ייפגשו עם נציגי משרדי הממשלה השונים    עבודת המטה לגיבוש התקציב תתבצע בלוח זמנים צפוף ומוגדר
ברוך לוי
החברה פתחה היום את יום המסחר בבורסה בטקס חגיגי. יונתן קולבר:" אנחנו מאוד מאוד שמחים לחזור ולא מתכוונים לצאת".
נוה יוסף
"שירותי גיור אינם מסוג השירותים שקיים הכרח לספקם לכל אדם" קובע נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק    ההחלטה מאשרת את נהלי בית הדין המיוחד לגיור לפיהם רק אדם השוהה בישראל כחוק זכאי להתחיל בהליכי גיור
שלומי דיאז
הנערה כיום בת 17    15 שנות מאסר לתושב ת"א שתקף מינית נערים אותם הכיר דרך צ'אט באינטרנט
ברוך לוי
הממונה על שוק ההון הורה למנהלי קופות גמל שהפרו את הוראות הדיווח לשלוח לעמיתיהן דוח מתוקן בגין פעילות בחשבונם במהלך שנת 2004
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il