X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יועצו הקרוב של נשיא אירן הנבחר: הממשלה הקודמת נכשלה וכעת נאמץ עמדה קשוחה יותר ראש המועצה לביטחון לאומי באירן הגיש את התפטרותו דובר משרד החוץ האירני: אירן והחיזבאללה משתפות פעולה בנושא הדיפלומטים הנעדרים בלבנון
▪  ▪  ▪

אירן תשנה את מדיניות הגרעין
עלא א-דין בורוג'רדי, יועצו הקרוב של נשיא אירן הנבחר מחמוד אחמדינג'אד, אמר (א', 3.7.05) כי מדיניות הגרעין של אירן עומדת להשתנות.
בורוג'רדי אמר, כי אחד הנושאים העיקריים העומדים על סדר יומו של הנשיא האירני החדש, הינו אימוץ גישה חדשה בכל הנוגע לפרויקט הגרעין והמו"מ המתנהל בנושא זה עם האיחוד האירופי.
בורוג'רדי, העומד בראש הוועדה לענייני חוץ וביטחון בפרלמנט האירני, אמר כי ממשלתו היוצאת של מוחמד חתאמי כשלה בהשגת תוצאות טובות בשיחות על נושא הגרעין. לדבריו, כעת, כשיתמנה שר חוץ חדש, תהיה חפיפה בין עמדת משרד החוץ לעמדת הפרלמנט בנושא הגרעין.
כזכור, הפרלמנט האירני נשלט בידי שמרנים-קיצונים שחוקקו לפני כחודשיים חוק המחייב את ממשלתם לחדש את העשרת האורניום. האיחוד האירופי הבהיר בעבר, כי יראה כל פעולה אירנית לחידוש ההעשרה כהפרה של ההבנות עם אירן וכסופו של המו"מ.
נשיא אירן הנבחר מתח בעבר ביקורת רבה על ראש המועצה לביטחון לאומי, חסן רוחאני, על הדרך שבה ניהל את המו"מ מטעם האירנים בנושא הגרעין. ביום א' מסרה אחת מסוכנויות הידיעות האירנית כי רוחאני הגיש את התפטרותו. אולם במשרדו של אחמדינג'אד הכחישו את הדברים ומסרו כי "ההתפטרות עדיין לא הגיעה אליהם".
אירן והחיזבאללה משתפות פעולה
בנושא הדיפלומטים הנעדרים בלבנון
דובר משרד החוץ האירני הכחיש ביום א' את הטענות הנשמעות באוסטריה, לפיהן השתתף נשיא אירן החדש בשנת 1989 ברצח של שלושה אנשי אופוזיציה כורדים.
"אני קורא לאירופים להרחיק עצמם מהתעמולה האנטי-אירנית של המשטר הציוני. ההאשמות הינן חסרות בסיס ואנו מעדיפים לא להגיב עליהן. האירופים צריכים להראות מעט בגרות פוליטית ולשקול את עמדתם בכובד ראש לפני שהם נופלים למלכודת של התעמולה הציונית".
הדובר התייחס לנושא הדיפלומטים האירנים הנעדרים בלבנון 23 שנה. אירן רואה נושא זה כמשקל נגד לטענות הישראליות בפרשת רון ארד. "טהרן רואה בישראל אחראית ישירה לנושא הדיפלומטים. אירן והחיזבאללה עובדים בשיתוף פעולה מלא בעניין זה", אמר.

תאריך:  03/07/2005   |   עודכן:  03/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
התייבש במהלך הפגנה של פלשתינים נגד בניית גדר ההפרדה    מפקד משמר הגבול מינה קצין בודק כדי לחקור את נסיבות מותו    הלוויתו תצא מבית הוריו בלוד בשעה 15:00    שוטר מג"ב נוסף ניצל מדקירה במחסום שועפט    ביום ו' נפצע חייל צה"ל במהלך הפגנה בכפר בילעין
עומר שיקלר
מכתבי הפיטורים הוצאו לעובדים הזמניים ברשת    פורום עובדי רשתות המסחר בפגישה עם לאון מורוזובסקי: "אנחנו נחושים לפעול כיחידה עצמאית נפרדת"
נוה יוסף
"הפרתה של החובה לספק למטופל את המידע הדרוש לצורך קבלת החלטה מושכלת האם לבחור בהליך רפואי זה או אחר, עשויה, היא לכשעצמה, להעמיד למטופל זכות לפיצויים בעילה של רשלנות" נכתב בפסק הדין
ברוך לוי
בפעילות המקומית היה לממשלה גירעון בסך של כ-3.6 מיליארד שקלים ובפעילותה בחו"ל גירעון של כ-0.6 מיליארד שקלים    בתקופה ינואר - יוני הסתכם הגירעון בפעילות הממשלה בסך של 1.1 מיליארד שקלים, לעומת גירעון של 7.3 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד, פער של כ- 6.2 מיליארד שקלים    האוצר: נתוני יוני משקפים עמידה בקצב ביצוע התקציב המתכונן
ברוך לוי
נתניהו: נציגי האוצר ייפגשו עם נציגי משרדי הממשלה השונים    עבודת המטה לגיבוש התקציב תתבצע בלוח זמנים צפוף ומוגדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il