X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הערכה: ימונה למנכ"ל החברה אם לוי רחמני יאלץ לפרוש בעקבות הרשעתו
▪  ▪  ▪

אהרון מרקוביץ, מוותיקי ענף הביטוח, מונה באחרונה למנכ"ל סוכנויות הביטוח "הכי בריא" ו"נאמנים" שבבעלות חברת הביטוח אילון. על-פי הערכה, ימונה מרקוביץ למנכ"ל אילון, אם היו"ר והמנכ"ל הנוכחי, לוי רחמני, שהוא גם בעל השליטה בחברה, יאלץ לפרוש בעקבות הרשעתו במשפט הקרטל.
על-פי הערכות, יכהן מרקוביץ כמנכ"ל, כאשר לוי רחמני, בתור בעל שליטה, יהיה יועץ לחברה ולמנכ"ל, בצורה זו או אחרת.
בית המשפט העליון אישר לפני כשלושה חודשים את הרשעתם של רחמני, בנו נגה (סגן מנכ"ל החברה) וחברת אילון, בפעילות קרטלית אסורה בשנת 1992. המפקח על הביטוח איל בן-שלוש פתח באחרונה בהליכי הדחה או השעיה נגד רחמני.
מקורות בענף הביטוח אמרו היום (א', 3.7.05) ל-Nfc, כי הדחתם או השעתם של רחמני ובנו הם לדעתם בלתי נמנעים. המקורות אמרו: "שני מנהלי החברה הורשעו בעבירות פליליות של פעילות לתיאום תעריפים בענף. לא מתקבל על הדעת שהם ימשיכו לנהל את החברה. העובדה שהחברה בבעלותם אינה משנה את המצב. בית המשפט העליון פסק בעבר, בדיון נוסף, שגם על בני משפחת טיבר, שהורשעו בעבירות דומות, לפרוש מניהול חברת הביטוח ציון. אמנם, ציון כבר לא קיימת כחברה עצמאית, ונבלעה בהראל, כך שלפרישה אין משמעות מעשית. לא כן באילון, שהיא חברה פעילה".
אילון ורחמני ביקשו דיון נוסף, בהרכב מורחב, בבית המשפט העליון. דיון נוסף כזה נערך רק במקרים שבהם עומדות להכרעה סוגיות משפטיות עקרוניות.
בית המשפט העליון עדיין לא נתן את החלטתו בנושא. ההחלטה לגבי הדחה או השעיה נדחית, לפי שעה, עד תום ההליכים האפשריים בבית המשפט העליון. יתכן גם שתהיה דחיה נוספת, לאחר שהמפקח החדש על הביטוח, שזהותו טרם נקבעה, יבקש ללמוד את החומר.
אילון רכשה אשתקד משאול פסטרנק את סוכנות הביטוח "הכי בריא", המתמחה בביטוחי בריאות. כן רכשה מאברהם אורני את השליטה בסוכנות הביטוח הוותיקה "נאמנים", המתמחה בביטוח חיים ופנסיה.

תאריך:  03/07/2005   |   עודכן:  03/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום את ערעורו של ראש עיריית רחובות, יהושע פורר, מעבירה בגין הזרמת ביוב לנחל גמליאל    "המערער עמד בנטל המוטל עליו להראות כי נקט בכל האמצעים הסבירים ועשה כל שניתן כדי להפסיק את העבירות" קובע השופט המר    בית המשפט דוחה את ערעור העירייה
הדר פרבר
הקולנוע של רשת גלובוס גרופ נפתח קניון לב העיר קרית גת - אחרי שבע עשרה שנה
עומר כרמון
יועצו הקרוב של נשיא אירן הנבחר: הממשלה הקודמת נכשלה וכעת נאמץ עמדה קשוחה יותר    ראש המועצה לביטחון לאומי באירן הגיש את התפטרותו    דובר משרד החוץ האירני: אירן והחיזבאללה משתפות פעולה בנושא הדיפלומטים הנעדרים בלבנון
שלומי דיאז
התייבש במהלך הפגנה של פלשתינים נגד בניית גדר ההפרדה    מפקד משמר הגבול מינה קצין בודק כדי לחקור את נסיבות מותו    הלוויתו תצא מבית הוריו בלוד בשעה 15:00    שוטר מג"ב נוסף ניצל מדקירה במחסום שועפט    ביום ו' נפצע חייל צה"ל במהלך הפגנה בכפר בילעין
עומר שיקלר
מכתבי הפיטורים הוצאו לעובדים הזמניים ברשת    פורום עובדי רשתות המסחר בפגישה עם לאון מורוזובסקי: "אנחנו נחושים לפעול כיחידה עצמאית נפרדת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il