X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביום ד' הקרוב - יום ההצבעה על הצעת חוק לדחיית תוכנית ההינתקות היעדרות נתניהו מההצבעה, כמו התנגדותו לה, עשויים להאיץ את לנדאו להכריז בימים הקרובים על התמודדותו לראשות התנועה בלשכת ביבי מבקשים: דחו את מועד ההכרזה
▪  ▪  ▪

בלשכת שר האוצר, בנימין נתניהו לחוצים מיום רביעי הקרוב: ההצבעה על הצעת חוק לדחיית תוכנית ההינתקות, ו"איומים" מצד ח"כ עוזי לנדאו על התמודדותו לראשות הליכוד.
הצפי הוא, כי ח"כ לנדאו יודיע ביום ד' על מועמדותו לראשות התנועה - בכנס גדול שמארגנת תנועת 'אחד דרכנו'. ל-Nfc נודע, כי הפור יפול ברגע האחרון והדבר תלוי באופן הצבעתו של נתניהו על הצעת החוק.
ל-Nfc נמסר, כי בלשכת נתניהו פנו לחברי הכנסת המורדים בליכוד, כמו-גם למקורבי ח"כ לנדאו בבקשה שידחה את מועד ההכרזה. הנושא יעלה לדיון בישיבת "מורדי הליכוד" שתתקיים היום.
בלשכת לנדאו מספרים, כי מועד ההכרזה הינו רק עניין של זמן. קיים סיכוי שביום ד' הקרוב לא תשמע הכרזה פורמלית, אלא רק קריאה מרומזת. ח"כ לנדאו עשוי לנצל את האירוע כדי להבהיר לציבור: 'ראש הממשלה אריאל שרון ושר האוצר, בנימין נתניהו לא יהיו המועמדים הבלעדיים לראשות הליכוד'.
"הכל תלוי בהתנהלות של ביבי. אם הוא היה מפגין מנהיגות ב-26.10.04 [יום ההצבעות על ההינתקות בכנסת], הוא כבר מזמן היה ראש ממשלה. היום ניצבת בפניו הזדמנות נוספת, להרים את הכפפה לדחיית מועד ההינתקות, אם הדבר לא יעשה רוב הציבור לא יאמין בו וחבל. ביבי אדם טוב ואחד המוכשרים בארץ, אך ההחלטות שנקט בנושא הינתקות היו שגויות".
בינתיים, חברי מרכז ליכוד החלו להחתים על עצומה מאות חברי ליכוד הקוראים ללנדאו להתמודד לראשות התנועה. "אני מקבל עשרות פניות ביום ומאות פניות בשבוע הקוראות ללנדאו להתמודד", כך מספר יועצו הפוליטי של ח"כ לנדאו ומוסיף: "ההחלטה מתגבשת לאור התנהגות השרים בשנה האחרונה. חלקם חושבים שניתן ללכת עם ולהרגיש בלי. אנחנו מתארגנים לקראת, אבל לנדאו יעשה את זה בצורה מסודרת".
עוד מצינים בשלכת ח"כ לנדאו, כי 87% מחברי מרכז הליכוד חושבים שיש לדחות את מועד ההינתקות ו-55% חושבים שיש לבטלה לאלתר. עוד הם מודיעים, כי אין סיכוי שראש הממשלה ישיג רוב של 40% בסיבוב הראשון בבחירות הפנימיות לתנועה.
על-פי חוקת הליכוד, אם מתמודדים למעלה משני מועמדים לראשות התנועה, המועמד המוביל חייב להשיג 40% מקולות המצביעים, אחרת מתקיים סיבוב שני לשני המועמדים המובילים. נכון להיום בכל הסקרים נותנים ללנדאו בין 15-19 אחוז, וזאת בטרם הכריז על התמודדותו.

תאריך:  04/07/2005   |   עודכן:  04/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מרפאה בסין מטפלת במכורים לאינטרנט    ההתמכרות קשה - גם לצ'טים    הילדים מעידים כי בעזרת המחשב הם בורחים מקשיים והלחץ בבית ובבית הספר, אך מאבדים שינה, משקל ו-חברים
מירב לוי
כספי ספנות מדווחת על גידול של 100% בהזמנות נופש באוניות קרוז לעומת 2004; השנה יצאו בסך הכל 5 אוניות לקרוזים; על-פי הערכות החברה תופסת אוניית "נסיכת החלומות" כ-40% משוק אוניות הקרוז בישראל; השירות בספינה נתפס אצל הישראלי כחלק החשוב ביותר בחווית ההפלגה
גלית יצחק
מטרת המרכז - לשלב חוקרים מתחומי ידע שונים, לקדם ולחזק את הקשרים עם מוסדות ציבוריים בקהילה באמצעות מחקר ופיתוח תוכניות הכשרה    משנה הבאה - תואר שני בניהול מערכות בריאות
מחלקה ראשונה
ימים ראשון עד שבת, ה-10 ביולי וה-16 ביולי סרטים וסדרות שזכו בפרסים בפסטיבל בשנים קודמות
ברוך לוי
המכרז המוסדי יתקיים היום    הגיוס יבוצע באמצעות חברת הבת הבינלאומי הראשון הנפקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il