X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את הדברים אמר שרון לחברי סיעת אגודת ישראל בפגישה שקים עימם הבהיר להם: פעלתי לטובתכם - עכשיו תורכם לפעול למעני חברי הכנסת: רק שרה"מ מרגיש מצוקה קואליציונית הוא נפגש איתנו
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה, אריאל שרון קורא לחברי הכנסת החרדים לרסן את הנוער החרדי בהתערבותו בהפגנות נגד יישום ההינתקות. כך נמסר ל-Nfc בעקבות ישיבה שהתקיימה בין ראש הממשלה לשלושה מחברי סיעת אגודת ישראל.
ראש הממשלה הסביר, כי הם חייבים לו זאת, לאור התערבותו במהלכים לקידום האינטרסים הדתיים-חרדיים במדינה, "פעלתי לטובתכם בעבר, עכשיו זה תורכם", אמר שרון.
בהקשר זה הזכיר ראש הממשלה את התערבותו בסגירת כביש ורבורג בחיפה, והקמת צוות בינ-משרדי לבחינת המשך סלילת כביש 6 [לאחר שנטען שהדבר מחלל את הקברים באזור].
בנקודה זו התעורר פולמוס בין חברי הכנסת אשר הלינו בפניו, כי כל המהלכים שננקטו בחסותו עד היום היו במסגרת ההסכמים הקואליציונים, והדבר לא נעשה כ"טובה" למגזר.
כמו-כן חברי הכנסת ציינו בפניו כי טרם נענה להפצרותיהם לטיפול המשבר ברשויות הדת, אין פתרון בנושא החינוך [תוכנית הליב"ה] וקיים חוסר משווע בהרכב בתי הדין הרבניים הגורמים נזק לציבור. לעניין "התפרעות הנוער החרדי" השיבו, כי קבוצת נוער זו אינה נמנית על זרם אגודת ישראל.
ראש הממשלה קבל נגד חברי הכנסת בכל שהם לא עומדים בהסכם הקואליציוני ופעם אחר פעם מצביעים נגד הממשלה. שרון קרא להם להתיישר עם החלטות הממשלה ולא להפגין עמדות אופוזיציונית. לעניין זה הציג נתונים לפיהם ח"כ מאיר פרוש, למשל, הצביע רק 11 פעם עם הממשלה, כאשר 29 פעמים נעדר מההצבעות. ראש הממשלה קרא להם גם להצביע נגד הצעת החוק לדחיית ההינתקות שתעלה ביום ד' הקרוב להצבעה במליאה.
פגישה דומה קיים ראש הממשלה גם עם נציגי סיעת "דגל התורה", ח"כ משה גפני וסגן שר הרווחה, ח"כ אברהם רביץ. גם בפניהם טען שרון טענות דומות. חברי הכנסת, כקודמיהם, השיבו לראש הממשלה כי גם הם לא נענו למספר נושאים שאותם העלו במסגרת ההסכם הקואליציוני. גפני ורביץ הלינו בעיקר על המשבר בשירותי הדת, שטרם נפתר ודרשו כי הרבנים הראשיים יקבלו את טיוטת הדוח בכדי שעל-פיו יקיימו רה-ארגון של השירותים הדתיים.
הפגישה עם חברי הכנסת משתי הסיעות הסתיימה ללא תוצאות. בפגישה השתתפו עוד יו"ר הקואליציה, ח"כ גדעון סער ומנכ"ל משרד רה"מ, אילן כהן. ראש הממשלה הבטיח בתום הפגישה כי תוך כמה ימים ספורים ינקוט משרדו בסדרת מהלכים לטיפול במשבר שירותי הדת ומערכת החינוך. חברי הכנסת החרדים טענו מנגד, כי רק כאשר רה"מ מרגיש מצוקה קואליציונית הוא מוצא מפלטו בחיקם ומקיים "פגישות עידוד".

תאריך:  05/07/2005   |   עודכן:  05/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונב
צלילי קיץ ברחבת המשכן לאומנויות הבמה
יפעת גדות
נשים חוות מספר רב יותר של אפיזודות של כאב במהלך חייהן מאשר גברים, באזורים רבים יותר בגוף ובתדירות גבוהה יותר
הדר פרבר
חברה מקומית תעסיק אנשים מקומיים    חוזרת לאחר היעדרות של כארבעה עשורים
טלספורט
הבלם רן פוליקר נבחן היישר מליגת המכללות, ברקוביץ' ונמני בכושר מצוין    סטרול יפגש עם דריקס
רנית נחום-הלוי
מליאת הכנסת תקיים היום דיון מיוחד על הצבת כוחות מצריים בציר פילדפי, לבקשת יותר מ-61 חברי כנסת    בתום הדיון תתקיים הצבעה    ח"כ מיכאל איתן, יוזם הדיון: ההסכם הוא בעייתי ולכל פתרון עלולות להיות השלכות מרחיקות לכת בעתיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il