X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"באתי לרצוח בשליחות ה' ולא ייתכן דבר כזה בארץ כזאת תועבה" כך אמר ישי שליסל לחוקרי המשטרה לאחר שדקר 3 משתתפים במצעד הגאווה שהתקיים בירושלים בשבוע שעבר עתה הוגש נגדו כתב אישום בגין ניסיון רצח
▪  ▪  ▪

הדקירות וההסתה היו ניסיון להפחיד ולהשתיק אותנו
חרדים רבים התאספו בשעות הערב (ג', 5.7.05) במקביל להפגנה שקיימו אנשי הקהילה ההומו-לסבית ברחוב קינג ג'ורג', המקום בו נדקרו בשבוע שעבר שלושה חוגגים במהלך מצעד הגאווה על-ידי חרדי.
במהלך ההפגנה של החרדים, עצרו שוטרי ממשטרת ירושלים אדם חרדי, בן 30, לאחר שבחיפוש בכליו נמצאה סכין. העצור טען כי הסכין משמשת לקילוף פירות. בנוסף, נפצע שוטר קל מאבן שהושלכה על-ידי החרדים שהתקהלו במקום. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.
"הדקירות וההסתה סביב ובמצעד הגאווה שהיה בירושלים ביום חמישי היו ניסיון להפחיד ולהשתיק אותנו. ניסיון להחזיר אותנו לארון, לרמוס את חופש הביטוי, להשתמש באלימות רחוב ברוטלית כדי להטיל עלינו טרור" אומרים גורמים בבית הפתוח.
בשעות הערב של יום שלישי קיימו אנשי הקהילה ההומו-לסבית הפגנה במקום בו התקיימה הדקירה - ברחוב המלך ג´ורג´, בין פינת הרחובות המעלות ושמואל הנגיד. לפני ההפגנה הם אמרו: "נתייצב יחדיו בסמוך למקום בו אירעו הדקירות, להפגנה שלה שותפים רבים בקהילה ומחוצה לה: הפגנה שקטה נגד האלימות - שבאותה העת היא גם ביטוי לנחישות שלנו להמשיך ולהיאבק".
כתב אישום נגד ה"רוצח בשליחות אלוהים"
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה ביום ג' (5.7.2005) כתב אישום נגד ישי שליסל, חרדי בן 30, תושב המרכז אשר דקר 3 צעירים במהלך מצעד הגאווה שהתקיים בשבוע שעבר ברחובות ירושלים. שליסל מואשם בשלוש עבירות של ניסיון רצח לפי סעיף 305(1) לחוק העונשין.
מצעד הגאווה בירושלים התקיים לאחר שאנשי ארגון "הבית הפתוח" עתרו לבית המשפט המחוזי, בבקשה להורות לעיריה לאשר את מצעד הגאווה בתחומה.
קודם לכן בית המשפט כי יש לאשר את האירוע ואף חייב את העיריה ואת העומד בראשה, אורי לופוליאנסקי, לשלם הוצאות משפט בסכום גבוה יחסית (30.000 ש"ח במימון העיריה ו - 30.000 ש"ח במימון אישי של לופוליאנסקי). עוד הורה בית המשפט לעיריה לאפשר לתלות דגלי גאווה לאורך מסלול הצעידה.
במהלך המצעד התגודדה במקום קבוצת חרדים והניפה שלטים בהם נכתב בין היתר: "הומוסקסואליות היא לא נורמלית". בין הנוכחים היה גם שליסל אשר החליט להביע את מחאתו נגד קיום המצעד בירושלים.
כתב האישום שהוגש נגד שליסל מגלה, כי בדרכו לרחוב המלך ג'ורג', רכש שליסל סכין מטבח שאורך להבה 18 ס"מ וזאת במטרה לדקור מי מהמשתתפים בתהלוכה.
בסמוך לשעה 19:30, המתין שליסל בצד הכביש כשהסכין מוחבאת בכיס מעילו. משעברו לידו הצועדים, הסתער לעברם כשהוא מניף את הסכין מעלה והחל דוקר את העוברים והשבים.
כתוצאה מהדקירות נגרמו לשלושה צעירים פצעים קשים. אחד הצועדים סבל מחתך בבית החזה, מעל לבו, חתכים עמוקים באצבעותיו ונזקק לטיפול בבית החולים. לצועדת אחרת נגרמו חתך עמוק באמתה ופצעים נוספים לאצבעותיה אשר נתפרו בבית החולים. ולצועד השלישי נגרם פצע בסמוך לצלעות אשר נתפר בבית החולים.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט המחוזי בירושלים לאשר את מעצרו של שליסל עד תום ההליכים.
בבקשת המעצר מגלה הפרקליטות, כי במהלך חקירתו על-ידי המשטרה אמר שליסל: "באתי לרצוח בשליחות ה' ושלא ייתכן דבר כזה בארץ כזאת תועבה". הפרקליטות הוסיפה כי קיים חשש קרוב לוודאי שאם לא ימשיך לשהות במעצר הוא ימשיך לעבור עבירות אלימות, יסכן את ביטחון הציבור בכלל ואת ציבור ההומוסקסואלים בפרט.

תאריך:  05/07/2005   |   עודכן:  05/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
מפעל הפיס מבקש אישור להגדיל ולהרחיב את מספר מכונות החישגד האלקטרוני בכל הארץ על-מנת להילחם בעשרות אלפי המכונות הלא חוקיות שפועלות בארץ וכדי להחזיר את הרווחים לקהילה    כיום פועלות בארץ כ-10,000 מכונות לא חוקיות, ללא פיקוח ובקרה
אלעזר לוין
"אין די בניני משרדים בתיק הנכסים"    בבעלות אדגר 210 אלף מ"ר משרדים בקנדה, בלגיה, פולים וישראל    בוחנת השקעות בגרמניה
אלעזר לוין
בנו נגה יפרוש ל-3 שנים    השניים ינהלו את החברה-האם ואת עסקיה    עו"ד נס ומרקוביץ ימונו ליו"ר ומנכ"ל    המניות יועברו לנאמן    ההסדר יבוטל אם יזכו בערעור החוזר
אלעזר לוין
החנות מכפילה את שטחה ל-230 מ"ר
גלית יצחק
ממחקר שפורסם ב'אננובה' עולה, כי נשימה של כמויות קטנות של מנגן (יסוד מתכתי) אשר נמצאים במים, עלולים לגרום לנזק במערכת העצבים    ד"ר ג'ון ספנגלר: "ברגע שהריח נכנס לעצבים, המנגן יכול לנוע בכל חלקי המוח ולפגוע בו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il